Newbiegirl

Medlemmer
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

About Newbiegirl

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 10/14/1979

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Træning i og omkring Vanløse

    Jeg træner i La Fit, det er et udemærket center til en ok pris, der er mulighed for dødløft og squat.. deres håndvægte halter desværre lidt.
  2. TYPE II

    De fleste undersøgelser viser at man ikke kan ændre på fibre sammensætningen typer 1, type 2 muskelfibre. Med andre ord er du ikke heldig genetisk anlagt for styrketræning, din ven er bedre stillet
  3. Hvad taler imod HST ?

    Der er vel ikke ret mange her på Mol der er i tvivl om, at når vi vi snakker optimal muskelvækst så skal der fokuseres på de store basisøvelser. Er debatten så ikke mellem Hst vs spilt program blevet flueknipperi, og det mest optimale er at vælge sine forældre med større omhu. Duer: jeg læser med stor interesse dine velskrevet artikler i W&F, faktisk er du den eneste skribent på W&F hvis faglige niveau ikke er faldtet. ;)
  4. Cardio før morgenmad

    Hvad!!! Du får jo ikke 100 % tæring på fedtdepoterne før du er ved at dø af sult, så det vil da være en træls form for kur.
  5. Cardio før morgenmad

  6. citronsaftkuren

    Vel kendt retorik :)
  7. Begrænse ens "tyrenakke"..

    Jeg tænkte nok at jeg ville træde et par store "køleskabe" over tæerne med min bemærkning.. Men det er altså den gennerale holdning hos mine veninder... Lad nu være med at være for hellig, jeres opfattelse af det perfekte kvindeideal, afviger jo meget fra hinanden. Store bryster tynd som en pind... ;)
  8. Begrænse ens "tyrenakke"..

    Der er da ikke nået mere frastødende end en mand med tyrenakke...... hellere en dejlig fitnessfyr med vaskebræt....
  9. "Opstramning" i forbindelse med vægttab

    Ikke for at tage modet fra dig...Men jeg vil lige fortælle lidt om mine erfaringer! Jeg har selv vejet en del for meget (20-30 kg) Dem har jeg heldigvis tabt igen. Det eneste gode ved at være stor og tyk var da også at mine bryster lignede noget. Men efter jeg har tabt mig, har de fået nøjagtig den størelse de havde før jeg begyndte at tage på, hvilket ikke var særlig stort, desværre... :) Men tilgengæld vil jeg meeeeeeeget hellere være slank med små bryster end fed med store bryster!!!!!!! Så vidt jeg ved er det genetisk bestemt hvordan du tager på/taber dig igen. Så det er bare at klø på og håbe på det bedste og lære at leve med det du har! Held og lykke med vægttabet.
  10. Program til min Kæreste(PIGE)

    Hvis man som totalt nybegynder må have lov at blande sig lidt, det var trods alt det det oprindeligt startede med at handle om... Jeg er stort set ening med jer alle sammen... Jeg startede selv med at træne for 3-4 mdr. siden. Jeg var ikke særlig glad for at stille mig op og jonglere med vægte i starten, faktisk nægtede jeg pure. Men min kæreste blev ved med at presse (og informere om bedre Øvelser/resultater), da han jo ved bedst!!! :teachingfinger: Men stadig lod han mig lige lugte lidt til sveden i centret, og vænne mig til at arbejde med min egen krop med nogle lidt mere neutrale (og hengemte øvelser)! Det har så resulteret i at jeg efter ca. halvanden måneds tid kom i gang med squat på eget initiativ, hvilket jeg tror er vigtigt!!!! Efter lidt tid og vægtøgning der, har jeg så fået lidt mere blod på, tanden og er nu også sprunget ud i dødløft. Bænkpress må vente lidt endnu, det er det der med motorikken og den tunge stang, den er som der var en der tidligere nævnte - til at blive søsyg af, så der må vi lige arbejde lidt med nogle små vægte i stedet for. Min pointe var egentlig bare - de gode gamle hårde øvelser er helt OK, men der er jo ikke nogen der siger at de alle sammen skal komme på en gang. Og at det er individuelt hvor lang tid man har brug for i starten, for de fleste piger HAR brug for lidt tid til at lære at svede. Nogle er parate til at give den en skalle fra starten og andre først efter 3 mdr. men det er umuligt at sætte tid på...Sådan er vi heldigvis så forskellige!
  11. Hva har I gang i...

    Cykler ca. 25 km om dagen, så jeg vælger cykling - men styrketræner da også 3 gange om ugen...Drikker kun en lille smule kakaomælk, og det er kun fordi det smager godt og jeg ikke kan lade være...