FinnGasolin

Medlemmer
  • Content count

    71
  • Joined

  • Last visited

  1. FinnGasolin's tales of weightlfting

    Ja det er rigtig sjovt :) Manta-ray er en lille ting du kan sætte på stangen, så det bliver lettere at køre ordentlig high-bar squat. Jeg har ikke store nok trapz, til at jeg kan placere stangen langt nok oppe i nakken, uden at det bliver lort
  2. FinnGasolin's tales of weightlfting

    22. august 2010 - Snatch, jerk & ryg Fin træning i selskab med Hulken og Tovefar. Friche fik vi også forstyrret, da han mødte op. I morgen skal jeg op kl. 6 for igen at tage på arbejde i Hjørring. Jesus det magter jeg ikke. Jeg holder hviledag i morgen. Det er vidst smart. Power Snatch - under knæet 3 x 20 3 x 20 3 x 30 3 x 30 3 x 35 3 x 35 3 x 35 3 x 35 Jerk 3 x 20 3 x 40 3 x 40 3 x 40 - Begyndende irritation i venstre skulder, så stoppede. WG Pulldown 6 x 50 6 x 50 6 x 50 6 x 50 6 x 50 6 x 50 6 x 50 6 x 50 - Progression is EVERYTHING! Chest-supported DB Rows 8 x 15 8 x 15 8 x 15 8 x 15 Chest-supported BB Rows 8 x 20 8 x 25 8 x 25 8 x 25 Rear Flyes - i Pec Dec 8 x 22,5 8 x 22,5 8 x 22,5 8 x 22,5 + lidt mave hurlumhej, rotator cuff og udstrækning.
  3. FinnGasolin's tales of weightlfting

    21. august 2010 - Cleans & ben Mine powercleans var lort i dag. Squatten var til gengæld meget nydelig. Jeg trænede sammen med mine to coaches. Det var hyggeligt. OH-squat 5 sæt - jeg er pisse ustabil Snatch-balance 5 sæt - her var jeg O.K stabil. Men skal arbejde virkelig meget med de to øvelser her, boys. Powercleans - trukket under knæet En del sæt x 50 - lort på lort på lort En del sæt x 40 Manta-ray OL Squat 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 3 x 80 45 sekunders pause og videre til... Hack-squat 13-15 x 155 - BB! Lying Leg-curls 6 x 25 6 x 25 6 x 25 6 x 25 6 x 25 6 x 25 RDL 12 x 75 12 x 75 12 x 75 Machine Preacher-curls 3 sæt
  4. FinnGasolin's tales of weightlfting

    Hej Mads din idiot Jeg vejer hele 66 kg. Jeg er ekstremt massiv.
  5. FinnGasolin's tales of weightlfting

    20. august 2010 - Snatch, jerk & ryg I dag trænede jeg med min zøtte venZe TobiaZ. Det er er TobiaZ der lærer mig at vægtløfte. Til sidst fik vi kigget lidt på en af de helt gode vl'ere i Jyden. Det er satme motiverende at se en gut på omkring 85 kg. dødløfte 200 kg for reps, squatte 5 x 160 kg uden problemer og støde 150+ kg. Power Snatch - trukket lige over knæet Mange sæt x 20 Mange sæt x 30 Mange sæt x 35 3 x 40 - Fail på 1'eren, 2'eren var grim og 3'eren var O.K 3 x 40 3 x 40 - Der var en del gode reps imellem ovenstående. Der skal selvfølgelig arbejdes meget med det hele - men det er også meget nyt. Jerk 3 x 20 3 x 30 3 x 30 3 x 40 3 x 40 3 x 40 3 x 40 3 x 40 3 x 40 - Jeg er faktisk god til at lave opadstød. WG Pulldown 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 6 x 47,5 Chest-supported DB Rows 8 x 15 8 x 15 8 x 15 8 x 15 BB Rows 8 x 50 8 x 50 8 x 50 8 x 50 Rear Flyes - i Pec Dec maskinen 8 x 20 8 x 20 8 x 20 8 x 20 + udstrækning.
  6. FinnGasolin's tales of weightlfting

    19. august 2010 - Cleans Powercleans - Under knæet 3 x 40 3 x 40 3 x 40 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 3 x 50 Front-squat 3 x 60 3 x 60 3 x 60 3 x 60 3 x 60 + lidt reverse crunches, ankel-mobilitet og udstrækning. I dag står den på jerk og snatch.
  7. FinnGasolin's tales of weightlfting

    18. august 2010 - Pres Snatch En masse sæt x 20 Jerk En masse sæt x 20 Knap så mange sæt x 30 Dips 3 x BW 3 x BW 3 x BW 3 x BW + 12,5 5 x BW + 20 17 x BW Standing Press 8 x 30 - Bag nakken 8 x 30 8 x 30 Så rettede vi lige teknikken, så jeg ikke lignede en idiot længere... 5 x 30 5 x 30 5 x 30 5 x 30 Strict Plate Lateral Raises 12 x 5 12 x 5
  8. Hej MOL Har fulgt med længe - men har aldrig rigtig været aktiv. Det har jeg til gengæld på en tilsvarende side. Gæt selv. Jeg gider ikke gøre det store ud af min intro. Jeg tænkte jeg ville føre log her også, da der alligevel gemmer sig en del flere vægtløftere end på BodybuildingDotDK. Også selvom MOL er ved at blive et rent Crossfit mekka Jeg har været ude på min livs rejse i 4 måneder, så jeg er så småt begyndt at vende tilbage. Information; Alder: 20 Højde: 173 cm Nyopdaget passion: Vægtløftning Erfaring: 3. træningspas bliver dags dato Smider lige de sidste par dages træning ind med det samme. Hej hej.
  9. Kim P's træningsprojekter

    Hej :) Fin log du holder dig. Jeg fandt lige det løbe-program du er i gang med, da jeg kiggede loggen igennem. Hvor har du det fra?
  10. Træningsjournal X

    Hello Athlete X Jeg har fulgt med i et stykke tid og synes generelt det du skriver er meget interessant. Hvilken tilgang til cardio (under vægt-forøgelse) er smartest? Jeg er fx en af dem, der rent faktisk godt kan lide cardio - men det er jo ikke nogen hemmelighed, at det er lidt counter-productive mht muskelmasse.
  11. vejen mod at blive taget ud til dopingtest!

    Hej Incog Hvad er din holdning til høj-frekvente fullbody træninger? Jeg ved du selv har gjort brug af det førhen. Jeg har selv haft enorm fremgang ved fx Stripped Down Hypertrophy. En af mine store bekymringer er selvfølgelig at brænde ud forholdsvist hurtigt - men jeg tænker at man kan undgå dette ved at træne forskellige bevægelses-mønstre på forskellige dage - og selvfølgelig tage hensyn til volumen, intensitet og lytte til sin krop. Derudover ved jeg du er lidt tosset med fx Smolov Jr - som jo også er høj-frekvent. Det er selvfølgelig også en del af planen, at indlægge deload/pre-hab uger efter 3-4 uger.
  12. Kort spørgsmål vedr. full body

    Jeg synes det fint ud - startede selv med et program der minder om dit. 1) Du kan skiftevis køre squat/DL 2) Du kan fortsætte som nu Det er IMO meget vigtigt, at du inddrager begge øvelser. På din DL-dag kunne så evt. køre lidt iso til ben-tøjet - og omvendt kunne du på din Squat-dag køre både pulldown/pullups og rows.. Det er selvfølgelig efter din egen smag hvad du foretrækker og hvor lang tid du gider bruge i centret ;)
  13. Havregrød før sengetid?

    Utallige undersøgelser viser, at det er det samlede kalorieindtag der afgører hvorvidt du taber dig eller tager på - så set ud fra dette synspunkt kan du sagtens spise havregrød om aftenen (evt. lave det som dessert med lidt frugt osv), men ud fra et mere BB orienteret synspunkt, er det mere optimalt at indtage langsomt optageligt protein (hytteost, mælk, kassein-shake mm.) samt noget sundt fedt (mandler, nødder generelt, peanutbutter mm.) Håber det hjalp..
  14. Nyt program - begynder idag..

    Når du nu alligevel afsætter en hel dag til benene, så smid da lidt mere læg ind :)
  15. Hjælp til kosten

    Hvorfor har du ikke mulighed for at medbringe et måltid på arbejde? Det er fint hvis du får noget hver 2-3 time :) EDIT: Prøv forresten at stille dine måltider skematisk op - og find ud af hvor mange kalorier du indtager på en dag.. Det vil virkelig gøre det hele nemmere!