Martin Bahrs

Medlemmer
  • Content count

    1,883
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Martin Bahrs last won the day on March 8

Martin Bahrs had the most liked content!

About Martin Bahrs

  • Rank
    Martin
  • Birthday 07/09/1986

Profile Information

  • Køn
    Mand
  1. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Onsdag d. 18/04-2018 Løb en tur. ca 5km, ramte en led modvind ca halvvejs som tog en del af tempoet ud af mig. løb ellers med 4.07 pr km indtil da. Torsdag d. 19/04-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 7 x 2 @ 137,5kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 137,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 7 x 2 @ 95kg - 2 min rest mellem sæt 3 @ 95kg Runde 2 Back Squat: 2 x 6 @ 110kg - 2 min rest mellem sæt 7 @ 110kg Runde 2 Bænkpres: 2 x 6 @ 77,5kg 7 @ 77,5kg
  2. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 17/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 35kg 5 @ 45kg 8 x 2 @ 55kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 8 x 2 @ 160kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres: 3 x 6 @ 45kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Dødløft: 3 x 6 @ 130kg - 2 min rest mellem sæt A1, Strict Toes 2 Bar: 5 x 12 A2, narrow grip pulldowns: 12 @ 50kg 12 @ 60kg 12 @ 70kg 10 @ 75kg 8 @ 80kg
  3. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 16/04-2018 Løb: 5,6km Stille og roligt, skulle følges med den bagerste løber i flokken. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 100kg 3 @ 120kg 8 x 2 @ 137,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 80kg 8 x 2 @ 95kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 3 x 6 @ 110kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 3 x 6 @ 77,5kg - 2 min rest mellem sæt DB Bænkpres: 12 @ 32kg 3 x 8 @ 40kg 15 @ 32kg Supersettet med Ring Rows, fødder hævet 60cm: 15, 16, 17, 18, 19 Ganske fin fornemmelse af de nye vægte, det skal nok blive nogle gode 4,5 uger før vægten stiger igen.
  4. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 13/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 8 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 8 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres: 5 x 8 @ 42,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Dødløft: 4 x 8 @ 125kg - 2 min rest mellem sæt
  5. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 12/04-2018 Sidste træning squat og bænkpres i denne cyklus, næste cyklus stiger squatvægt til 137,5kg og bænkpres til 95kg. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 8 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 8 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 5 x 8 @ 105kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 5 x 8 @ 75kg - 2 min rest mellem sæt Ring Rows, fødder hævet 60cm: 4 x 20 KB Bent Over Rows: 12 + 12 @ 20kg 3 x 12 + 12 @ 32kg 12 + 12 @ 40kg
  6. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 10/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 2 @ 52,5kg 7 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 2 @ 155kg 7 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest mellem sæt: 4 x 8 @ 42,5kg Runde 2 Dødløft, 2 min rest mellem sæt: 4 x 8 @ 125kg Inverted Ring Row, fødder hævet 60cm: 4 x 20 Strict T2B: 4 x 12 DB Curls: 10 @ 15kg 3 x 10 @ 20kg Supersettet direkte med DB Hammer Curls: 4 x 10 @ 15kg
  7. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 09/04-2018 Løb: 5,6km + 1,5km afløb bagefter Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 2 @ 132,5kg 7 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 2 @ 92,5kg 7 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat: 4 x 8 @ 105kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Bænkpres: 4 x 8 @ 75kg - 2 min rest mellem sæt Strict Pullups: 20 15 15 12 - følge mig lidt flad her
  8. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Tillykke med onkel titlen ven :)
  9. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 06/04-2018 Jeg havde ikke overskud til at lave meget andet end min 1 runde dødløft. Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 2 x 2 @ 155kg 6 x 3 @ 155kg
  10. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 05/04-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 2 x 2 @ 132,5kg 6 x 3 @ 132,5kg Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 2 x 2 @ 92,5kg 6 x 3 @ 92,5kg Runde 2 Back Squat: 3 x 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres: 3 x 8 @ 75kg Jeg smuttede med på en vens time i centeret 4 runder af: 1 - 2 - 3 skulderpres @ 62,5kg 2 - 4 - 6 Strict pullups 5 runder af 1min arbejde og 1 min rest 30 russian swings @ 32kg - kørte med 40kg, og lavede kun 30 i første sæt, 25 reps i de næste. Lavede dog 20 reps til sidst for at komme op på de 150 swings
  11. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 03/04-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 3 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 3 x 2 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 155kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 42,5kg 2 x 8 @ 42,5kg Runde 2 Dødløft, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 125kg 2 x 8 @ 125kg
  12. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Mandag d. 02/04-2018 Løb: 5,6km ~26.20 - løb godt til efter ca 1,5km. skønt vejr at løbe i. Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 3 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 3 x 2 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt 5 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 105kg 2 x 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 7 @ 75kg 2 x 8 @ 75kg
  13. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Fredag d. 30/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 4 x 2 @ 52,5kg - 2 min rest imellem sæt 4 x 3 @ 52,5kg - 2 min rest imellem sæt Runde 1 dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 4 x 2 @ 155kg - 2 min rest imellem sæt 4 x 3 @ 155kg - 2 min rest imellem sæt Runde 2 Skulderpres, 2 min rest imellem sæt: 2 x 7 @ 42,5kg 8 @ 42,5kg Runde 2 dødløft, 2 min rest imellem sæt: 2 x 7 @ 125kg 8 @ 125kg
  14. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Torsdag d. 29/03-2018 Runde 1 Back Squat: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 90kg 3 @ 115kg 4 x 2 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt 4 x 3 @ 132,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 1 Bænkpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 60kg 5 @ 75kg 4 x 2 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt 4 x 3 @ 92,5kg - 2 min rest mellem sæt Runde 2 Back Squat, 2 min rest mellem sæt: 2 x 7 @ 105kg 8 @ 105kg Runde 2 Bænkpres, 2 min rest mellem sæt: 2 x 7 @ 75kg 8 @ 75kg DB Bænkpres: 12 @ 32kg 9 @ 40kg 9 @ 40kg 7 @ 40kg 18 @ 32kg Supersettet med Chinups: 10 11 12 13 20
  15. Vejen tilbage til stærke ben og nogenlunde stærke bryster

    Tirsdag d. 27/03-2018 Runde 1 Skulderpres: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 30kg 5 @ 42,5kg 5 x 2 @ 52,5kg 3 x 3 @ 52,5kg Runde 1 dødløft: 2 x 10 @ 20kg 10 @ 70kg 5 @ 110kg 3 @ 140kg 5 x 2 @ 155kg 3 x 3 @ 155kg Runde 2 Skulderpres: 3 x 7 @ 42,5kg Runde 2 dødløft: 3 x 7 @ 125kg Skulderpres: 1 @ 57,5kg 1 @ 65kg 1 @ 67,5kg Pullups: 15 @ BW 16 @ BW + 15kg Ring Rows, fødder hævet 60cm: 4 x 20 Situps: 20 3 x 15 @ 16kg KB Pushups på paralletter: 4 x 20 DB biceps curls: 4 x 10 @ 20kg DB hammer curls: 4 x 10 @ 15kg