Martin Bahrs

Medlemmer
  • Content count

    1,823
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

Martin Bahrs last won the day on December 11 2017

Martin Bahrs had the most liked content!

About Martin Bahrs

  • Rank
    Martin
  • Birthday 07/09/1986

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 19/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 6 @ 85kg 6 @ 95kg 5 x 8 @ 80kg start hvert 3.00 Superset med pullups: 11 x 10 @ BW DB bænkpres: 10 @ 25kg 10 @ 32kg 3 x 6 @ 40kg Superset med Chinups: 5 x 8 @ BW DB curls: 2 x 10 @ 15kg + 6 @ 15kg hammer curls
  2. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 18/01-2018 Opvarmning Back squat: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 3 @ 135kg - med bælte 3 @ 145kg - med bælte, føltes super fint. Der er til mere. 7 x 5 @ 112,5kg - start hvert 3.00 minut Workout, you go i go: D.T. 5 runder af 12 dødløft @ 70kg 9 hang power clean @ 70kg 6 shoulder to overhead @ 70kg Ikke på tid. Shit jeg er ikke vant til OH arbejde længere. Workout: 4 min AMRAP af 10 russian swings @ 40kg 10 bar facing burpees 2 min rest 4 min AMRAP af: 10 power clean @ 60kg 20 pullups 2 min rest 4 min AMRAP af: 15 box jump overs @ 60cm 30 Wall balls @ 10kg Resultat: 3 + 7, 2 + 7, 1 + 32
  3. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 16/01-2018 Opvarmning Skulderpres: 10 @ 30kg 10 @ 40kg 4 @ 50kg 4 @ 55kg 2 @ 60kg + 2 @ 55kg 3 x 4 @ 55kg Workout, for kvalitet: 8 runder 2-4 Bar muscle ups 2 DL @ 100-110-120-130-140-150-160-170kg Lavede 4 MU i første runde og 3 i de resterende. Fint at køre den for kvalitet fremfor hastighed. Workout 2: 5 min time cap 40 box jump overs @ 60cm 20 D-ball cleans over shoulder @ 40kg Resterende tid, max reps rope climbs Fik 15 rope climbs, og de 2 første øvelser tog ca 2 minutter. Finisher: 20 cal på assault bike max effort: 14 sekunder Fy for dælen den rammer en bagefter.
  4. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 15/01-2018 Morgen: Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 12 @ 70kg 12 @ 80kg 12 @ 85kg 9 @ 90kg 6 @ 90kg 6 @ 90kg Superset med pullups: 8 x 10 @ BW DB bænkpres: 10 @ 20kg 10 @ 30kg 3 x 10 @ 35kg Superset med Chinups: 5 x 8 @ BW Deficit pushups: 4 x 15 superset med pulldowns: 4 x 15 @ 55kg Aften: opvarmning back squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 8 @ 85kg 6 x 8 @ 110kg Workout: 1-2-3-...-10 Squat Clean @ 82,5kg 10-9-8-...-1 Strict HSPU Kørt som you go i go for kvalitet frem for hastighed Workout: 4 runder af: 30m OH walking [email protected] 20kg skive 30 Box Jumps @ 60cm 20 Wall balls @ 10kg 10 HSPU Tid: 23.41 - shit mine ben var færdige, har lidt SARS i kroppen nu. Det må være sådan her Sortis har det når han leger med Prowler.
  5. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 12/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 8 @ 70kg 5 @ 85kg 2 @ 95kg 2 @ 102,5kg 2 @ 107,5kg 3 x 2 @ 102,5kg 2 @ 105kg 9 @ 90kg Superset med pullups: 11 x 10 @ BW, skiftende grebsbredde DB bænkpres: 10 @ 25kg 10 @ 32kg 8 @ 40kg 6 @ 40kg 7 @ 40kg Lidt hård træning i dag. Godt gennembanket i patkassen allerede før træning, trætte skuldre nu.
  6. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 09/01-2018 Opvarmning Back Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 10 @ 80kg 10 @ 100kg 10 @ 110kg 10 @ 120kg 10 @ 125kg 5 x 10 @ 90kg KB Swings, til vandret: 2 x 20 @ 32kg 10 x 15 @ 40kg - start hvert 1.30 Finisher: 4 runder af 24 sek L-sit Hold i barre 2 Legless Rope Climb vi var 4 personer og kørte på skift Puha en omgang squat og swings, det kan nok mærkes i morgen :)
  7. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 08/01-2018 Opvarmning Bænkpres, op til dagens tunge 6RM: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 6 @ 80kg 6 @ 90kg 6 @ 95kg - der har nok været til 97,5kg, men holdte her 5 x 12 @ 75kg (~75% af tung 6RM) Supersettet med KB Rows: 15 x 24kg 4 x 12 @ 32kg 2 x 6 @ 40kg 9 @ 40kg 10 @ 40kg 13 @ 40kg A1, DB Flyes: 10 x 5kg 3 x 10 x 10kg A2, DB Bænkpres, narrow grip: 2 x 10 @ 15kg 2 x 10 @ 20kg A3, Strict Chinups: 4 x 15 @ bw B1, Triceps Pushdowns: 25 @ 24kg 3 x 20 @ 24kg B2, DB Curls: 4 x 10 @ 15kg B3, DB Hammer Curls: 4 x 8 @ 15kg
  8. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 05/01-2018 Opvarmning Back Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 8 @ 50kg 8 @ 70kg 8 @ 90kg 8 @ 110kg 8 @ 120kg 8 @ 130kg - super tilfreds med den vægt og de reps. for ikke mange uger siden var 3 reps på 130 tungt. Workout "Holleyman" 30 runder af: 5 Wall Balls @ 10kg 3 HSPU 1 Power Clean @102,5kg (jeg kørte den med 80kg) Tid: 32.00 - puha den var lang. Den kan helt sikkert gøres hurtigere, men skuldrene var trætte fra første gentagelse, og det blev ikke bedre. Nu holder slapper jeg af fra træningen henover weekenden, og nusser med små projekter i huset. Sætter konen nok også mere pris på :)
  9. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 04/01-2018 Opvarmning Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 50kg 5 @ 70kg 3 @ 80kg 3 @ 90kg 3 @ 100kg 3 @ 105kg 5 x 5 @ 95kg - start hvert 2.30 - kunne ikke helt holde den, kunne kun lave 3 reps på det sidste sæt. Supersettet med Ring rows: 8 x 10 @ bw - OH greb 5 x 8 @ bw - neutralt greb Weighted Pullups: 10 @ bw 3 @ 20kg 3 @ 24kg 3 @ 28kg 3 @ 32kg 3 @ 36kg 3 @ 40kg 5 x 5 @ 28kg - start hvert 2.30 DB Biceps curls: 3 x 10 @ 15kg + 8 hammer curls med samme vægt uden at sætte vægten ned 3 x 7 @ 20kg Så var der også udsolgt i armene :)
  10. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Hehe det er da en ok tid, lige i omegnen af 3.20 per runde. kunne være fint at komme ned omkring 3.00 per runde til næste år. man behøver nu heller ikke være krydsfedter for at lave den, der er ingen teknisk komplicerede øvelser, så det er stort set bare at slå hovedet fra og knokle på.
  11. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Onsdag d. 03/01-2018 Hero WOD "René" i dag. 7 runder på tid af: 400m løb 21 Alternating Lunges 15 Pullups 9 Burpees Hvis man har en vægtvest, så brug den. Jeg havde ikke en vest i år, så lavede den for første gang uden. Tid: 24.38 Samme tid som sidste år, hvor jeg dog havde vest på. Lå dog hele tiden lige på grænsen, så jeg kunne ikke have skrabet mange sekunder af.
  12. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 02/01-2018 Opvarmning Squat, uden bælte: 10 @ 20kg 10 @ 50kg 6 @ 80kg 3 @ 110kg 3 @ 130kg 3 @ 140kg 4 x 4 @ 120kg start hvert 2.30 Workout: 10 runder 15 wall [email protected] 8kg 6 Burpees over barbell 3 C&J @ 70kg Tid: 20.22 Finisher: You go, He go, I go, 3 runder: 250m all out roning 10m FW @ 2 x 44kg KB 2 rope climbs 10m FW @ 2 x 44kg KB
  13. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Årets sidste træning, tænkte jeg ville lave en tung 1RM i squat uden bælte samt en nytårsworkout. Opvarmning Squat, uden bælte: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 1 @ 120kg 1 @ 130kg 1 @ 140kg 1 @ 150kg - så bliver det ikke tungere i år, men det er nu også helt OK. Nytårsworkout: 2 runder af 17 Burpees over the bar 17 C2B pullups 17 Thrusters @ 40kg 17 Strict HSPU 17 OH Squat @ 40kg 17 T2B 17 Power Cleans @ 40kg 17 Alternating Pistols 17 Power Snatches @ 40kg 17 Cal på Airbike Tid: 34.55
  14. Onkel Troels

    Det er sgu da en rigtig fornuftig tid
  15. Onkel Troels

    Hvor hurtigt lavede du så en Murph?