Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      387,223
      posts
    2. 128,284
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,168
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,689
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,621
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,306
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,141
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (231,602 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Torsdag i RAW fitness:   Car deadlift - 5x100kg, 5x140kg, 5x180kg, 5x220kg, 5x260kg (Udemærket. Specielt i lyset af at jeg ikke har kørt særligt meget squat eller dødløft på det sidste) Benpres - 5sæt x 20reps fra 100-260kg Sissy squat - 5sæt x 10reps (underlig øvelse. Men den går i quad's) Pullups - 5sæt x 12reps T-bar Rows - 5sæt x 10-12reps Bænkpres - 10x20kg, 10x60kg, 10x80kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg, 3x120kg, 3x120kg, 10x80kg, 10x80kg (ok, også lang tid siden sidst) Seated DB shoulderpress - 12x20kgs, 12x22,5kg, 12x20kgs Triceps pushdowns - 3sæt x 10-12reps Kabel laterels - 3sæt x 10reps DB curls - 3sæt x 12reps med 17,5kgs håndvægte   Cardio :  Løbebånd - 25min (Blandet løb 11-14km/t og incline walk 5,5km/t og 5% hældning når pulsen skulle ned)   Yderst godkendt træning idag. Havde ophobet noget energi efter over en uge uden rigtig træning. Det jeg lavede i forgårs tæller ikke rigtigt men var bare noget pump på maskiner.  Men skal tilbage til min højfrekvente og kortere trænings pas da fokus stadig er lidt vægttab. 
    • Tirsdag på arbejdet:   Benpres(maskine) - 20x80kg, 20x100kg, 20x120kg  Supersættet med Hyper ext - 3sæt x 20reps Chest supported Rows - 3sæt x 20reps med 55-75kg Supersættet med  Chest press(maskine) - 3sæt x 20reps med 50-70kg Mave på bold - 1sæt DB curls - 1sæt x 25reps med 15kgs   Komme igang igen træning efter en forlænget weekend med i gennemsnit 3times søvn pr. Døgn i 3 dage og masser af bajsere og mandemad.  Så idag fastes der og så skulle der lige gang i mullerne igen på en overkommelig måde :-)
    • Tirsdag 2019 09 17 Opvarmning  ·         250 meter Smidighed  ·         Skulder og ben T-bar ·         10 x 25 ·         10 x 35 ·         10 x 40 ·         10 x 40 Chin ups ·         10 x (BW-29) ·         10 x (BW-18) ·         05 x (BW-10) ·         05 x (BW-5) ·         05 x (BW-5) Dips ·         10 x (BW-10) ·         10 x BW ·         10 x (BW+15) ·         10 x (BW+20) ·         10 x (BW+20) Pull ups neutral  ·         10 x (BW+5) ·         08 x (BW+5) ·         07 x (BW+5) ·         10 x BW Pull down ·         10 x 100 ·         10 x 125 ·         10 x 125 ·         10 x 125 Tricep cable ·         10 x 50 ·         10 x 60 ·         10 x 65 Leg press ·         10 x 130 ·         10 x 130 ·         10 x 130 Mp ·         10 x 20 ·         10 x 30 ·         10 x 35 ·         10 x 35 Lat raise ·         09 x 08 ·         07 x 08 ·         10 x 07 ·         10 x 07 Rear delt dumbbell fly ·         Ingen Shrugs ·         Ingen Dumbel bicep  ·         09 x 16 ·         08 x 16 ·         06 x 16 ·         08 x 13 Hyperextension ·         15 x BW ·         15 x BW ·         15 x BW Abs ·         3 x Roman chair Protein ·         50 gr Kommentar Det går den forkerte vej med lat raise og biceps :-( En ung mand, ikke særlig høj eller stor men baseret på hans øvelser var han pund for pund ret stærk, Efter at have kørt på gik han i gang med leg press. Da han havde kørt nogle sæt og skulle op var jeg lige ved at løbe hen for at ”redde” ham da han sejlede af udmattelse. Han rystede så lige på hovedet og gik så ellers videre med sit beast træning. Jeg er meget imponeret over folk der kan give sig selv så meget! Well done sir!
    • De sædvanlige 48,4km på “den korte”. Lige så dårligt jeg kørte sidst, lige så meget spræl var der i stængerne i dag. Det var sgu en af de sjove dage; sjovt nok var der ikke rigtigt bid i de to spurter men resten var over norm, så pyt. Dejligt at blive blæst igennem og mærke syren stikke i lårene.
    • He, he, til onsdag aftens klubtræning ramte jeg for en gangs skyld et klokkerent og rundt tal på Strava. Det sker nok ikke lige med det samme igen. I øvrigt er det ved at være lidt af et kapløb med mørket, når træningen begynder klokken 17, for jeg har altid lige 7 km ekstra helt hjem. I går måtte jeg sætte lygterne på til sidst. Sæsonen lakker stille og roligt mod enden. Jeg skal til at sætte lidt mere fut under jagten på en vinterracer. Den perfekte cykel er fundet, den står bare desværre i Horsens. Har overvejet simpelthen at køre over efter den i bilen. We'll see.
  • Recent Status Updates