Rallemalone

Medlemmer
  • Content count

    12
  • Joined

  • Last visited

  1. Wuuuwu

    Hvis du havde den mindste indsigt i den menneskelige anatomi ville du måske også stille spørgsmålstegn ved målingen på 5%, hvad er det for noget at skrive. Du over dramatisere det jo! Hvorfor holder du dig ikke til emnet. Marianne skrev tidligere at hun godt kunne se svaret var ubrugligt. Tror det er dig der skal klædes på til det virkelige liv kammerat.
  2. Wuuuwu

    Hvad skal jeg bruge svaret til, skal jeg klippe mine negle, klippe håret af osv. ?? Der står med en titan vægt så mon ikke deromkring. Hvordan kan du nogensinde forstå det som " de vise sten " Ved godt den kan være upræcis. Det var også en af grundene til jeg lage dette emne ud på boardet! Ved ikke hvad du forventer ? Men rimelig ligegyldig post.
  3. Wuuuwu

    Jeg smider et billede ind her en af dagene. Jeg føler jeg har lidt fedt på røven, altså når jeg tager stramme bukser på, kan det godt ligne det falder lidt ud over kanten. ikke noget voldsomt som før men lidt. Maven er ved at være der men når jeg sidder og læner mig ind over er det sgu godt nok lige en delle der skal væk :/
  4. Fremhævede blodårer.

    Bla. Men en gener spiller selvfølgelig også ind. Man kan ikke få kæmpe blodåre/tydlige hvis man ikke er " Bygget " til det.
  5. Wuuuwu

    Kom nu med et kvalificeret svar. Kan absolut ikke bruge det svar til noget som helst. Fik målt min fedt % igår med en Titan vægt så mon ikke det er deromkring. Og kan jo se der er lidt fedt og det burde jo kunne komme af !!
  6. Wuuuwu

    Jeg er 18 år 79. kg 186 cm Kan simpelthen ikke komme længere ned i kg, har en fedt% på ca 5 Kan det være jeg får for lidt kulhydrater og det kan være med til min forbranding - stofskifte sænkes kraftigt?
  7. Fedtprocent

    Hej Jeg er i gang med min diæt og ligger ca. 500 under mit ligevægts indtag. jeg er igang med cardio. Men jeg mangler ikke mere end 3 kilo før jeg er ved at være tilfreds. Vil i mene det er bedst at lave HIIT eller bare holde cardioen på konstant intensitet for at få den mindst mulige fedstprocent ?
  8. ABCDE diæt og HST program op til strandformen?

    LAD nu for GUDS SKYLD være med at løbe inden morgen maden! man skal tage forbehold for at hvis man træner meget hårdt og man er langt nede i fedtprocent eller det er lang tid siden man har spist, er der risiko for at man presser blodsukkeret helt i bund, hvilket fører til øget proteindegradation og sultfornemmelse. Af samme grund er det ud fra et metabolsk synspunkt uheldigt at dyrke hård motion om morgenen inden morgenmaden. Taget fra artiklen http://www.bodybuilding.dk/artikler/bodybu...uttilsommer.php
  9. Kost på diæt

    Okay der er blevet lavet ændringer. - 150 gram tun istedet for 60 - 50 gram nødder sammen med de 2 stk frugt i 2 måltid. Har lige et enkelt spørgsmål. de 40 gram Ægte Græsk Youghurt, kan det byttes uden med en anden dressing, eller er der noget endnu bedre at spise inden senge tid ?
  10. Træningsøvelser til nystartet fodboldhold

    Forestil dig i er i forsvar med 4 mand og der er angreb . Bolden bliver spillet op over midterlinjen ude på kanten, i skal nu sørge for at få presset en back op på den mand der angriber og resten af kæden ( de 3 øvrige ) følger med så det ligner en ishockey stav oppe fra, selv om der er en mand ved den sidste back lader i bare ham stå for han gør ingen skal før afleveringen er blevet slået, og den aflevering er en hel banes bredde. så det er ikke noget problem at nå ham for den modsatte back. Hvis bolden bliver spillet ind på midten eller modsat gør i selvfølgelig det samme altså i støtter hele tiden hinanden. Til dette vil det være utrolig effektivt at have en defensiv midtbane som kan støtte op om forsvaret. Håber det er til at forstå. Men hvis dette er for et helt nystartet miniput / lilleput hold tror jeg måske man skal holde sig til nogle mere simple øvelser.
  11. Kost på diæt

    Okay lyder dejligt, det med at rykke tunen op på en hel dåse er det pga proteinerne til natte, eller mener du bare jeg bør få nogle flere Kacl ned. Dyrke en del cardio så det burde ikke være noget problem at fylde sig med de sidste kacl der kommer fra tunen :)
  12. Kost på diæt

    18 år 80 kg 186 cm. trænet ca. 2 år Jeg forsøger mig lige med lidt diæt her til sommer. Vil gerne have lidt kritik hvis jeg er helt galt på den.