Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Jep. Tak. Still going strong.

Der er mere at hente i mine dødløft. uden tvivl. jeg giver mig selv. men ikke 100%. Det er hårdt det er rigtig hårdt, men stadig egentlig rimelig smerte frit. Så der er nok et stykke endnu til jeg går kold i dødløft.

Well jeg er 181, det må vel være sådan en rimelig optimal højde, ikke for høj, ikke for lav. Så det er godt nok ja.

Link to comment
Share on other sites

Well jeg tror jeg har besluttet at køre op og træne en "let" dag i morgen alligevel. Det er uden makker, så det bliver nok ikke til særlig tunge løft i Bænkpres. Så medmindre i synes det er en god ide at holde en uges pause allered enu så kører jeg på. Så bliver det kun Mandag og Torsdags træningen jeg holder en pause fra.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg hjemme. Jeg kører til træning om en halv time.

Jeg har været en uge i sommerhus på fyn. Jeg fik trænet i Lørdags men ellers har mit aktivitets nivo ligger på kast med en lille nevø og niece, og lidt svømning i poolen.

I Lørdags lavede jeg et eller andet forkert med min skulder, da jeg lavede close grip BP, så jeg havde lidt probs med den resten af dagen.

Mandag var jeg med i en bil, som knaldede op bag i en anden, så jeg havde lidt bøvl med nakken. Igår Fredag smadrede jeg hovede ind i en anden i Poolen, og havde også lidt ondt i skallen.

en bemærkning til jer er at i aldrig skal leje noget af Dancenter. De er de største hustlere til Dato.

Det hører i sikkert mere om senere.

Min træning i Lørdags gik Super. Jeg tror der er kommet lidt sjov ud af de kreatin alligevel. Jeg har selvfølgelig taget mit keatin hele ugen, drukket massere af vand. Alkohol har været to små glas hvidvin og to Små grå på en hel uge. Men desværre en MASSE MASSE MAD, og snacks. Men hva det er så sjældent så det går nok.

Nu synes en del af min famile også at jeg er stor nok

.

Nå men træningen i Lørdags:

Front squat.

Opvarmning 2X6X40

Workset 5X5X65

Incline bænkpres

Opvarmning 1X6X50

Workset 4X5X70 1X3X70

Closegrip

opvarmning 1X6X50

workset 1X5X72,5 1X4X72,5 1X2X72,5

Barbell curls

opvarmning 1X8X22,5

Workset 1X8X37,5 1X6X37,5 1X3X37,5

Dips

1X10 1X8 1X6 Problemer pga knas med skulderen.

Til sidst tre forskellige mave øvelser.

Jeg havde min svoger med, og ikke min normale makker.

Skriver igen om et par timer. Så kan jeg også få læst nogle af alle de indlæg der har været i mens jeg har været væk.

Link to comment
Share on other sites

Så er jeg her igen.

Dagens træning. Efter en uges pause. Rigtig gode resultater.

Front squat:

opvarmning 2X6X40

Workset 5X5X70

Incline benchpres

opvarmning 1X6X50

Workset 5X5X70 Ny PR. Dvs jeg skal have mere vægt på næste gang.

Close grip BP.

Opvarmning 1X6X50

Workset 2X5X72,5 1X4X72,5 så er den der også næsten.

Barbell Curls.

Opvarmning 1X10X20 . Ja en glædelig overraskelse. jeg fik set på EZ stangen. Og i hver ende står der ELIKO 20. vil det ikke sige at den vejer 20kg? Jeg har troet den vejede 12,5 hele tiden.

Workset 1X8X45 1X7X45 1X6X45

Dips

1X10 1X9 1X7

Mave.

1X10 crunch.

3X10X15 med makker der trækker.

Jeg vejede mig, og det ser ud til at jeg vejer det samme. Den stod på 80 Lige ud. FEDT!!!

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg har set, vejer en stor Eleiko stang 17 kg, og låsene vejer 1,5 kg hver, hvilket giver 20 kg ialt. Så det skal være en stor ez stang, hvis den skal veje 20 kg. Jeg vil tro vores vejer omkring 7 kg. Men hvad med om du tog jeres med på vægten?

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg lige prøve på mandag. Det tænkte jeg ikke på. Dumt.

Vores normale Eliko vægtløfter stænger vejer også 20kg stykket. Så derfor undrede det mig også lidt. Men når der står ELIKO 20 så er det vel 20kg. Andet kan jeg ikke forestille mig.

Vi har også nogle meget lette, dvs dem har vi faktisk etpar stykket af, men den her er noget tungere end dem.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg har fået smidt min log væk fra i dag. Jeg fatter ikke hvor den er blevet af. Nå men jeg kan huske det hele.

Backsquat

Opvarmning 2X6X50

Workset 5X5X85

jeg føler mig virkelig dårlig i denne øvelse

Bænkpres

Opvarmning 1X6X50

Workset 3X5X82,5

Ny rep rekord. Så skal vi op på 85kg i arbejds sæt.

Military pres.

Opvarmning 1X6X30

Workset 3X5X42,5

Dumbell curls

Opvarmning 1X8X12,5

Workset 1X8X17,5 1X7X17,5 1X6X17,5

Mave.

1X10 og 1X5 til hver side.

Workset 3X10X20 med makker der trækker.

iK Særlig oplagt eller frisk, har problemer med højre albue, lige nederst i tricepsen, jeg fik lavet et eller andet mystisk i morges da jeg skulle skrabe is af ruden. Det har gjort Rimlig nas resten af dagen. Jeg var stadig øm efter incline benchpres.

Men alt i alt har det faktisk været ok.

Bortset fra at jeg har smidt to ret vigtige programmer væk.

Link to comment
Share on other sites

Hmm ingen svar vedr Sten. Trist.

Jeg har været nede og træne lidt igen idag. Dejligt.... Det gik faktisk ok.

Dødløft:

Opvarmning 2X6X60

Workset 1X4X100 (kunne godt have taget d 5, men sys faktisk det var for stort set spring på engang. 4X5X95

Nu ved jeg hvad i ser i dødløft. Det er første gang i mit dødløft hvor jeg har følt at det virkelig var noget der gav noget. Det var pænt hårdt faktisk..Chok hvor folk glor på en.

Bend over barbell rows.

opvarmning 1X6X40

Workset 5X5X57,5

Chins 1X6 2X4

Kan slet ikke efter de rows. var helt færdig. Skod

Barbell shrugs.

opvarmning 1X8X50

Workset 3X8X80

Er det et problem at jeg kører med Mixed grip ( Er det , et rigtigt ord at bruge ?) For ellers kan jeg ikke holde stangen alle repsne. Den glider fra mig.

Mave.

Opvarmning 1X15 + 2X5 en til hver side :biggrin:

workset 1X10X20 med ben oppe 2X10X20 med makker der trækker..

Tja en ok gang træning....

Link to comment
Share on other sites

i er ikke meget for at svare på de spørgsmål jeg stiller i min log. Hmm

Nå jeg har trænet idag. Fedt. jeg fik min svoger med igen. Så jeg havde spotter på.

Jeg var træt efter en tur i byen igår.

Front Squat

Opvarmning 2X6X50

Workset 5X5X70

Incline benchpres.

Opvarmning 1X6X50

Workset 5X5X70

Close grip.

Opvarmning 1X6X50

Workset 2X5X72,5 1X4X72,5

Barbell Curls

opvarmning 1X8X40

Workset 1X8X45 1X6X45 1X5X45

Stifleged deadlift.

OIpvarmning 1X6X25

Workset 3X5X35 AVS det er mine ben ikke vandt til.

Mave.

Opvarmning 1X15 plus 2X5 til hver side.

Workset 1X10X45 crunch maskine 1X10X50 1X10X55

Alt i alt en ok dag. Fremgang i alle øvelser. Så det passede mig godt. Det er bare så skræmmende så populært Smitch stativet er. Alt bliver kørt i det.

Link to comment
Share on other sites

Hmm nej det tror jeg ikke. For der står også 20 på de helt store eliko styrkeløft stænger.. Så det tvivler jeg på . Det er ikke pund..

Jeg synes den er vildt fed. Jeg er stadig lidt øm i dag. rigtig cool øvelse. Jeg er desværre vildt usmidig så alene det at skulle så langt ned gør ondt, men jeg gjorte det uden bukkede ben.

Link to comment
Share on other sites

Hmm jeg vejede EX stangen 12,5 kg. Prehn har ret.

Nå jeg har trænet igen i dag. Forresten er det pænt iriterende at i ikke svarer på de spørgsmål jeg skriver i min nog.

Jeg havde ikke spotter i dag, derfor har jeg trænet lidt anderledes.

Backsquat

Opvarmning 2X6X50

Workset 5X5 af 2X80 1X82,5 1X85 1X87,5

Det gik meget meget bedre med min squat i dag.

Bænkpres

Opvarmning 1X6X60

workset 3X5X85

Det gik rigtig godt. Men flere  pudsige oplevelser ud af dette. Første gut jeg spurgte havde svært ved at forstå at jeg ikke kørte forced. Anden gang spurgte han mig hvorfor jeg kun kørte med 5 reps. Og den tredje gang var det en anden der spottede. Han spurgte hvor mange reps jeg skulle køre, jeg sagde 5. Da jeg havde løftet mit 4 rep , skræppede han op, så jeg blev helt forviret så jeg fik løftet helt skævt, og han kørte resten som et forced rep. Bagefter sagde han, du kunne godt have kørt en mere, så musklerne syrer til... ØEEE nå.

Flink fyr ellers.

Military pres. Kunne slet ikke id ag.

Opvarmning 1X6X30

Workset 2X4X45 1X2X45

Det var ik alt for godt.

Dumbell curls

opvarmning 1X8X12,5

Workset 1X8X17,5 1X6X17,5 1X6X17,5

I anden sæt fik vægten fat i kandten på mine trænings bukser i efter 6 rep. Så jeg fik ik den syvende. SKOD

Mave.

1X40X10 curnch maskine

3X10X55

Alt i alt var det vel ok. Jeg kunne godt have kørt den 5 rep i mit benchpres, så jeg har belsluttet at køre med 87,5 næste gang. ud over alt dette var det egentlig en ret trist gang træning. Så en gut på 16 køre BP med 110kg.. Så føler mig sig virkelig svag.

Og så bliver man lidt iriteret over at se ronny coleARM, træne biceps i 60min der nede. Nok mest fordi jeg gerne ville have 45 cm biceps selv. Men ok.

Link to comment
Share on other sites

Hmm sådan kan man også gøre det :)

Fra min egen verden...

Jeg er ikke den som løfter mest, men en af de få som squatter as squatting was meant to be, dvs. uden nakkepude, uden bræt under hælene og med en ordentlig dybde. Det afskrækker ligesom de fleste fra at kommentere noget som helst, også selvom jeg laver de mest underlige ting(Se fra en BB's synspunkt af) :biggrin2:

Tænk fremad, en gang vil du også nå de 110 kg, og mere til.

Link to comment
Share on other sites

Tja, jeg squater, også uden pude og pind. Men kun til lidt under paralel. eller nogle gange kun til paralel. Det virker bare ikke lige helt her. Det er trods alt et styrkeløft center.

Ja måske 110kg en dag. Men så bænker han 170. Så det er ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Jo det er et vægtløftningscenter.

Hmm måske ikke. Tålmodighed har aldrig været min stærkeste dyd.

Hmm glad for at der er nogen der synes det. jeg vejer lige omkring 80kg. Svinger lidt mellem 78,9 og 80,6 eller sådan noget. 181cm høj... 85kg 3 sæt , med 5 reps. Tja, det er ok. Men ikke noget fantastisk. Iriterer mig bare helt vildt at ham fyren som kun ville være hjælpsom ikke bare var stille, for jeg tror den sidste rep var der.

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning. Var ikke helt frisk. Har været syg siden Tirsdag aften, men ikke så syg at jeg ikke har været på arbejde.

Håber der snart er nogen der gidder besvare de spørgsmål jeg skriver i min log. pænt iriterende faktisk.

Dødløft

Opvarmning 2X6X70

Workset 1X5X90 1X5X95 1X5X97,5 1X5X100 1X5X100

Dejligt. Synes mit dødløft går rigtig godt.

Bent over barbell rows.

Opvarmning 1X6X40

Workset 5X5X60

De sidste sæt var ikke nemme. Har et problem i toppen af løftet.

Chins. Virkelig skod.

1X6 1X4 1X4

Jeg kan slet ikke efter tung DL og Bend over.

Barbell shrugs. Med mixed grip. Må man det???

Opvarmning 1X8X60

Workset 3X8X85

Mave.

1X10X10 Med ben oppe.

2X10X20 med ben oppe.

1X10med tynd alu stang bag nakken, og på skrå bænk. RIGTIG god øvelse.

Alt i alt er det vel ok når jeg faktisk er syg. Synes mit dødløft går frem. Jeg skal op på 105 i sidste sæt næste gang.

Thomas J. Er der et problem i at jeg kører mine sæt på den måde, med at det kun er i det sidste, eller de to sidste sæt jeg kører med Max vægt?

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, vi skal nok svare på dine spørgsmål så. :)

Jeg synes at du burde ramme din maxvægt før de sidste 2 sæts. Du bruger simpelhen for meget tid på worksets som minder mest om opvarmning, og det får du som bekendt ikke så meget ud af.

Brug 2-3 sæt på opvarmning, og så ellers op på fuld knald :devil:

Mht. BB Shrugs og mixed grip. Ja, det må man gerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share