Gamplar

Medlemmer
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg er temmelig grøn, men jeg mener selv at jeg holder rygmusklerne spændte. Mener du at man skal holde stangen på brystet, når man kører frontsquat??
  2. Ja hvad er frontsquat og backsquat. Jeg får ondt i den allernederste del af ryggen når jeg squat hvorfor? og skal man svaje i ryggen når man dødløfter??
  3. Hvilke mærker er gode

    Nu har jeg også købt Viking Kreatin, skal dog lige igennem min fremragende Inkospor Kreatin, som iøvrigt kan købes i cityarkaden, i den lille BB-Butik der ligger ved siden af Kebabgrillen
  4. weight gainer eller alm. protein pulver

    Jeg bruger Viking WeightGainer i massevis, og jeg tror det virker OK, men ved det ikke helt endnu, skriver igen når jeg har ædt alle de 6 kilo jeg har :lol:
  5. Hardcore program eller hvad

    Mange tak Herkules! :) -- Har du nogel konkrete forslag eller hvad??
  6. Hardcore program eller hvad

    Det har jeg gjort min ven...Tjek min online logbog der er (næsten) daglige opdateringer: HST, nu begynder vi: http://www.motion-online.dk/fora/index.php...=ST&f=12&t=4625
  7. Hardcore program eller hvad

    Der burde komme nogle kommentare til dette program, ellers bliver jeg slemt skuffet :( :( :( :(
  8. Hvilke kosttilskud benytter I?

    WeightGainer, Kassein og kreatin + jeg æder helt vildt!!
  9. Hardcore program eller hvad

    OK ro på! Det var ud fra en overlfadisk betragting Tina, din avatar for eksempel. Jeg er pænt ny her, og ønsker ikke at gå i clinch med nogen, men bare blive klogere på trænning og muskler. Sådan som jeg ser det, virker både lounges ( virker altså lidt fitness agtig på mig ) og power cleanes som nogle temmelig avancerede øvelser. Er power cleanes ikke en slags mellemting mellem dødløft og squat?? Kender i et site hvor man kan se nogle videoclips af øvelser? Desuden kunne jeg godt tænke mig nogle flere kommentare til mit program. Går det at træne bryst, hvis man skal træne triceps dagen efter??
  10. Hardcore program eller hvad

    Lounges går da i baglåret, gør de ikke?? Hvad er powerclean, har prøvet, men kan ikke finde øvelsen i Getbigs bibliotek. Desuden, skrev jeg at mave kan lægges ind efter behag. Du virker jo desuden som en fitness pige, og derfor er dette måske ikke programmet for dig.
  11. Jeg tror det her program rykker....Hvad tror i??? 1. dag Bryst: Bænkpres 3.sæt x 6-10 reps - 1. sæt 75%RM1 2. 77.5% 3. 80%-til failure Incline Bænkpres 3.sæt x 6-10 reps som ovenstående Decline Bænk 3. sæt x 6-10 reps, som ovenstående Dumbell Pullover 3 x 10 reps 1. sæt 65% RM1 2. sæt 70 %RM1 3. sæt 75% RM1 Triceps: Cable extension, 3 sæt med lige håndgreb, og 3 sæt med reb... Bare fyr igennem,60-80%rm1 Biceps: Dumbell Curls x 4 sæt 8-12reps...I sidste sæt så bare fyr så meget vægt på, at du kun kan tage en 5-7 gentagelser Cable contraction, 4 sæt med lige hångreb, bare høvl den af på samme måde som ovenstående 2.dag Hviledag 3. dag Ben: Squat 5 sæt x8-10 reps - 1. sæt 60% Rm1 og så gå gradvist op gennem sættene til 70-75% Benspark 3 sæt x 8-10 reps - 1. sæt 75%RM1 2. 77.5% 3. 80%-til failure Ryg: Dødløft 4-5 sæt start på 65%Rm1 og gå gradvist op gennem sættene til 75-7.5%rm1 Chinups 3 x så mange som du kan lave onearm rowing 4x6-10 start på 65%rm1 gå gradvist op til 77,5%rm1 Skulder: Arnold press 4x6-10 1. sæt 60% RM1 2. sæt 65% RM1 3. sæt 70 %RM1 4. sæt 75% RM1 Lateral raises 2x8-10 1. sæt 65% RM1 2. sæt 70 %RM1 3. sæt 75% RM1 Rear lateral raises 2x8-10 1. sæt 65% RM1 2. sæt 70 %RM1 3. sæt 75% RM1 4.dag: Hviledag 5.dag: som dag 1 6 og 7 dag er begge hviledag 8. dag: som dag 3 9. dag: Hviledag 10 dag: som dag 1 osv. Som det ses, går der aldrig mere end fire døgn mellem trænning af de store muskelgrupper, og med undtagelse af de to hviledage der kommer i streg ( lørdag og søndag eventuelt ), går der ikke mere end to døgn mellem triceps og biceps bliver stimuleret! Mave kan man jo lægge ind på en nogle af hviledagene eller noget! Det skal siges at jeg ikke har prøvet dette program, men skræddersyet det til en ven, som gerne vil være meget stor, og som ikke kan træne så tit!
  12. Protein pulver

    Hej Jan, hvad mener du med at du ikke har fuldkommen tiltro til Getbig folkenes produkter??
  13. Hvilke mærker er gode

    Hvilke mærker har i prøvet som er gode...Her taler jeg om protein, kreatin og weightgainer. Jeg har selv prøvet mærket Inkospor, det var proteinpulver, og det virkede godt. Så har jeg også prøvet promax fra Matas, det var også proteinpulver og det var også godt, men ikke så godt som Inkospor. Det gode ved promax var at der var mere Valleprotein i, så jeg blandede de to produkter, og fik en god eftertræninngsdrik. I øjeblikket tester jeg Viking WeightGainer og Viking Kassein, som jeg har købt på www.getbig.dk, er der nogen af jer der har prøvet det??