Skumhest

Medlemmer
  • Content count

    75
  • Joined

  • Last visited

About Skumhest

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 03/12/1979
  1. FEDE SOLDATER...

    Jeg fornemmer tit blandt de fleste, som ikke har været i trøjen at soldater må være nogle hårde bananer p.g.a al den træning der er...??? Da jeg var i milli bestod de tre første måneder af druk, løb og march... Efter tre måneder bestod det af druk... Ja og så lige en prøve 40, men det er jo overstået på ca 4 timer.. Da jeg startede vejede jeg 74 kg. Og havde meget lav fedtprocent Efter 14 dage vejede jeg 68 kg..!!! 184 cm høj. Jeg lignede et skelet med hud.. Og da jeg var færdig med det hele vejede jeg 78.. Jeg var blevet lidt halvfed og doven. Hvis det har noget som helst at gøre med at komme i god form, eller blive en god soldat for den sags skyld, så er der vist noget jeg har misforstået.
  2. OPSKRIFTER!

    Grøntsagspande Ingredienser: 200 g fintstrimlet porrer 4 knuste hvidløg 1 rød peberfrugt 1 knivspis finthakket chili 150 g sukkerærter 2 dl frosne majs 4 dl røde eller hvide bønner Fremgangsmåde: Skær peberfrugterne i små terninger og svits dem kort på en tør slip-let pande sammen med porre og hvidløgsfed. Rør hele tiden i panden, ellers brænder massen på. Bland majskornene i sammen med bønnerne og chilien og lad det simre sammen få minutter. Bland sukkerærterne i og smag til med salt og peber. Serveres direkte fra panden med brød til.
  3. OPSKRIFTER!

    Fedtfattige snacks Ingredienser: 1 spsk koriander 3 store kartofler 2 tsk karry 50 g revet squash 2 tsk sojasauce Fremgangsmåde Kog de skrallede kartofler. Steg den revne squash på tør slip-let pande. De kogte og afkølede kartofler moses og røres med den stegte squash. Tilsæt sojasauce, koriander og karry og rør det hele godt sammen. Lav små runde kugler af dejen, tryk dem flade. Sæt dem i ovnen på et stykke bagepapir og bag dem, til de tager farve. Lad dem blive kolde og sæt dem i køleskabet.
  4. OPSKRIFTER!

    Torsk med spinatfyld (2 personer) Ingredienser: 250 g hakket torsk 200 g frossen spinat Fremgangsmåde: Optø spinaten og pres væden fra den. Smag til med salt og peber. Rør fiskefars med salt og peber. Form to kugler af farsen og tryk et hul i hver. Fordel spinatfyld i hullerne og luk farsen om fyldet. Form kuglerne til ovale bøffer, vend dem i mel og sæt dem på bagepapir i ovn. Bag dem i 30 min ved 200 grader. Server med grønsager. B)
  5. Flax vs. almindelig Hørfrøolie

    Lige for at hjælpe med alle de udregningsproblemer.. Den er altså god nok med 1100 kroner. Eller 1108 kroner. 90 kapsler = 99,75 kroner 1 kapsel = 99,75/90 = 1,108 1000 kapsler = 1,108 x 1000 = 1108 kroner B)
  6. Den absolut sundeste måde at drikke sig fuld på?

    Hmm.. Der kan da ikke være tvivl om at det ikke kan være sundt at drikke sig fuld. Om det er på den ene eller anden måde. Så hvis det er absolut nødvendigt, så drik da det der lyster... B) Og så er der jo ikke noget i vejen for at spise ordentligt dagen efter. Istedet for noget skramlet McD-mad..
  7. Hvor træner i?

    Jeg træner i Fitness Sport i Roskilde...
  8. Styrkecenter på kaserner

    Der er et... Men da jeg var der skulle der låses op hver gang og det var aldrig til at find ud af hvem der havde en nøgle... Og så er det ikke lige sådan at man kan planlægge sin træning, da dagene er MEGET forskellige. Og hvad maden angår, skal du ikke lige regne med at der er særlig meget. Og det der er, er en gang hundeæde... God fornøjelse B)
  9. JS-Shake

    Jeg læste et sted om denne af JS´ shake 1 stor banan 60g havregryn 5g Udo´s 3 dl skummetmælk 35g whey, vanilje 3 g kreatin 0,5g glucosamine sulphate 0,5 g crondroitin sulphate Mit spørgsmål går på hvad glucosamine sulphate og crondroitin sulphate er og hvad det er godt for?? ... :confused2:
  10. Hvad spiser i om morgen?

    Der er en ting der undrer mig når jeg læser disse indlæg. Hvordan kan det være, at morgenmaden ser MEGET ens ud hos mange..?? Havregryn, mælk og whey.. Hvis man stillede en madplan op for en hel dag(hvilket jo er gjort før)ville det straks være anderledes. Folk er åbenbart bedst til at planlægge morgenmaden, men glemmer vist resten af dagen, tror jeg... Det er da lidt ærgeligt, for mange ville helt sikkert få bedre resultater, hvis resten af dagen også var planlagt ordentligt. Det er da tilfældet for mig...
  11. Hvad spiser i om morgen?

    Uanset hvad SKAL jeg ha´ mine havregryn med mælk hver morgen. Resten er lidt forskelligt 100 gram havregryn 300 gram mælk et stykke frugt engang imellem 25 gram whey en multivitaminpille
  12. Yoghurt??

    OK... Tak for de gode svar. B)
  13. Yoghurt??

    Er youghurt godt?? Nu tænker jeg på, hvis jeg vælger en med minimalt fedt er de proteiner/kulhydrater der er i, gode eller er det bare en gang junk. Og er det bedst at vælge den der er sødet med sukker eller sødemiddel??
  14. Chinup-bred vs. Chinup-smal

    Jeg har taget 14 med smalt greb og indtil for en måned siden har jeg ikke kunne tage en eneste. Nu kan jeg tage 6 med bredt greb.. Og det går fremad hele tiden, så det er jo meget godt.. :)
  15. Banan

    Er der nogen der ved hvordan det ser ud med bananer m.h.t protein/kulhydrater/fedt..??? Jeg tænker på hvor meget en banan indeholder. Sådan ca. da alle bananer jo ikke er samme størrelse..