Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      386,728
      posts
    2. 128,283
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,165
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,688
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,306
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,137
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (229,599 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Søndag 2019 05 23 Opvarmning  ·         250 meter Smidighed  ·         Skulder og ben T-bar ·         10 x 25 ·         10 x 40 ·         10 x 40 ·         10 x 40 Chin ups ·         10 x (BW-29) ·         05 x (BW-18) ·         05 x (BW-10) ·         05 x BW ·         05 x BW ·         04 x BW ·         05 x (BW-5.5) ·         10 x (BW-10) Dips ·         10 x (BW-10) ·         10 x BW ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+15) Pull ups neutral  ·         10 x (BW+5.00) ·         08 x (BW+6.25) ·         06 x (BW+6.25) ·         06 x (BW+5.00) ·         10 x BW Tricep cable ·         10 x 50 ·         10 x 60 ·         10 x 60 ·         10 x 60 Pull down ·         10 x 100 ·         10 x 137 ·         10 x 137 ·         10 x 137 Leg press ·         Ingen Mp ·         10 x 20 ·         10 x 30 ·         10 x 35 ·         10 x 35 Lat raise ·         10 x 08 ·         10 x 08 ·         10 x 08 Rear delt dumbbell fly ·         Ingen Shrugs ·         Ingen Dumbel bicep  ·         10 x 16 ·         10 x 16 ·         10 x 16 ·         10 x 16 Ryg ·         Ingen Abs ·         Ingen Kakaomælk ·         Ingen Kommentar Venstre skulder havde det bedre men ingen grund til at provokere den. Træningsrunden blev beskåret kraftigt da jeg både skulle nå at arbejde samt stemme. Min kost i dag var fantastisk – 1 plade RitterSport, 1 pose salt fisk, 1 pizza og 2 pølser – de to skyr med musli jeg spiste opvejer vist ikke den nærende madprofil fra førnævnte ;-)
    • Øv, hvorfor er min lokale FW så kedelig?!  Der sker sgu aldrig sådan noget, selv om man godt kunne have lyst til at vappe ham, der sidder helt stille på en maskine i fem minutter og chatter på mobilen, et par flade. 
    • En tur i FW før arbejde: Tåhævninger på et ben: 20, 10 x bw+20, 3 x 12x bw+20
      Tåhævninger på to ben: 60 x bw+20
      Stepups: 3 x 10
      Chinups: 3 x 8
      Hexbar-squat: 10x60, 10x70, 5 x 10x80
      Benpres; opv, 3 x 8x200
      Siddende lårcurl: 3 x 10x75
      Leg extensions med okklusion: 3 x 25 - elastikker ikke stramme nok
      Hyperextension: 3 x 20
      Mavebøjninger: 3 x 20
      Jumpsquat: 3 x 10 Lidt drama da en vred ung brun kvinde spassede helt ud på et stort skideskur, fordi han holdt lange pauser i benpressen. Hun skældte helt op i fjæset på ham så han rejste sig op, hvilket gjorde hende endnu mere hidsig, da han var halvanden hoved højere og hun blev sur over at han så nedad på hende. Heldigvis for hende kom centerchefen og stoppede dem, inden hun smaskede ham en.
    •   Hip thrusts 60 kg x 5 90 kg x 3 110 kg x 14   Ligg. Bencurls 110 x 15   Suitcase holds 60 kg x 20 sek/side   Pull-ups Kv x (8 :P)    K. Rows 15 plader x 17, 15, 13 Brændte :D   Push-ups Kv x 5, 5 Kv+25 kg x 4 Kv+50 kg x 2, 15, 12   D. Pull-overs 27 kg x 10, 10   Maskin laterals 80 kg x 17 -> 70 kg x 5, 4      
  • Recent Status Updates