Foodman

Medlemmer
  • Content count

    392
  • Joined

  • Last visited

About Foodman

  • Rank
    Verdens tykkeste tynde arme

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Interesser
    21 år, 93kg, 185, trænet lidt over 4 år.<br><br>Løft: (se log for nye løft)<br>Squat, 132,5x5 atg. 16x1 (1 år siden)<br>Dødløft 200x3 og 220x1 (køres ikke mere pga medfødt ryg skavank)<br>Bænkpress, 120x6, 130x1 (nok højere, men ikke testet længe)<br>Skulderpress 75x5<br>Chins, 8,75kg + 93kg BW x 5<br>Dips, 40kg + 93kg bw x 5<br><br>Mål: Store arme, vaskebræt og respektable bænk, squat, chin & dip 5rm.
  1. Flotmandstræningsmand og dødløftspecialist

    Heys, hyggeligt at hilse på og gratz med 1. pladsen i bænken, skal nok spænde hjelmen og give dig mere kamp om den til TSK Cup! :D
  2. I call bullshit: "Midmorning snack: Canned Tuna in Whole wheat Pita Bread" Jeg nægter ganske simpelt at tro, at en mangemillionær, som sikkert har en personlig kok kunne finde på at spise noget så ækelt som dåsetun :)
  3. Tind´s Log

    Det var sku godt nok en ualmindelig hidsig mængde kilo du fik rykket op!!! og de så en da lette ud :)
  4. Fistandantilus, The return of

    Ingen updates??? :)
  5. Fistandantilus, The return of

    Selvom solen skinner og fuglene synger, så pas på med at hive op i skørterne på de små teenage piger - de kan sku godt slå fra sig!
  6. Fistandantilus, The return of

    Så få dog noeget at æde menneske - er ikke americas next top model du skal stille op til!!! :)
  7. Fistandantilus, The return of

    bænkpres med pause: 5x50 5x50 5x50 3x80 3x110 3x125 <-- Nice :) 4x120 5x115 6x110 Du har jo næsten fordoblet din gamle workcapacity?
  8. Classic Bodybuilding Saabye +178 cm Rall +178 cm Bodybuilding NANdro -95 kg MASS'kinen -95 kg Busted - 87½ kg POK -87½ kg Miss (åben klasse for kvinder) Athlectic Fitness Fitness-Iver + 180 cm Keld Erland +180 cm TLR +180 cm Anders_L_Holm -180 cm CJ 8000 -180 cm Tilskuer der har købt billetter KongKent (Række 6 Plads 2) SaintPauli (Række 6 Plads 4) BadAssJones (Række 6 Plads 6) Differ (Række 6 Plads 8) Nskou (række 16, 8) Tind (række 16, 10) ANTO (række 16, 12) Luciferase (række 16, 14) Lagoon + lillemor (Række 5 Plads 16+18) Lillen(silje)(række 8 et sted) Nillepigen(række 8 et sted) Fitness-ivers lillemor + unger... (Række 17 - plads 1,3,5 og 7) Fast (række 3, plads 18) JON (dårlig plads, var for sent ude) Miss Cali (række 10, sæde ?) MNC (Række 11, sæde? Var sku for sent ude) Fistandantilus (Række 17, sæde 14) Foodman (Række 17, sæde 16) Folmand (Række 17, sæde 18) Stegger (Række 17, sæde 20) Tilskuer der ENDNU IKKE har købt billetter Flexi Toma213 Krea Keler Viper Life*Raider + dame HONKEY GoingBiG + 3 kammerater Dr.Steen ??? Lungbrush ??? + 25 stk. OBBC CHEERLEADERS Opvarmere: Conscience (Opvarmer for Miss) Tunen (Opvarmer for Stiven Schmidt - min fætter) Jan Smedegaard (Opvarmer for Fitness-iver) Quantanamo (Opvarmer for Saabye) Johnny Bravo (Opvarmer for CJ 8000) S. Kamp (Opvarmer for Anders Holm) Angel (Opvarmer for Karen Louise) Betty Boop (Opvarmer for Århus pige i BF +164cm)
  9. Græsk æstetik...?

    Kunne det ikke tænkes at ham gutten der posede på det billede "led" af samme sygdom som ham den tyske superdreng? Det kan vel tænkes at der også et par gange i tidligere er blevet skudt et par unger ud med myostatin defekter??
  10. Tind´s Log

    Super dødløftet!!!!! :4thumbup:
  11. Styrke vs. vægttab.

    Kun bænk Men hvad så når man, efter at have 3RM'et i 3 forskellige presøvelser skal igang med anden omgang af 3 uger i de samme pres øvelser, og så ikke formår at øge (hvis man nu ikk gør det). Skal man så køre videre? Eller ville det være hensigtsmæssigt at starte med at køre et stykk under formåen så der er noget at give af til en 2-3 runder af 3 uger??
  12. Tind´s Log

    Æv, skal på stranden idag. Den permanente er virkeligt et smukt sted i det her vejr.... :banana3:
  13. Styrke vs. vægttab.

    Egentligt er målet bare ikke at blive slappere . Men havde overvejet at køre 3rm en gang om ugen, og skifte mellem skrå/smal/almindelig bænk. En let dag, 8x3x50% Og en let/medium volumen dag (f.eks. 5x5x60-70%). Altså bænk 3x/ugen. Problemet er vel bare, at det vel er svært at slå ens sidste 3rm efter yderligere 3 ugers diæt og 1½-2kgs yderligere vægttab?
  14. Tind´s Log

    Skal i brænde i AUS i morgen?!?!
  15. Foodman II - Powerbuilding

    Vi får ikke rigtigt taget os sammen for tiden... Er så belejligt med en fin super-ru eleiko stang i kælderen under kollegiet :) Men mig og Stegger skal ned i AUS i morgen omkring middagstid og brænde lidt aw'... Kunne være man skulle prøve noget elastik sjov Træning Onsdag d. 10.05.06: "Overkrop" Bænk 5x60kg 2x5x100kg 3x3x140kg - ikk presset, men heller ikk specielt overbevisende, var stadigvæk øm fra i mandags og følte mig lidt sukkerkold. Smal Chins 2x4xmig 4 reps woohooo V-bar PD 3x15x75kg DB Curls 5x17,5kg 5x22,5kg 5x25kg Lidt slap omgang - men rart at konstatere at min albueskade er fuldstændigt væk. Fandt iøvrigt ud af at den med sikkerhed skyldtes arm-lægning, da jeg i sidste uge skulle lægge arm med en fra klassen, kunne jeg mærke samme irritation i højre albue (den anden skade var i venstre) dagen efter. Konklusion: Aldrig mere armlægning!