Romanbif

Medlemmer
  • Content count

    11
  • Joined

  • Last visited

  1. Vægttab i detaljer

    ingen?
  2. Vægttab i detaljer

    Samler lige de nye spørgsmål: 1. jeg er 19 år gammel, gør dette nogen forskel mht. programmet/målet/mærkerne? 2.Mht. HIIT: Kan det virkelig passe at HIIT er så godt som nogle skriver det er? Jeg plejer selv at lave lidt interval, men kun for at få pulsen op når den er lav. Er det ikke bedre at gøre det så hurtigt man kan i længst tid muligt? Hvis der er nogen der ved en del om HIIT eller som har erfaringer med et lignende vægttab som det jeg er i gang med og som har messenger/irc, skriv en pm plz^^
  3. Vægttab i detaljer

    Mht. HIIT: Kan det virkelig passe at HIIT er så godt som nogle skriver det er? Jeg plejer selv at lave lidt interval, men kun for at få pulsen op når den er lav. Er det ikke bedre at gøre det så hurtigt man kan i længst tid muligt? Hvis der er nogen der ved en del om HIIT og som har messenger/irc, skriv en pm plz^^
  4. Vægttab i detaljer

    Btw jeg er 19 år gammel, gør dette nogen forskel mht. programmet/målet/mærkerne?
  5. Vægttab i detaljer

    Hvordan kan man ellers komme af med dem?
  6. Vægttab i detaljer

    Att: Eruption Desuden kan du satse på, at lave motion som øger din hvilefobrænding (HIIT) og ellers bare øge din muskelmasse ( giver også en højere forbrænding da muskel er aktivt væv) hvilken slags motion øger hvileforbrændingen? Du kune måske pinne ud, hvilken slags motion du laver, hvilke øvelser, sæt, gentagelser, % af 1RM etc. lige nu kører jeg med 2gange boksetræning (60min) og 2-3 gange cardio+muskler: 2-3x 20min cardio puls 140+ , 3x30gange 50-60kg mave (den hvor man læner sig frem), 3x 8-12 35-45kg brystpress, 3x12 40kg ryg (den hvor man trækker 2 stænger mod kroppen. ellers laver jeg også andre øvelser, men det varierer jeg en del. Husk desuden at korrigere dit ligevægtsindtag. Jo mere du taber dig, jo mindre har du jo brug for, for at tabe dig yderligere. Her går mange galt i byen. Forstår ikke hvad du mener Husk ydermere, at have en hvis form for progression i både din vægttræning, men OGSÅ i din cardio hvis du vil undgå stagnation. hvilken slags progression i cardio taler du om?
  7. Vægttab i detaljer

    Hvad med strækmærkerne? sådan nogle røde "streger", nogle erfaringer med dem?
  8. Vægttab i detaljer

    Ingen der kan svare på de andre spørgsmål? eller måske uddybe de andre?
  9. Vægttab i detaljer

    Min instruktør har sagt at han er bange for at jeg kommer i underskud, sådan at jeg tærer på musklerne eller noget lignende (kan ikke huske det 100%)
  10. Vægttab i detaljer

    6: Hvor meget kan jeg tabe mig om ugen uden at det bliver usundt?
  11. Vægttab i detaljer

    Hej jeg har lidt problemer med at gennemskue alle detaljerne ved et "accelereret" vægttab. Her er lidt info om mig: 178cm høj 108kg vægt 37% fedtprocent 2342Kcal BMR ~40kg fedtmasse ~67,5kg FFM (ikke ny måling) ~50kg TBW FFM = Fat Free Mass TBW = Vand i kroppen BMR = basal stofskiftet Jeg har været overvægtig i lang tid og besluttede mig pludseligt, at jeg ville starte med at træne hårdt. Jeg har trænet i 5 uger nu, jeg får taget målinger en gang om ugen (sedlerne ligger på centeret så dette er udfra hukommelsen^^), jeg har kørt med en Kcal diæt (talte Kcal på alt, for at nå op på 2000-2300 Kcal om dagen), jeg har drukket protein shakes en gang om dagen (efter træning). Uge 1: Træning 8 gange på 7 dage : 1kg fedt smidt + 700g muskler opnået. 1xtræning= 40-60min cardio puls 140-155 og 4 muskel øvelser på de dage hvor jeg trænede rullede jeg også på rulleskøjter ca. 5-8km om dagen. Uge 2: Træning 7 gange på 6 dage : 1kg fedt smidt + ?g muskler opnået. 1xtræning= 40-60min cardio puls 140-155 og 4 muskel øvelser på nogle (3 gange om ugen) dage hvor jeg trænede rullede jeg også på rulleskøjter ca. 5-8km om dagen Uge 3-5: Træning 4-5 gange på 7 dage: resultater kunne ses, men ikke huskes^^ 1xtræning: enten 60min boksetrænning (fitnessdk style) eller 40-60min cardio puls 140-155 og 4-6 muskel øvelser Ekstra motion 4-7dage med enten fodbold (2-3 timer) eller rulleskøjter. _______________ Mit mål er at smide ALT mit overskydende fedt (ned til en 20% :4thumbup: ) og få en pæn krop med i købet. Jeg vil gerne accelerere vægttabet så meget som muligt. Spørgsmål: 1: Hvad synes i om mit program + mål? 2: Er der andre måder jeg kan accelerere fedttabet på? (uden at tage efedrin eller lignende) 3: Ifølge min fedttabsgraf vil jeg kunne nå 25% fedtprocent om 2-3 måneder - er dette realistisk? 4: Jeg har nogle strækmærker på maven, kan de fjernes, eller vil de gå væk af sig selv (hvis de går væk af sig selv, hvorlang tid tager det normalt)? 5: Hvad er bedst til fedttab: maxvægt + få rep eller mellemvægt + mange rep? På forhånd tak Roman - Den utålmodige