i-want-six-pack

Medlemmer
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

About i-want-six-pack

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 07/26/1994

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    hundested
  1. Forskel styrke & masse?

    Du kan godt få større masse ved at træne med "styrke" realateret per range. Hvis du træner 5-7 set*5 reps for du lige så mange reps som hvis du tager 3set*10rep. Du kan også køre 10 set med 3 rep og korte pauser. Held og lykke med det (:
  2. Marathon

    Ja, det lyder realistisk. Jeg syntes du skal løbe 2-3 uger mere hvor du øger med 10% per uge. der efter syntes jeg du skal begynde og lave noget interval. Jeg vil mene du skal holde dig til de lange intervaller. Dvs. 4-6 min på 90-95% af din max puls. og noget tempotræning hvor du løber 10+ min med 85-90% af din max puls(: Held og lykke med det (:
  3. Trænet til sommer...

    Hvis din fedt% er 10-12, er det bestemt muligt. du bulker bare i 3-4 måneder, og cutter i 2-3 måneder. læs evt. denne artikel. http://www.getbig.dk/article.php?id=132&am...0p%E5%20fedttab Det virke godt det med at spise en del mere protein end normalt.
  4. Bør han træne / hvordan?

    opsættelsen er lidt gal, og så vil jeg mene at der er for mange øvelser. Men det er jo bare min mening (;
  5. Bør han træne / hvordan?

    Det program du får i starten er helt hen i vejret. ikke for smart opsætning. som der også er sagt, så tag det roligt i starten. løft lette vægte. hvis du spørger mig er dette et bedre program: Squat Bænk Bent over barbell roes / Dødløft pull ups dips Held og lykke med det (:
  6. Hjælp til six-pack

    grunden til jeg har sa BOR istedet for dødløft er at jeg ikke syntes man skal køre dødløft med en ristet lænd:)
  7. Hjælp til six-pack

    for det første kan man ikke lave et program med fokus på maven. du kan ikke vokse meget et sted, uden resten af din krop vokser med. Men et godt begynder program : Squat 3 set 12 rep Bænkpres 3 set 12 rep BOR 3 set 12 rep Millitray press 3 set 12 rep Pull ups 3 set max 15 rep. Når du kan tage flere end 15 putter du vægt på. Evt. noget biceps 3 set 12 rep Mave
  8. athletic fitness

    Hey mol. Jeg har lige siddet og læst reglerne igennem for atlethic fitness, men kunne ikke finde ud af hvor gammel man skal være? er der nogen der ved det? På forhånd tak(:
  9. 10-11 kg skal tabes på 10 uger

    hey :D jeg vil råde dig til ikke at udelade alle kulhydrater da du taber meget energi, og vil komme i et stort væsketab da vand binder sig til kulhydrater. dyrke en masse motion og spisomkring 1800-2000 kcal om dagen.
  10. fedt %

    hey jeg vil råde dig til at lade hvær med bevidst at sætte din fedtprocent så lavt ned når du skal løbe så langt. kommer din fedt % langt ned begynder kroppen at tære på musklerne for at få energi til at løbe. så en fedt% på en 10-12 stykker vil nok være mere realistisk. me held og lykke :4thumbup:
  11. Hvad suplerer I jeres træning med?

    protein pulver - fordi det er let atholde protein indtaget på dennemåde, uden at få for mange kcal. fiskeolie - fordi jeg har haft lidt problemer med hofterne :D syntes ikke at kosttilskud skal undervuderes. det kan være godt for mennesker som har svært ved at spise. hvis du nu tog et scoop protein pulver, og et scoop kulhydrat pulver, så er den hjemme. easy :P men siger ikke det er sundt elle smart at leve af pulver. RIGTIG mad først :D
  12. Optimalt program til opbygning af masse.

    squat bænk DL BOR pull-ups, kan du tage flere ned 15, put vægt på dips, kan du tage flere end 15, put vægt på. mave godt program iflg. mig
  13. Start på max muskulatur

    hey :D vil foreslå dig dette program : squat 8-12 rep bænkpres 8-12 rep dødløft 8-12 rep BOR 8-12 rep pull-ups, hvis du kan tage flere end 15, så på med noget vægt. Dips, hvis du kan tage flere end 15, så på med noget vægt. har selv været rigtig glad for dette program.
  14. 4 minutter per kilometer

    hey :D vil anbefale dig at købe aktiv træning. de kommer tit med nogen rigtig gode inteval programmer. følger dem selv. kan desværre ikke skrive programmet til dag, da det er beskyttet at copyrigth loven. men lig den hovedsaglige træning på tempoture og interval, og så en lang dag 30-120 min. start tempo træningen på 10 min. og øg der op ad. held og lykke med projektet.
  15. Bedre til svømning?

    hey :D je, du skal lave nået intervaltræning. alt efter niveu [staves?] kan du tage 25 m. sprint, 1 min pause * 10 i interval træning er det kun fantasien der sætter grænser. da jeg svømmede, svømmede jeg en lang tur på 2-4 km. UDHOLDENHED! :D kæmp for det :D