KredeA

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

  1. Trænings program

    Hey motion-online. Dette er emnet: Jeg vil gerne motionere så fornuftigt som muligt. JEG TRÆNER IKKE FOR AT BLIVE STÆRK MAND ELLER MR: ET ELLER ANDET! Undskyld de store bogstaver :P jeg tænker jeg vil træne 3 gange om dagen - morgen/middag og aften. ca. hver dag. Programmet ser således ud! DAG 1 - Morgen / middag / aften Bænkpres - smal Bænkpres - bred dødløft dødløft - sumo dødløft - rumænsk BOR - Barbell BOR - DB Dette vil jeg så kører 3 * 10 reps DAG 2 - Morgen / Middag / aften military press - for military press - bag Squat - for Squat - bag Lunges Godmorgen´s Tricep pres 3*10 reps DAG 3 - Morgen / middag / aften Bicep curls BB Bicep hammer curls Bicep Reversed curls Bicep twist curls Koncentration curls Skulder press sidende over træk 3*10 reps 1-2 dages "rest" alt efter hvordan jeg har det i kroppen Jeg går i gang med at løbe lidt også. Ser det nogenlunde ud for at motionere sig sund uden at skulle være verdensmester Kom glad med Feedback Mvh. Christian
  2. Træning uden vægte

    En øvelse jeg ikke har set nogen steder, er armbøjninger op af en væg. Stå på hæder op af e væg og op og ned!