Mosbjerg

Medlemmer
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

About Mosbjerg

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 06/02/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1075346922&ref=profile

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Aalborg
  • Interesser
    Stud.BSc.SportScience
  1. Konditionstræning med dårlige knæ

    Hvad har du gjort for at løse dit problem med PFPS? Der er mange muligheder, som måske kan hjælpe dig: Styrkelse af VMO Udspænding af ITB Korrektion af fodstilling McConnell tapning Der er ingen garanti for at det virker, men nogle af disse metoder vil måske reducere din smerte så meget at du kan løbe normalt igen.
  2. Hårdeste skud i håndbold

    STRENGTH TRAINING IN TEAM HANDBALL af Thue Kvorning Kun for krigere af Kent Kristensen (s. 14)
  3. Støvler til Amerikansk Fodbold

    Nike Zoom Vapor Carbon Fly TD
  4. Vippebræt sundt eller usundt for knæene

    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9974196
  5. Muscular Strength and Adiposity as Predictors of Adulthood Cancer Mortality in Men jp.dk - Nyhed CEBP - Abstract Edit: Det ser ikke ud til jp.dk linket virker, men det skulle være: "http://jp.dk/arkiv/?id=1703459&eceExpr=muskler"%20/>&eceArchive=o"
  6. Who wants it more?

    Update - Diverse I den forgangne uge og denne er det tiltænkt, at jeg kører en indkøringsfase til mit nye program, for at tjekke op på, om det er behov for ændringer/nedjusteringen. Programmet vil være baseret på det foregående, blot med en mere bodybuilding orienteret stil. Dette skyldes især at jeg er rundet de 93kg, og derfor har beregnet at cutte med moderat underskud, hvilket igen betyder at jeg ikke vil have overskud til eg. Smolov Jr. og andre krævende programmer. Af andre nyheder kan jeg nævne at jeg var til Rookie day / Try out ved AaB 89´ers (football) i weekenden. Det var interessant at prøve, og regner stærkt med at starte fast efter vinterperioden. Der mødte 46 nye spillere op, hvilket må siges at være imponerende. Vi fik introduktion i det mest basale, samt blev testet i diverse NFL combine discipliner for at finde ud af, hvor vi eventuelt ville egne os til at spille på banen. Fik et par resultater med fra dagen, som bestemt kan forbedres: 40-yard dash 4.94s Måleudstyr: Stopur Note: Kom dårligt fra start, vil tro der kan hentes 0.2s blot ved at forbedre denne. Push-up / 1 min 54 Note: Havde håbet på 225lbs bænkpres i stedet, men det var nok ikke muligt at gennemføre med så mange mennesker.
  7. Who wants it more?

    Video - Militærpres 3 x 90kg - 141108
  8. Who wants it more?

    Video - Chin-up 3 x BW+47,5kg - 121108 Note: Jeg sætter ikke af med foden selvom det måske ser sådan ud
  9. Who wants it more?

    Video - Dødløft 3 x 227,5kg - 121108 Note: Er klar over formen halter, men til mit forsvar havde jeg stadig ret ømme ben efter squat
  10. Who wants it more?

    Video - Squat 3 x 180kg - 101108 Note: Billede er vidst blevet strukket en smule, da jeg vendte det 90 grader.
  11. Who wants it more?

    Jeg har taget et par videoklip af de tungeste løft ifm. Smolov Jr. for at tjekke op på om formen var korrekt osv. Jeg er i forvejen klar over de fleste fejl jeg typisk begår, såsom at min lænd runder for meget i dødløft og at jeg mangler en smule dybde i squat. Men I skal være velkommen til yderligere at kommentere formen, hvis der er noget som er graverende galt ifølge jeres overbevisning.
  12. Who wants it more?

    Træning - 151108 Bent-over Row 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg 3 á 142,5kg Dragon flags 15 á BW 15 á BW 15 á BW 15 á BW 15 á BW Leg raise 20 á BW + 5kg 20 á BW + 5kg 20 á BW + 5kg 20 á BW + 5kg 20 á BW + 5kg DB Shrug 15 á 40kg 15 á 40kg 15 á 40kg Pull-up 15 á BW 15 á BW 15 á BW 15 á BW 15 á BW Calf Raise 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg BB Curl 10 á 60kg 10 á 60kg 10 á 60kg 10 á 60kg 10 á 60kg
  13. Who wants it more?

    Træning - 141108 Militærpres 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg 3 á 90kg Squat 10 á 140kg 10 á 140kg 10 á 140kg 10 á 140kg 10 á 140kg Bænkpres 10 á 90kg (DE) 10 á 90kg (pause på bryst) 10 á 90kg (DE) 10 á 90kg (pause på bryst) 10 á 90kg (DE) DB Front Raise 15 á 20kg 15 á 20kg 15 á 20kg DB Rear Raise 15 á 25kg 15 á 25kg 15 á 25kg Flyers 10 á 30kg 10 á 30kg 10 á 30kg 10 á 30kg Franskpres 10 á 50kg 10 á 50kg 10 á 50kg
  14. Who wants it more?

    Træning - 121108 Chin-up 3 á BW + 37,5kg (fejl) 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg 3 á BW + 47,5kg Dødløft 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg 3 á 227,5kg Decline Crunch 10 á BW + 10kg 10 á BW + 10kg 10 á BW + 10kg 10 á BW + 10kg 10 á BW Yates Row 10 á 110kg 10 á 110kg 10 á 110kg DB Shrug 15 á 40kg 15 á 40kg 15 á 40kg Calf Raise 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg 20 á 140kg BB Curl 15 á 50kg 15 á 50kg 15 á 50kg 15 á 50kg
  15. Who wants it more?

    Træning - 101108 Bænkpres 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg 3 á 137,5kg Squat 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg 3 á 180kg Skulderpres 10 á 35kg 10 á 35kg 10 á 35kg Upright Row 10 á 60kg 10 á 60kg 10 á 60kg Lateral Raise 10 á 22,5kg 10 á 22,5kg 10 á 22,5kg 10 á 22,5kg 10 á 22,5kg Flyers 15 á 25kg 15 á 25kg 15 á 25kg 15 á 25kg Franskpres 15 á 40kg 15 á 40kg 15 á 40kg