BLACKICE

Nice and clean power building

Recommended Posts

Mere gammelmands/slapmands træning

6 November 2017 Boksen
Thumbless deadlift
10x70 10x80 10x90 10x85 10x80

Pullovers 
10x40lbs 10x50lbs 10x60lbs 10x65lbs

49 minutter siden, Onkel Troels skrev:

Godt at se du har luret fidusen til at holde gryden i kog, ved at opfinde nye eksotiske øvelser du kan lave uden at sammenligne med tidligere tal. 

Thumbless deadlift. Dejligt :-D

Det var Kristians forslag at jeg brugte rehab træningen til weak point træning. Dobbelt overhånd, thumbless, high rep, fatbar, den slags.

Det er jo en god pointe, at man lige så godt kan tilstræbe at selv om det er rehab, at det giver værdi på nogle områder hvor man er svag

1 time siden, BLACKICE skrev:

Det var Kristians forslag at jeg brugte rehab træningen til weak point træning. Dobbelt overhånd, thumbless, high rep, fatbar, den slags.

Det er jo en god pointe, at man lige så godt kan tilstræbe at selv om det er rehab, at det giver værdi på nogle områder hvor man er svag

Ja, bestemt. Synes i den grad også det giver god mening :-) Og jeg gør/har gjort det samme. Det gælder om at træne udenom. Når jeg engang slet ikke kan noget så vil jeg have plejehjemmets stærkeste lillefinger. Så skal der laves lillefingertræk siddende i kørestolen :-D

1 minut siden, Onkel Troels skrev:

Ja, bestemt. Synes i den grad også det giver god mening :-) Og jeg gør/har gjort det samme. Det gælder om at træne udenom. Når jeg engang slet ikke kan noget så vil jeg have plejehjemmets stærkeste lillefinger. Så skal der laves lillefingertræk siddende i kørestolen :-D

Haha

At trække krog med lillefingeren skal man ikke kimse af :-D 

16 November 2017 boksen
Sumo dødløft
10x120 -1200
11x130 -1430
10x155 1550
9x160 1440
11x135 1485

7100kg

Dumbell pullovers
10x60lbs
10x70lbs
10x80lbs
10x85lbs
10x70

2 timer siden, Onkel Troels skrev:

Ok det er muligt.. Men 11x140=1540. 

Men måske prøver du bare at forvirre musklerne ved også at forvirre CNS og dermed blive ekstra swole og okse-stærk? 

For silvan altså