DoktorFrank

Medlemmer
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

About DoktorFrank

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 11/03/1969

Contact Methods

Profile Information

  • Sted
    Charlottenlund
  • Interesser
    Styrketræning/BB-natural<br />IT<br />Lægevidenskab/fysisk træning

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Vægttab og præsentabel fysik.
  1. DoggCrap vs. X-frame

    Se, jeg vidste det...Fik ikke udtrykt mig klart nok alligevel.. Jeg træner hver anden dag, ca...sådan som job mv nu tillader det..således at alle muskelgrupper principelt rammes 3 gange inden for 14 dag, ikke at jeg kun træner 3 gange på 14 dage.... Enig i at DL og Squat sagtens kan forbedres, men døjer med følgende af to gamle discusprolapser, som for blot 4 uger siden mente at det er længe siden, de har gjort opmærksom på deres fortsatte eksistens. Har måttet skrotte alle DL og squat i en periode pga smerter. Takker for alle input....ser frem til at nærlæse
  2. Her er et par stykker sakset direkte fra M&F road_to_strengt.xls liftbig_to_get_lean.xls Har kørt dem begge med rimelig pæne resultater for en 2 års noob. Selvfølgelig ved jeg godt at alle programmer virker for Noobs.
  3. DoggCrap vs. X-frame

    Hej Bær over med mig, ny MOL-beboer. Nogen vil kende mig som Doc fra DM 2006. Udover at jeg udemærket godt ved at cardio er vejen frem til en fedtprocent der er lavere end den nuværende vil jeg gerne høre jeres meninger/erfaringer som DoggCrap vs X-frame træning. X-frame er et vanligt HIT-program, 5 dage on 2 off, hver gruppe rammes 3/14 dage. Har læst en del om DoggCrap og syntes det lyder lidt interessant. Har trænet rimelig seriøst i et par år efterhånden. Bench press 1RM 120 Deadlift 1rm=120 Benpress 1rm380 Milipress (siddende, for lille smith til stående) 1rm90 Er sikkert et håbløst Noob indlæg men bær over med mig Svare iøvrigt gerne på lægefaglige spørgsmål :-)