Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      388,695
      posts
    2. 128,289
      posts
    3. 27,252
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,528
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,691
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,309
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (238,533 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 97 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • 92,0kg og ja, jeg VAR træt i går og endte pænt over 4000kcal Jeg kunne have håbet, at jeg så havde friske stænger da jeg besteg jernhesten men det var IKKE tilfældet. Motivationen var også langt væk. Jeg havde prøvet om jeg kunne finde noget klub-løs fællestræning men fandt intet, så jeg måtte selv....
      Planen var en “tur” vestpå. I øvrigt var jeg tæt på at vælge Amager igen, da vinden var i øst og ikke i vest, som den burde. Men jeg satsede på ar det var kysten der lavede ravage og det holdt. Omkring Roskildevej vendte vinden 180 grader og passede til udsigten.

      Jeg havde ikke mentalt overskud at sidde “og padle” i to timer, så jeg besluttede mig for en gang fartleg ude ved busvejen i stedet. Uden fastlagte planer var der svært at finde det ekstra “umph” og jeg var også sur, da jeg blev ledt væk pga vejarbejde men der var kun to “pile” væk og ingen hjælp til at finde tilbage og det gik selvfølgelig i kludder, da man åbenbart skulle over en bro over vejen. Men:
      4 x 6/54 
      13  x 40/20
      1 spurt - der var virkelig sølle
      Det var også begyndte at småregne, så jeg besluttede at køre hjem. Der kom klumper i regnen og efterhånden vejene blev også tørre.
      Lyskrydsintervallerne på Avedøre Havnevej blev forlænget ud med Avedøre Holme, nu vejene var tørre. Jeg kørte over broen, ind over Fælleden og på hjemturen på kørte jeg
      Diget på 105% formodet FTP
      3 antrit på den anden side af broen. Jeg ville have kørt et mere på mit spurtstykke på Avedøre Havnevej som det sidste men på fem sekunder åbnede himlen sig, temperaturen styrtdykkede og 15 sekunder senere var jeg totalt gennemblødt. Ikke mere leg - nu skulle jeg bare hjem!

      Nuldag i morgen - en af ex´ens unger har fødselsdag. Heldigvis har de sommerferie-byttet hus med en familie i Stege, så det er lettere i transport.
    • Også knæk og bræk herfra med den kolde.... kan man stadig bruge t-ordet uden at det krænker nogen    
    • Ja, det er jo dét, det kan. Man kunne godt ønske sig, at endnu flere oplevede den herlige vitaminindsprøjtning, man får af at komme ud at bevæge sig. Held og lykke med den kolde kaffetyrker 
    • Update Er nu nået til dag 2 i koffein rehab for ja 27. gang. Lidt træt og uoplagt både i går morges og igen her til morgen men foreløbigt sluppet rimeligt. Tog ikke så meget smertestillende som jeg havde forestillet mig i går. Og morgenens hovedpine foretog sig også ret hurtigt og det var ikke sådan fuldstændigt uoverkommeligt.  I går lidt tåget inde i hovedet og glemte fx min vanddunk da jeg skulle til træning. Var samtidigt godt tør i munden så nice kombi  Begge dage har træning hjulpet mig til at finde det gode humør frem. Husker fra tidligere, at abstinenserne toppede på dag 4, så er stadig ikke i mål men fortsat meget opsat. Allerede nu fornemmelse af bedre søvn og mindre ondt i maven. Yes it is worth it   Træning d 14.7 Styrke Herligt pas med supercoach J der nu ligeså stille begynder at presse mig som før COVID 19 nedlukningen.  Fik 4 gentagelser med 70 kg i dødløft og bænkpres begynder også at løfte sig niveau mæssigt. Coach fik mig ind i meget avanceret opstilling til Bulgarian split squat med små og store vægtskiver under hele foden henholdsvis hæl. Summa summarum, at jeg udover at tilte lidt rundt til stor morskab for flere andre medlemmer, virkelig fik dybde og hårde gentagelser ud af det. Holdt 2 sekunders pause i bunden = ekstra til at få benene inkl ballerne til at ryste. Very nice. Yoga 1 times Vinyesa flow. Igen super dejligt.  Kunne mærke, at det var rigeligt og at det var godt at stå over på løb. Frokost og lang middagslur.  Træning d 15.7 Yoga 1 dejlig time fra morgenstunden.  Løb Hechmann uge 2 dag 3 10 min jog 10 min Ae2 20 min jog 5 min Ae2 15 min jog  I morgen mere styrke med coach, pilates introtime, yoga og så ville jeg også supergerne have et Hechmann pas men om logistikken kommer til at hænge sammen??   Anyhow dejlig dag til boardet       
    • Jeg er lige præcis IKKE det segment du søger.
      Men min beskedne viden siger mig, at pulverkure er kendetegnet ved massive kalorie underskud, hviilket ikke er et fænnomenalt udgangspunkt at køre styrketræning/muske opbygning på. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men det er kontra produktivt 
  • Recent Status Updates