Leaderboard


Popular Content

Showing most liked content on 06/07/2012 in all areas

  1. 1 point
    Kauf

    The Log of Fame.

    Jesus, mosesbarn!
  2. 1 point
    simondj

    Bjørnen er back....

    Er du bange for tunge vægte?
  3. 1 point
    Et par friske GP4000S uden indlæg er perfekt
  4. 1 point
    Fuldstændig korrekt. De første km når løbet bliver givet frit bliver sindssygt hårde, men efter noget tid falder der ro på, så det er bare om at bide det i sig til at starte med. Når frontgruppen så er etableret kan du med fordel ligge dig lidt ned i feltet igen, og lade de andre køre dig frem. Jeg tror først at angrebene vil ske når man kommer forbi Rungsted på Strandvejen. Der vil med garanti være nogle der kører fra start af, men lur mig om de ikke bliver hentet igen på et tidspunkt. Der vil komme MANGE angreb på Skodsborgvej bakken, og ikke mindst ind igennem skoven på grusstien. Hvis jeg var dig ville jeg køre en tur inden søndag hvor du kører derop og ser hvordan det ser ud med huller på det grusstykke. Der er altid nogle steder hvor der er nogle ret grimme huller, men hvor de er kan jeg ikke huske. Min taktik sidste år var bl.a. at jeg skulle først ind på det stykke, således at jeg ikke blev fanget af et styrt eller andet. Ellers er det bare om at gemme sig i feltet til de sidste 200 meter
  5. 1 point
    Måske nogen kan finde anvendelse for dette råd: jeg vejer mig og måler livvidde hver dag, men det gør jeg primært for at se på ugens gennesnit hvor jeg kan se formen i forhold til forrige uge. Måske andre kan have glæde af at tænek på den måde. Hvis du kun vejer dig en gang om ugen kan du ikek vide hvordan du egentlig lige lå den dag og hvor sigende det dermed var. Med et ugesnit er du mere på den sikre side - man skal bare ikke hænge sig i daglige udsving.
  6. 1 point
    KåreS

    Brækket lilletå

    Lad nu den tå få ro! Der sker ikke noget ved at give den ro i endnu en uge eller to. Du kan opretholde din kondition på så mange andre måder, som ikke belaster din tå!
  7. 1 point
    Kousgaard

    Styrkeløft i AK FREM

    Tirsdag d. 06/6-12 Ganske god træning idag. Squatten føltes god og lettere end sidste uge og formen var generelt god på alle sæt, så det vidner god fremgang. Tegner godt for næste uge, hvor vægten rykkes endnu et hak op. Derudover havde jeg en noget speciel oplevelse igår. Er igennem flere i centeret blevet anbefalet en ny fys, så tænkte hvad fanden og bookede en tid til igår. Super kompetent gut, som virkeligt vidste hvad han snakkede om. Jeg fortalte min såkaldte "historie", hvorefter vi lavede status test for rotation hist og her med skulderen, hvilket påviste, at min skulder er svag, som et i helvede.. Men så bad han mig ligge mig ned, hvorefter han lavede noget trigger punkt aktivering og derved "vækkede" musklerne, som han sagde, hvorefter vi lavede de samme test og pludseligt var min styrke fordoblet og havde generelt mere kontrol, imponerende.. Hans konklusion var, at han mener min hjerne har valgt, at blokere for aktiveringen af bestemte områder i skulderen for, at undgå smerten og at den derved har "glemt" hvordan den skal aktivere hele området. Så har fået en fesen elastik med hjem også skal jeg hver 2-3 time dagligt i 14 dage lave en række rotations øvelser for begge skuldre for, at forebygge højre skulder os, som btw er lige så skidt stillet. Også laver vi en ny status på skulderen igen om 2 uger.. Bliver spændende, at se og håber på det bedste. Men generelt en god oplevelse og rart med en behandler der tænker mere i at fjerne problemet end blot, at symptom behandle, hvilket jeg har fået gjort igennem sidste halvanden år med ultralyd, akupunktur mm. Opvarmning: Foam Rolling Mobility Drills Smolov Jr - Uge 2/3 - Dag 2/4: Back Squat: 1 x 8 @ 60 kg 1 x 5 @ 90 1 x 3 @ 110 7 x 5 @ 117.5 + DB Bulgarian Split Squat, Chinups & DB Side bends.
  8. 1 point
    TRS

    Bjørnen er back....

    http://train.elitefts.com/training-compilations/eliteftslifters/prove-the-impossible/
  9. 1 point
    Tirsdag 05/06/2012, Svømmeundervisning i Bellahøj Jeg havde en aftale med en tidl. kollegas mand op at jeg skal undervise ham lidt, da han på længere sigt skal gennemføre en Ironman. Aftalen lød på kl. 10 og da jeg vågnede var klokken 09:58. Jeg havde derfor en kende travlt. Men uden toiletbesøg, morgenmad og tandbørstning var jeg fremme 20 min. senere... Det havde på forhånd virket som om han havde rigtigt svært ved at svømme, men da han gik i gang med at svømme en acceptabel crawl, kunne jeg hurtigt fortælle ham, at der vidst ikke er noget han skal frygte. Han var dog yderst begejstret og meget tilfreds med dagens træning, så det var ganske herligt at være træner og vi var da også i gang i ca. 1½ timer... Jeg fik selv svømmet med hele vejen, men det var i noget lavere tempo end jeg er vant til. Der var kun 400 m. hvor jeg kunne give den rigtigt gas. BBPoul var bademester i dag. Han er en good guy og altid smilende.
  10. 1 point
    jarvig13

    Jarvig's træning

    Vægt: 98,5 Der bragede jeg igennem de 100 kg.
  11. 1 point
    Stinelykke

    EQUILIBRIUM

    Hej Jannie Jeg tænkte straks på dig, da jeg fik denne tilsendt: http://rokokoposten.dk/2012/06/01/kvinde-lemlaestet-af-lillebitte-edderkop/