Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

4 timer siden, kahlua-kalv skrev:

Dejligt med et indspark uanset og du er stadig semiseriøs og halv stærk kan jeg se :worship:

Jeg er aldrig vokset mig fra det semi seriøse. Hvis jeg var seriøs kunne det være blevet rigtig godt. 

 

Link to comment
Share on other sites

Frokost pause pres


Closegrip benchpres med stop

5x90

5x95

5x100

5x105

5x110

5x105

 

Jeg startede nok lige lavt nok i dag.

 

Jeg har købt et sæt 60kg håndvægte jeg skal hente på Torsdag. Så jeg skal til at øve mig noget mere i at strække armene. Jeg har sæt op til 57kg i dag, men mit 50kg og 57kg sæt er støbt i beton (bogstavelig talt) hvilket gør at det er enormt klovnede at flytte rundt med pga den fysiske størrelse. De nye er stål, og det hjælper nok lidt på at manøvrere med dem.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

15 minutter siden, kahlua-kalv skrev:

4-1-4

Er det tid?

Fire sekunder sænke, et pause og fire løft.

 

Smart måde at få mindsket mekanisk stress i albue og vedligeholde styrke

Det er lige præcis det , det er. 4 sekunder ned, et sekundt pause, og 4 sekunder op. Det er også et super værktøj til at træne stabilitet i skulder og ryg.

Link to comment
Share on other sites

Morgen gymnastik

 

Bænkpres 4-1-0 

5x70

5x80

5x90

5x100

5x102.5

 

Jeg er ikke nogen ørn til programering. Jeg savner tiden hvor Beermann lavede mine programmer, men min trænings protokol passer ikke specielt godt sammen med den type "Personlig trænings" ydelse. Jeg burde nok have en langt mere systematisk tilgang til submaksimal træning, med brug af bla tempo manipulation m.m, og så holde mig intensitet som den primære kilde til progression/variation

Link to comment
Share on other sites

7 timer siden, Oksen fra Århus N skrev:

Har du stadig den der US-bil (Pontiac?)?

Desværre ikke. Jeg solgte Camaroen ved afslutningen af sidste sæsson. Der var lidt for store udeståender til at det kunne hænge sammen for en der ikke rigtig skruer selv. Jeg regner med at jeg skal have en anden US skude, men lige pt kigger vi på at købe en Gård. Så jeg må hellere holde mønterne i lommerne. Men jeg har købt en Motorcykel i stedet

Link to comment
Share on other sites

Morgen gymnastik

Flat dumbell benchpres 2-1-2 (Muligvis er det nok nærmere 3-1-3, det er svært at styre med kirugisk præcision)

Det føles noget sværere at lave tempo manipulation med dumbells end med barbell. Givetvis fordi de stabiliserende muskelgrupper udtrættes noget hurtigere end de store

8x24

8x35

7x35

7x35

6x35

5x35

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg er driblet til London på noget konference. Aften træning på et skod hotel gym. 

 

Squat på smith stativ

8x40

8x60

8x70

8x80

8x90

 

Cabel pulldowns

10x40

10x55

8x65

8x70

8x70

8x80

 

Standing dumbell shoulder pres

3x10x22 (x2)

Link to comment
Share on other sites

Der er ikke meget gas på ballonen de her dage. 

Squat igår 4-1-4 

5x70

5x70

5x72,5

5x75

5x77,5


At kalde det en træning er nok et stretch

I dag:

Bænkpres med 2-3 sek eccentriske fase

8x70

8x80

8x90

8x95

 

Dumbell pull overs (Længe siden jeg har lavet dem kan jeg mærke. Lette vægte, men det rev godt i skulder stykkerne alligevel)

3x8x32

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share