Flere overvejelser omkring Bodyfit 2004


Conscience
 Share

Recommended Posts

Jeg påtænker at stille op til bodyfit 2004, jeg er medlem af DBFF.

I mine overvejelser er jeg ofte blevet spurgt om jeg ikke er for tung? Jeg er 181 cm høj og vejer på billedet vejer jeg 84 kg. Jeg regner med at veje ind på samme vægt. Billederne er taget professionelt og skyggerne kan selvfølgelig snyde lidt men alligevel.

Der er lidt flere billeder på min profil.

post-5-1092769925.jpg

Edited by Conscience
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vil du bytte krop med mig? :tongue:

Det ser skam rigtig flot ud. Kunne man eventuelt få nogle oplysninger afvide?

fx.

- Hvor tid har du trænet i ?

- Hvad løfter du i de forskellige øvelser(squat, BP, DL osv...)

- Hvad antal af pushups, pullups og dips(mener jeg det hedder)

laer\\

Link to comment
Share on other sites

Jeg er gammel elitesvømmer til jeg stoppede som 23 årig og trænet seriøst indtil nu hvor jeg snart fylder 30 - 7år vel. Men styrketrænede også i det små i forbindelse med svømning.

Træner cirka 4-5 gange om ugen. Hver muskelgruppe hver 6. dag er ambitionen.

Nu løfter jeg aldrig maxpres, men når jeg går tungest i sættene:

Dødløft: 6-8 reps: 165 kg

Squat: 6-10 reps 145 kg

bænkpres: 3-6: 135 kg, eller 6-10: 125 kg.

Bardips bliver det store problem: Har faktisk aldrig prøvet, men jeg vil gætte på 25-30 godkendte reps.

Link to comment
Share on other sites

Rigtig flot fysik.... nasty fedt% :crazy:

lidt svært at danne sig et "ordentligt" indtryk, da billederne er sort/hvid m. skygge og hele pivtøjet. ;) men det ser sq godt ud!! (in a non gay oppinion :lol: )

Men helt bestemt BF materiale... ja BB ligeledes. :4flex:

Mass :upwave:

Edited by MASS
Link to comment
Share on other sites

Whoa :blink:

Det ser godt nok vildt ud. Har du ikke nogle billeder med almindelig belysning? Det er temmeligt svært at bedømme de fotos du har lagt ud. Men umiddelbart ser det da ud til, at du kan komme relativt langt på konkurrenceplan.

:4thumbup: Thumbs up herfra.

Link to comment
Share on other sites

Omg du er vild bygget mand.. Du fik vel lidt opmærksomhed på stranden? Hehe. Det ser for vildt ud.

Du har ikke et hvor du "spænder" i benene? (du behøves ikke scanner hvis det er, så vigtigt er det heller ikke for mig at se, måske ville de andre bare gerne se det.)

Igen: DU ER DA FOR OND AT SE PÅ! :lol:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg har et reelt benbillede, det må vente til konkurrencen :o . Galleri? Jeg har lige oprettet profilen her fordi jeg fik fortalt om det og er ikke helt familliær med funktionaliteten herinde?

Lige med hensyn til bodyfit igen. Der venter jo 500m ergometer roning på tid. Er der tale om et standard roergometer som man finder dem i roklubberne. Med hensyn til disse forberedelser, er det "drag" som roergometeret indstilles til (modstyrken i trækket), er det os frit at regulere det? eller er det fast indstillet? Indenfor ergometerroning kan man selv indstille. I givet fald, hvilket "drag" ?

Link to comment
Share on other sites

Galleri? Jeg har lige oprettet profilen her fordi jeg fik fortalt om det og er ikke helt familliær med funktionaliteten herinde?

Min fejl ikke lige at tænke på det. Oppe i toppen af din skærm kan er der en masse forskellige links.

Det ser således ud: T-shits - Links - Hjælp - Søg - Medlemmer - Kalender - Galleri - Live Chat

Med små billeder foran.. Håber du forstår min ringe guide.. Hehe..

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share