charlietoma

Medlemmer
  • Content count

    25
  • Joined

  • Last visited

About charlietoma

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 05/25/1995

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Aalborg
  • Interesser
    Jeg går til boksning, og træner :)

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Stærkere, sundhed, større muskler
  1. SLET

    okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere? Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen. Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre? og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er. PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan jeg måske blive nød til? kører 6-12 x3rep
  2. SLET

    okay hvis jeg er så tynd som i siger, hvad kan jeg så gøre for at gaine mere? Træner : Bicep curls, med rotation, og uden pull-ups med underhåndsgreb, kick-backs dips en arm extensions push-ups dumbbell rows, pull-ups med overhånds greb osv og + jeg går til boksning så sjipper " fighter " og får nok cardio og drikker protein shake efter træning, spiser nogenlunde sundt ( ved godt det er en stor del af det ) men nogengange så ryger der sgu lidt slik med ned men spiser meget sundt og får os sovet nok træner 3-4 gange om ugen. Så sig mig mit mål med det her træning er at gaine mere så sig mig hvad jeg kan gøre? og det skal lige siges jeg kun er 1.60 og vejer 65 kg så ved ik hvor tynd jeg er. PS det var bare nogle af øvelserne gider ik til at skrive hele mit træningsprogram ned men det kan jeg måske blive nød til?
  3. SLET

    slet tak
  4. 15 årig bodybuilder

    Det er så mig jeg har trænet godt og vel et år nu. håber virkelig i kan komme med nogle kommentarer noget ris og lidt positiv kritik mvh charlie . Ps er lige blevet 15 :) og har kun trænet hjemme ikke i center det er taget med webcam så det er lidt grimt havde ikke mulighed for at flexe ordenligt ! KOMMENTER
  5. Kostplan

    Hej alle sammen, jeg er en 15 årig dreng som træner, og jeg søger hjælp til en kostplan! Jeg håber vi kan få mixet en god plan sammen, meningen med den er større muskler. træner self, men vil gerne have en kostplan der kan få det til at gå lidt hurtigere og gøre mig sundere osv. håber i kan hjælpe, hvis i har brug for mere viden så spørg svarer gerne på ting om mig :)! -charlie
  6. Større muskler / flere muskler

    .
  7. Større muskler / flere muskler

    Mange tak! Jeg starter på tirsdag. Jeg skriver herinde hvis der er nogle ting jeg ikke ved hvad er osv . - mvh charlie
  8. Større muskler / flere muskler

    ok nok helst split tror jeg :)
  9. Større muskler / flere muskler

    -
  10. Større muskler / flere muskler

    .
  11. Større muskler / flere muskler

    .
  12. GODKENDELSE TIL PROGRAM

    jeg siger mange tak!
  13. Større muskler / flere muskler

    .
  14. boksning

    Hej, jeg er selv bokser ( ubesejret indtil videre er 14 ). ja god idé og sjippe især og træning også. Men hvis det er fordi du vil kunne bokse så får du ikke noget ud af det, men træningsmæssigt så ja rigtigt nok. Men start i en klub hvis du vil lære det. jeg går i Ak jyden.
  15. GODKENDELSE TIL PROGRAM

    Hej allesammen. Okay jeg eftersøgte noget hjælp til et træningsprogram, og det fik jeg så. Det endte sådan her : Programforslag 1: Ben: split squat med håndvægte, etbens squat stående på stol med noget til at holde fast i, etbens tåhævninger. Ryg: Ophævninger med overhåndsgreb (håndflade væk fra dig), enarms håndvægtsroning (her skal du nok bruge mere end 10 kg!), ophævninger med underhåndgreb. Bryst: pushups med belastning og hævede fødder (gerne på dine håndtag), håndvægtsflyes. Skuldre: Sideløft med hænderne i neutral position, enarmssideløft skråt liggende på siden. Arme: Håndvægtscurl (gerne med rotation, hvor du begynder med tommelen fremad og vender den udad på vejen op), fransk håndvægtspres (ligger på ryggen med arme strakt næsten lige op, og sænker vægte ned til skuldre uden at flytte dine albuer) Mave: Mavebøjninger på bold eller lignende, omv mavebøjninger (også gerne på en bold), skrå mavebøjninger (en side ad gangen og gerne på en bold) Træn alle øvelser i nævnte rækkefølge 3 dage om ugen (dog ikke 2 dage i træk) Øvelser med fed skrift trænes med 2 hårde sæt med 8-12 gentagelser (enten med samme vægt eller ændret vægt mellem sæt). De andre øvelser trænes med 1 sæt med 8-12 gentagelser. Mave øvelser kan laves som resten hvis du bruger ekstra vægt, eller du kan lave op til 3 sæt af hver maveøvelse med kort pause imellem. Vær opmærksom på din teknik, det gælder om at løfte vægtene kontrolleret, så det bliver så hårdt som muligt, og ikke blot kaste dem op og ned. Tempoet bør være ca 2 sekunder på at løfte vægten og 2 sekunder på at sænke den, men du behøver ikke tage tid! Kender ikke alle udtrykkene endnu, men det her er jo et fullbody program. det skal lige siges jeg er 14 blir 15 på tirsdag. Kan bænke 74 kilo, er 165. vejer : 62kg. Fedt procent 10ca. Bmi 22 sidst jeg fik det målt. Har trænet ret seriøst i 6 måneder nu. Men vil bare være sikker fordi min mor hun går og brokker sig og er lidt nervøs over jeg træner, hun mener det ikke er godt for mig nu og jeg ikke kan holde til det? har sagt til at så længe jeg laver øvelserne ordenligt så sker der ikke noget? Det går ikke ud over min vækst, og jeg blir ikke gigt ramt eller lign. som 40 årig, vel? Har lige nogle andre spørgsmål: Split program er det eks. når man træner noget den ene dag og noget den anden? eks : mandag : bænkpres 10 x 3 pull-ups 12 x 2 osv? Men hvordan ser det her ud og hvad vil jeg opnå og hvor længe skal jeg køre det her, hvis det er okay? Håber i kan svare på alle mine spørgsmål. - Mvh Charlie