Forums

  1. Træning, kost og sundhed

    1. Online Logbog

      Opret en logbog og lad andre følge din træning

      390,193
      posts
    2. 128,293
      posts
    3. 27,251
      posts
    4. Træningsprogrammer

      Diskussion af specifikke træningsprogrammer, dit eget program eller dit bud på et optimalt program.

      42,532
      posts
    5. 40,173
      posts
    6. Ernæring

      Kost og Kosttilskud

      62,692
      posts
    7. Sport

      Alt om sport

      48,622
      posts
    8. Skader

      Diskussion af egne skader eller principielle forhold omkring skader.

      10,310
      posts
    9. Generelt

      Udstyr, træningssteder, holdninger etc. - Træningsrelaterede emner der ikke passer i andre fora

      61,147
      posts
    10. Artikler på forsiden

      Diskuter artikler på Motion-onlines forside. Kun Admin kan oprette emner, men alle kan svare.

      3,266
      posts
    11. Køb - Salg - Bytte

      Træningsudstyr, bøger, video etc.
      KUN træningsrelaterede ting! Kun for private.

      9,823
      posts
    12. Billedgalleri   (244,948 visits to this link)

      Brugernes egne fotoalbums

  • Who's Online   0 Members, 0 Anonymous, 119 Guests (See full list)

    There are no registered users currently online

  • Nyeste Emner

  • Nyeste indlæg

    • Østenvind, så Amagerrunden igen - egentlig ikke så skidt, for den er OK at lægge intervaller og fartleg ind i.

      Ud over diget begyndte jeg med 8 x 40/20.
      Indtil til gode stykke ved lufthavnen blev det til 4 (næsten) 30-sekunders. Siddende med stram kæde.
      Vo2max ved lufthavnen og igen på hjemturen over diget (5, 3 og 3 min).
      Den sædvanlige spurt på Avedøre Havnevej.

      Det er ikke meget juice i benene nu, så de får en hviledag. Men måske lidt overkropstræning?
       
    • Det var lidt en pligt-træning, før jeg fandt Jylland. Jeg havde ikke helt hovedet med og kunne heller ikke tælle. De 5 + 5 antrit blev til 5 + 6
      Men dejligt at komme ud i solen og varmen. Vi er så tæt på vinteren nu, at man skal huske at nyde det og ikke tage det som en selvfølge.
       
    • Tirsdag fik jeg kørt MTB. Idag onsdag i abeskuret: Low box squat - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 3x100kg, 3x110kg, 3x120kg (Bælte på sidste sæt) Bænkpres - 10x50kg, 10x60kg, 10x70kg, 6x90kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg, 6x100kg Fin lille simpel runde med ungerne flyvende om ørene på mig.   
    • Fatbar Bænkpres med stop 5x110 5x115 4x122.5 5x117.5 5x117.5   Dumbell lunges 5x5x32kg (2x32kg) 
    • Jeg vågnede næsten uden ondt i ryggen, der dog var godt stiv i det.
      Efter en hurtig morgenmad, hoppede jeg på cyklen og kørte Amagerrunden med fartleg. Kroppen var lidt træg i starten, så i stedet for store udsving, så holdt mig i den blide ende af vo2max og kørte så lidt hurtigere på mellemstykkerne. Dette indtil jeg nåede fælleden på hjemturen, hvor jeg herfra tog det stille og roligt med pulsen under 70%. Garminen øffer vildt over min manglede tid med lav belastning, så… Det kunne ryggen dog ikke så godt lide - jeg spænder nok bedre op, når jeg er lidt presset.
      Til gengæld smed den lige 4watt i min FTP efter turen - vi takker og bukker.

      Nu arbejde. I morgen til Gørding for at deltage i børnefødselsdag, så med mindre jeg vågner svinsk tidligt, så bliver det nok en nuldag (men håber på en lille serie antrit).  
  • Recent Status Updates