ruby1312

Medlemmer
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

  1. Løbeprogram til puls træning

    har prøvet men ingen svare
  2. Jeg bruger polar pro trainer 5 og kan ikke lave ret mange intervaller på en dags træning hvordan får jeg lavet flere intrevaller på en trænings dag, kan kun lave 7 og så vil den ikke gå med dtl flere??? Er der ikke nogen som kan sende et godt program til mig har løbet i 1 år min hvilapuls er 44 og max er 183 tror jeg jeg er 29 år jeg løber typisk 7-10 km 3 gange i ugen, men har fået en ankel skade så skal nok til at genoptræne..... har de præningsprogrammer inde fra polars hjemmeside og jeg kan kun løbe 3 gange i ugen tir, tor og lørdag... Hjælp
  3. Løbeprogram til puls træning

    kan ingen hjælpe mig søger virkelig en
  4. hej er der ikke nogle der har en god løbeprogram til min løbeur polar rs 400....eller bare et godt puls løbeprogram?? Jeg har løbet i 1 år og løber 3 gange i ugen 7 km hver gang, men her på det sidste er jeg begyndt at løbe 10 km hver gang, men lidt interval træning i, vil gerne kunne løbe hurtiger og længere....løber 7 km på 32 min.... Har i ikke et godt pogram ???
  5. Hælkile over eller under sål

    Hej Har købt nogle hælkiler til mine løbesko, for at undgå ømhed i akillessenen, men hjælper de ?? Men hvor skal hælkilerne være under eller over sålen???
  6. hjælp til weight gainer

    Jeg har læst nu og kommet frem til at jeg spiser for lidt Jeg vil prøve at give weight gainer en chance, men hvor meget skal jeg tage??? Jeg vejer 56 kg og er 179cm høj. Er det ok at tage det når man kommer hjem fra træning ca 20 min efter træning?? Er det nok kun at tage det lige efter træning (3 gange om ugen)(fullbody) eller skal det tages alle dage??? Eller kan jeg bruge det proteinpulver jeg har og selv lave en weight gainer shake, i så fald hvor mange g af protein pulver (whay 80, bodylab) banan, vand og jordbær skal der i shaken, når min vægt er som den er??
  7. løbeprogram til pulsur

    jo tak send mig lige en uge eller flere ugers program til mig...... men pm ???? forstår jeg ikke helt
  8. løbeprogram til pulsur

    hej er der ikke nogle løbeprogrammen inde på nettet jeg kan downloade til min pulsur polar rs400, eller skal man selv lave dem i det polars program??? Og hvordan laver jeg dem og overføre dem til mit ur ??? Er der ikke nogle af jer der ude der der har et program som i kan sende til mig som jeg så kal overføre til mit ur???
  9. Ondt i lægmusklen

    aktiv hvile....det er jeg ikke så glad for...hvor lang tid er det??? Kan jeg så cykle de dage jeg skulle løbe, og hvor langt skal jeg cykle for at det ville svare til en løbe tur på 7 km i høj tempo (13-14km/t) Tror du det er mine sko det er galt med, det er jo kun i den højre lægmuskel det gør ondt, og sjal jeg bruge støttebind??
  10. Ondt i lægmusklen

    nej har udskiftet skoen under vejs, tror jeg har løbet 700km i dem, og er det ikke også kun knæet man får ondt i hvis det er skoen det er galt med. Kan jeg se på mine sko om støddæmperne er slidt op og jeg skal have nye sko?? Kan man se på skoen om de skal skiftes ud???
  11. Ondt i lægmusklen

    Hej har løbet i over 1 år løber 7 km 3 gange i ugen, men her på det sidste har jeg fået ekstremt ondt i min lægmuskel, det gør ikke ondt når jeg sidder stille , men når jeg skal støtte eller løbe gør det ondt i musklen, lige som om at jeg er blevet sparket rigtig hårdt over lægmusklen. Hvad er det ? Hvordan får jeg skaden væk, jeg vil helst ikke stoppe med at løbe, kan jeg træne det væk med nogle øvelser? Eller er det mine sko der er galt med og skal de udskiftes??
  12. Kom med et bedre pogram

    forstår i så hvorfor ?? og kan pogrammet bruges ???
  13. Kom med et bedre pogram

    ja jeg har været meget tynd, har lidt af anoraxi så min vægt har været helt nede på 28 kg. med en højde der sagde 179 cm, men der blev jeg også indlagt, men det at få lov at træne og især styrketræne fik mig til at blive rask og til at stige i vægt, ja og fik mig til at forstå hvor vigtig mad er for kroppen. Jeg er lidt træt af at træne de basisøvelser, men har alligevel taget dem med i mit pogram, men syntes det er et rart pogram jeg har lavet, så kan jeg ikke køre den og hvis jeg nu er i kcal (går til diætist som laver en kostplan efter min fysiske aktivitet) vil jeg så ikke få mere masse på overkroppen ( 1 større rygvinger, 2 bredre ryg/skuller, 3 større "patter", 4 større arme, ja og så en sund ryg og ben)
  14. Kom med et bedre pogram

    ja jeg spiser jeg æder en del, og det er muskelmasse jeg har taget på i, men står stille i både styrke og krops-vægt nu derfor dette pogram hjælp
  15. Kom med et bedre pogram

    det vil sige jeg skal gå igang med det pogram som jeg startede med (den du linkede) og så dur det pogram jeg har fundet frem til overhovedet ikke