Lynet

Medlemmer
  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

About Lynet

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 02/25/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Hedensted

Previous Fields

  • Træningsformål:
    vægttab, motion, sundhed og blive total lækker :-)
  1. Billig opstart med løbesko og løbetest

    Ja jeg må lige rundt i de forskellige butikker og se hvad de kan hjælpe med tak for hjælpen
  2. Billig opstart med løbesko og løbetest

    1500 kr for os begge ?
  3. Billig opstart med løbesko og løbetest

    De 3000 kr jeg skrev var CA. Pris for 2 par sko det link har jeg faktisk set men puha der er delte meninger om den 😀 Kan man få en løbetest i Sport24 outlet?
  4. Min kone og jeg vil gerne starte med at løbe og vil gerne have et par sko men må indrømme at vi har ikke 3000kr til sko og løbetest kan man få en god start billigere eller skal vi bare igang med at spare op ?
  5. begynder løbesko

    jeg må have fundet en sportsbutik med et løbebånd så jeg kan få tjekket det
  6. Løbeprogram til børn

    det må jeg overveje men det kommer af at jeg sagde at jeg ville begynde at løbe han ville med sagde han han har gået til fodbold i 2 år(gør han stadig) så han røre sig en del han spiller 2 gange i ugen
  7. begynder løbesko

    hvad koster et par begynder løbesko og hvad skal jeg kigge efter så det ikke går galt
  8. Løbeprogram til børn

    jeg viste ikke lige hvad skulle kalde det men det var mere hvorden en gut i den alder skulle starte jeg har fundet en masse til voksne men ikke til børn
  9. jeg har en søn på 8 år som jeg gerne vil beynde at løbe med er det for tidligt eller hvordan skal jeg starte med ham?
  10. beregning af kcal tab ved cykling?

    puha den ser indviklet ud
  11. kan man regne ud hvad man har tabt ca. af Kcal ved en cykeltur jeg har idag cyklet 54,4 km på tiden 1 t. og 52min. hvis man skal bruge vægt, alder og højde til udregning er 89kg 33 år og 184 cm høj
  12. takker må jeg lige prøve
  13. jeg har lavet et vægttab som har givet mig lidt løst hud på maven men ikke mere end at det kan trænes væk men hvilke øvelser kan jeg lave for at få det væk og hvordan skal jeg starte så jeg ikke overdosere træningen fra start
  14. "Pause" i vægttab ?

    er du lige beyndt med motion eller har du øget din motions mængde for du kan være ved at bygge muskler op og de vejer jo også
  15. hjælp til vægttab

    først vil jeg sige at det er usundt at smide kg alt for hurtigt max 1kg pr. uge(info fra min diatist) jeg forstår godt at du vil tabe dig det er ikke nemt altid at være overvægtig men for mig er der kun en måde at tabe sig på og det er kostomlægning og motion den rigtige kost er noget med minimal fedt og sukker og der er meget du kan få tro mig jeg mangler ikke noget og så skal du have en masse kostfibre der er mange i havergryn og hvis du ikke er vild med det er der rugfras en skål rugfras med banan i umm lækker lækker frugt skal du passe på med max 2 stk om dagen på grund af frugtsukker som også sætter sig men ellers må du spisse alle de grøntsager du vil prøv at leg lidt med årstidens grøntsager så vil du møde mange lækre ting personligt koger jeg aldrig grønt det er for kedeligt jeg smider dem i et fad og ind i ovnen eller på grillen det er vildt godt kød må du spise stort set alt af men det er ikke alt kød du må spise lige meget af så er der motion find en motionsform som du kan lide og hygger dig med ikke noget som du føler dig forpligtigt til og lad være med at overdosere i starten men køre stille og rolig frem det var det grundlæggende men noget du kommer langt med det du læser for oven er din fremtid det er faktisk den måde alle burde leve på også tynde jeg er selv igang med at smide kg mangler kun 3 kg yes men så har jeg smidt 35 kg jeg har fået hjælp fra min læge til at starte på men ikke mere da jeg har vendt mig til min nye livsstil jeg smider lige et par link til det matriale jeg bruger først læs den her http://off-topic.dk/kost/scans/femten_side3.jpg kostplant til mænd: http://off-topic.dk/kost/scans/kostplan_1500kcal.jpg http://off-topic.dk/kost/scans/morgenmad_1500kcal.jpg http://off-topic.dk/kost/scans/frokost_1500kcal.jpg kostplan til damer: http://off-topic.dk/kost/scans/kostplan_1200kcal.jpg http://off-topic.dk/kost/scans/morgenmad_1200kcal.jpg http://off-topic.dk/kost/scans/frokost_1200kcal.jpg de tal havde jeg med de første gange jeg var ude at handle: Indkøbsguide Anbefalet indhold pr. 100 gram af varen: Kostfibre Fedt Hvedebrød mindst 5 g højst 5 gram Rugbrød mindst 8 g højst 5 gram Morgenmadsprodukter mindst 8 g højst 10 gram (maks. 15 gram sukker pr. 100 gram) Mælk og mælkeprodukter højst 1,5 gram Ost højst 18 gram (30+) Kød og pålæg højst 12 gram Fisk (uden panering) Ingen øvre grænse Færdigretter, frosne kartoffelprodukter højst 5 gram Dressinger, saucer, pålægssalaterhøjst højst 5 gram jeg håber du vil bruge det du vil med 100% sikkerhed blive glad for det der er jeg blevet