Slapdack

Medlemmer
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  1. Crosfit lignende program

    ehh..
  2. Crosfit lignende program

    Lyder godt at det bygger på Eksplosivitet, kernestyrke osv. Vil gerne have 2 -3 programmer jeg kan træne, for at gøre det lidt forskelligt, som giver mig disse ting.
  3. Crosfit lignende program

    Burde jeg lave et program med disse ting, eller ryger diversiteten i træningen så? hvad mens desuden når der siges: starting weight 155#/75# ? er ikke så inde i workput jargon
  4. Hejsa folkens Jeg træner pt. i et normalt fitness center, som jeg er begyndt at finde ret kedeligt. Jeg synes crossfit lyder ret fedt - kan især godt lide at der er en instruktør der hjælper med teknik osv. og selvfølgelig træningsformen. Jeg vil bare ikke betale det dobbelte af hvad jeg gør nu - derfor ville jeg høre om der er nogen der kender til et program som bygger på udeholdenhed, styrke og kondition i samme stil? Vil gerne opbygge den stærke core styrke osv. Jeg tænker på noget med en tung dag, en dag med mange gentagelser osv. Nogle ideer? Det er et program jeg gerne vil køre ved siden af kickboksning Vh
  5. Hjælp til Bill Star program

    sorry, im pwetty reeetarded
  6. Hjælp til Bill Star program

    Hejsa. Jeg har tænkt mig at prøve at kaste mig ud i Bill Starr programmet som jeg har nuppet fra artiklen her fra siden. Her dog nogle spørgsmål. Burde jeg der, hvor der er "beack - work" øvelser ikke i stedet køre dips og chin - ups, giver de ikke mere? Desuden er jeg ny i dødløft og squat, har fået lidt undervisning i det. Er programmet så stadigt en god ide? Mandag: tung dag Squat: 5 sæt x 5 reps Bænkpres: 5 sæt x 5 reps Dødløft: 5 sæt x 5 reps Dumbell side laterals: 2 sæt x 15 reps Barbell curls: 2 sæt x 15 reps Triceps pushdows: 2 sæt x 15 reps Onsdag: let dag Squat 5 sæt x 5 reps: (slut på en vægt der er 20 kg lettere end den man sluttede på mandag) Military presses: 5 sæt x 5 reps
  7. Spørgsmål til program

    Hejsa! Jeg har i dag været inde i Fitness world og fik lavet et træningsprogram. Jeg sagde at jeg kun havde tid til at træne 2 dage om ugen, og så vil han have at jeg laver full-body. Fint nok. Instruktøren fortalte mig, at jeg hele tiden skulle veklse i mine øvelser for at få noget som helst ud af træningen. træningsdag: 1. chinups 2. dips 3. bænk 4. squat 5. rows 6. mavebøjninger af forskellig art. anden træningsdag: 1. biceps med kabel/ DB curls 2. triceps med kabel/ DB 3. bryst på skrå bænk med DB/ stang 4. ben – en række maskiner 5. ryg – maskine. 6. mavebøjninger af forskellig art → skrå maveøvelser i maskine. Mit spørgsmål er for det første om i synes at det ser fornuftigt ud? Det andet er så om det med maskiner er okay? Kan ikke finde ud af dødløft, så den laver jeg ikke. Jeg mangler et eller andet til den synes jeg? Får jeg desuden øget muskelmasse af kun 2 gange ugentligt? Vh Martin :-)
  8. Hejsa! Jeg er begyndt til motionsboksning, dog med en del sparring til træning. Jeg har dyrket noget fitness/styrketræning indtil eg startede. Hvordan kan jeg kombinere de to ting? Vil gerne forøge min muskelmasse og derved få tonede muskler ( her menes der IKKE bodybuilder muskler, men atletiske udseende muskler) Nogen der kan hjælpe mig lidt ? :-) Vh Martin