M!

Medlemmer
  • Content count

    79
  • Joined

  • Last visited

About M!

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. Ure, der bruges af Specialstyrker

    Casio G-shock
  2. Lidt pinlig krop

    Som nævnt tidligere: anskaf en doorgym/pullup-bar til at lave kropshævninger. At få trænet sine vinger er et af de bedste midler mod for tynd overkrop kontra brede hofter (virkede for mig), og så ellers kombiner det med dips og pushup-variationer. Sæt fx et mål der hedder at kunne tage +20 kropshævninger og derefter vil du nok opleve en ændring i din overkrop. Og ellers så skal resten nok komme med alderen (såfremt du fortsætter med den gode træning naturligvis).
  3. Svendborg

    Mange tak Så tror jeg at jeg vil kigge nærmere på City Fitness. Det lyder umiddelbart som det bedste. Er der mulighed for at lave Reverse Hypers der?
  4. Svendborg

    Sagen er den at jeg skal bo i Svendborg det næste lange stykke tid. Er der nogle som bor der og kan fortælle mig hvor der er bedst at træne? På forhånd tak
  5. Military press Dødløft og Pullups med overhåndsgreb i vilkårlig rækkefølge
  6. Overbelastning

    Hej NIKO Jeg går selv og døjer med seneskedebetændelse i begge håndled. Har haft det i et år nu og har holdt pause i al den tid :( . Regner med at der kan gå en måned til et halvt år før jeg kan begynde at træne igen. Jeg laver nogle udspændingsøvelser samt wristextensions med meget let vægt (1-3kg) for 10-40 gentagelser for hver hånd. Du kan finde flere øvelser til dine håndled inde på sportnetdoc Jeg vil råde dig til at passe meget på at det ikke udvikler sig til det værre.
  7. 5x5

    Hvis du vil have mere volumen på, så kunne du lave et to-split hvor du træner 4 gange om ugen. Fx 2 gange træk og 2 gange pres. Man kan evt. også bare proppe lidt flere øvelser for ryg ind i det originale program. mvh. M!
  8. Morten Z

    Hej Morten Z Hvor meget kan du tage i bænkpres? Og hvad med de andre løft (hvis du da overhovedet laver dem)? Eller er det udpræget konditionstræning? Mvh M!
  9. De hellige tre konger!

    Jeg har stemt dødløft, bænkpres og squat.
  10. Hasemusklaturens rolle i squat

    Hvad er powersquat?
  11. Sheiko beginners

    klaus var lige lidt hurtigere
  12. Træner jeg forkert?

    >pacroon hva med om du oprettede en online log. Så kan andre følge med og holde øje med din træning. Det er også en udmærket motivationsfaktor. Du vil også kunne lære meget ved at læse i andres logbøger. Hilsen M!
  13. BB billeder!!

    Jeg kan ikke finde ord for hvor grimme de er :asthanos: Hvis de klippede sig korthårede så ville de kunne stille op til BB-konkurrencer for mænd :devil2:
  14. træningsbøger

    Er der mulighed for at styrketræne på søværnets skibe?