Foermose

Medlemmer
  • Content count

    266
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Foermose last won the day on April 3 2015

Foermose had the most liked content!

About Foermose

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 03/17/1985

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. Salg af startnumre til Broløbet 2014

    Jeg har også to startnumre til salg, samme pris som ovenstående. Årsag = Manglende træning!
  2. Mellemmåltider og Oppustethed

    Hej Alle Jeg vil gerne tabe mig og har taget valget omkring livsstilsændringen, og er nu igang med at få styr på de enkelte mindre facetter for at kunne blive på denne bane. Jeg har i den fobindelse 2 issues, jeg har svært ved at få ordentlig styr på Mellemmåltider og oppustethed. 1. Mellemmåltider er lidt et problem for mig, da jeg er nøddeallergiker og kan i den forbindelse ikke tåle nødder, mandler, etc. En afart af min allergi gør også at der er en del frugt jeg ikke kan tåle: Æbler, pærer, ananas, osv osv osv. Faktisk kan jeg mere eller mindre tåle bananer og citrusfrugter. Jeg vil så høre om der er nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan spise som varierende mellemmåltider, som både er kallorielet og samtidig bare minimalt mættende. Det bliver nemlig forholdsvis kedeligt at spise 2 gulerødder om formiddagen og en banan om eftermiddagen hver dag. Jeg er meget villig til at kokkere for det, men det må gerne være noget man kan lave en dag og så have til en uge-ish, så det kan medbringes til arbejde, træning osv. (her tænker jeg måske hjemmelavet knækbrød med kødpålæg, eller andre gode ideer) 2. Jeg er en lille fyr med en stor mave. Der er ingen tvivl om at det skyldes en hel del fedt, men jeg føler ofte (næsten hele tiden) at min bug er spændt, hvilket lige giver det ekstra lidt irriterende visuelle, samt at det kan være forholdsvis ubehageligt. Mit spørgsmål her er hvad dette kan skyldes, og om jeg kan spise noget der kan mindske dette? Jeg har indtil nu spist normalt og varrierende, dog meget pastaretter. Ikke noget hvidt brød, udelukkende rugbrød. Mit store problem har været at jeg spiser meget store portioner. Og så går jeg meget i byen i weekenden, men rør ellers ikke alkohol i hverdagen. Jeg tænker naturligvis at min oppustethed bliver mindre når jeg nu er begyndt at spise mindre portioner, men jeg kunne godt tænke mig at komme af med den oppustethed ret hurtigt. Har hørt at hvis jeg skifter min havregryn ud med A38, vil dette kunne hjælpe - har dette noget på sig? Eller kan jeg gå på apoteket og få nogle kosttilskud eller noget helt tredje der kan gøre lige præcis denne process kortere? Hvis der er noget jeg mangler at informere om, eller i vil have uddybet må i endeli sige til, så skal jeg svare som en mis. På forhånd tak for hjælpen Foermose
  3. Alkohol og bivirkniger?

    Quit your whining og læs denne tråd, den skal nok lære dig om glæderne ved alkohol! http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=51542 On a more serious note, så skal du naturligvis lære at styre dit alkohol indtag, men lad vær med at blive skræmt over en enkelt druktur, der er gået lidt vildt for sig. Hvis du får et sundt forhold til alkohol, og tag dette fra en der langt fra har et fornuftigt forhold til det, så er der ingen grænser for den morskab og ikke mindst fisse du kan få gennem de næste 15-20 år af dit liv! Held og lykke med det fremover
  4. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Forsinkelsen kommer kun ved programmer der ikke kører over Itunes. Så hvis du nu bruger Airfoil til at se youtube videoer, så kommer forsinkelsen, men ikke hvis det er en film du kører over Itunes. Så hvis det kun drejer sig om musik, så er det intet problem. Jeg mindes også, fra mega shark :4thumbup:, at du kører film fra din stationære over anlæg og tv, så dette er naturligvis intet problem. Jeg er i hvert fald yderst godt tilfreds. Edit: Ved ikke om det fremgår, men Itunes arbejder selv sammen med Airport. Airfoil er kun til alle de andre pc programmer, som så "hijackes" og lyden bliver sendt til Airport.
  5. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Jeg bruger en apple airport, og Itunes. Det virker helt fint, dog har den lidt issues når der kommer nye opdateringer af Itunes, men det bliver som regel fikset efter et døgn-ish. Det skal hertil lige nævnes at jeg bruger PC, så hvis du bruger Airfoil (program der kan overføre al lyd fra computer til Airport) så kommer lyden lige et sekund senere end billederne når du ser film. Men hvis du bruger Mac, så er der ikke nogen issues, og du kan snildt se film, youtube, redtube, mm. over dit anlæg.
  6. QuantanaMORON!

    Maler klat!
  7. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Mit link Er det derfor den er så perfekt?
  8. QuantanaMORON!

    Store hænder og store fødder = Mand, jf gennemgang af katois tidligere i loggen!
  9. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    My thoughts exactly!
  10. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Vil bare lige advare dig så du ikke går for gæves! http://epn.dk/brancher/turisme/hotel/article2246277.ece
  11. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Kunne være man skulle lade pattetræningen tage en lille drejning ;-)
  12. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    http://www.youtube.com/watch?v=fK2bBfuepKk Den kunne også være et rigtig godt bud :-)
  13. QuantanaMORON!

    Hey hvad så jeg hører du fyrer den af? Ligeså meget som ham her måske? http://www.youtube.com/watch?v=67EVcxw1bCQ
  14. Foermoses Log

    Torsdag d. 24/6-2010 Træning FDK Østerbro Opvarmning: ca. 10 km cykling til centeret Træk til bryst med torv/stang 8 x 54 kg 8 x 54 kg 8 x 54 kg 8 x 54 kg Bendover row 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg DB row 8 x 26 kg med hver hånd 8 x 26 kg med hver hånd 8 x 26 kg med hver hånd Rygbøjning i maskine (øvelse for lænden) 8 x 60 kg 8 x 60 kg 8 x 60 kg Biceps med torv/stang 8 x 21 kg 8 x 21 kg 8 x 21 kg DB curls 8 x 11 kg (med hver arm) 8 x 11 kg 8 x 11 kg 8 x 11 kg Baglår i maskine 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg 8 x 50 kg Mave på bænk, med lille hældning 15 x BW 15 x BW 15 x BW 10 x BW