lise

Medlemmer
  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

About lise

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 02/20/1980

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Træningsformål:
    opstramning, samt generel sund livsstil
  1. kcal i æbler?

    ok tak :)
  2. kcal i æbler?

    når man går ind på siden og vil se efter kalorier i nogle ting, er det så pr. 100 gram eller er det pr stk eller hvordan??
  3. "Koncentrationsmad"

    Mit problem mht søvn er at jeg har en total energisk søn på 1 år som synes det er så sejt at vågne kl 5 og ruske i sin tremmeseng Nå men så er det jo nok søvn jeg mangler og det kan jeg jo ikke rigtig gøre noget ved, for jeg gider altså ikke gå i seng kl 20 hver dag
  4. "Koncentrationsmad"

    Jeg er begyndt på mit studie igen her til februar. Jeg følger vægtvogterne og så kom jeg til at tænke på hvilken mad der er god til at holde koncentrationen oppe? Det må jo ikke være noget usundt, da jeg følger vægtvogterne. Jeg har virkelig svært ved at være koncentreret. Derfor har jeg brug for hjælp En typisk dag for mig ser sådan her ud: morgen: 2 dl A38(cheasy), 2 dl cornflakes, 2 spsk rosiner. MEllemmåltid: en rugbrød med 3%leverpostej Frokost: PAsta salat med peberfrugt, agurk, fedtfri dressing og avocado. Mellem måltid brød, furgt eller lign Aftensmad: Hønsefrikasse med kartofler. Derudover drikker jeg en masse vand og spiser en del gulerødder også. Please hjælp mig. Ellers går mit studie nedenom og hjem :lol:
  5. weight watchers

    er der nogen der ved hvor man kan finde en online points calculator til weight watchers? Jeg er lige begyndt på dem igen og da jeg førhen var på det , brugte jeg en online calculator, men den side er blevet lukket ned. Please er der en der ved hvor jeg kan finde den?
  6. vægtøgning

    han vil gerne have noget fedt på kroppen. Han har ingenting. Og han har simpelthen ikke tid til træning. Han har fri kl 17 hver dag og så vil han gerne være sammen med vores søn, så træning er udelukket. Men mad(fed mad......)det skal der jo så åbenbart til. <_<
  7. vægtøgning

    hejsa Jeg skriver lige et par spørgsmål for min kæreste..... Han er 193 høj og vejer 76 kg. Han vil meget gerne tage ca 6 kg på. Han spiser alt muligt og han tager ikke på. Han er ret træt af det, for han er meget spinkel. Han træner ikke, for så taber han sig yderligere og så har han desuden ikke tid. Om sommere cykler han på arbejde ca 13 km hver vej. han er gammel"cykelrytter" så han gør det ret hurtigt og derfor er det vel også fedtforbrændende(?!) Nå men har I nogle gode råd til hvordan han kan tage på?? Da han trænede drak han en protein shake inden træning. Må han godt tage sådan en shake om dagen selvom han ikke træner? Jeg håber ikke det blev for rodet. Håber I kan hjælpe
  8. YES!!!

    tak :D Men jeg skrev jo netop også at de tikke var så vigtigt med vægten, men mere hvordan det så ud. Jeg er også begyndt at træne(styrketræning, spinning, aerobic, step, funk osv og så selvfølgelig cykle osv). Det er i hvert fald skønt at kunne passe sit tøj igen, MEN det eneste der er noget l*rt er mit maveskind. Det vil ligesom bare ikke gøre sig selv fast mere :( Nå men lad os håbe på at det kan blive lidt strammere i hvert fald
  9. YES!!!

    åååhhh vise motionister herinde!! Tusind atk for hjælpen med kalorier osv. Jeg har nu tabt mig til 59 kg igen!! Bare ved at spise fornuftigt, velovervejet og lige tjekke bagsiden af varen mht kcal og fedt osv. Skønt. Jeg vil gerne ned og veje 57 men det er ikke sikkert jeg kommer det. Det er nu heller ikke så meget vægten men mere hvordan det ser ud...... Jeg er 169/170 høj. og har siden januar sidste år tabt mig 24 kg(fødte 30.januar) Men 57 kg er da ikke for lidt vel??Jeg er ok kraftigt bygget.
  10. Spise før eller efter træning

    jeg fik at vide dengang jeg havde født at jeg ikek måtte begynde før jeg havde været til 8 ugers tjek hos lægen. Han skulle nemlig tjekke om det hele var på plads. ;) Og derefter kunne jge så i gang. Men jeg havde fået nogle sting som tog lang tid om at hele, så spinning var ikke lige optimalt
  11. protein shake

    hejsa... Igår da jeg var oppe at træne i fitnessdk så jeg en masse der købte en proteinshake. også piger. Hvad drikker man egentlig dem for?? Håber I kan svare
  12. Spise før eller efter træning

    ok.....nu har jeg vist lidt mere styr på det..... Grunden til at jeg ikke har trænet, eller det vil sige jeg gik i gang igen, men jeg kunne ikke holde til det. Jeg havde fået en del sting som tog noget tid om at hele........ Nå men nu er jeg fit for fight og er allerede komme ti bedre form. Det med at være i kalorieunderskud, de tkender jeg godt til. Det var bare mere måltidstidspunktet jeg ikke helt fattede. Men jeg tror jeg har mere styr på det nu(forhåbentlig) TAK :)
  13. hejsa Jeg er begyndt at træne igen efter at jeg har fået min søn(som er et ca 1 år(totalt dovent af mig, I know)) Nå men jeg skal starte i skole igen her til feb. på sundheds og idrætslinien på pædagogseminariet i Århus. Jeg vil gerne være i nogenlunde god form når jeg starter. Jeg går til spinningm aerobic og skal starte med styrketræning i dag(får lagt program) Hvordan får jeg det kombineret med kost. Altså jeg spiser efter alle de sunde foreskrifter osv, men det er ikke der jeg er i tvivl. Det jeg mener det er, at de hold(spinning osv) jeg kan tage, er efter 18 om aftenen. De ligger typisk mellem 18 og 20. Jeg hader at træne og hoppe rundt på fyldt mave, så derfor spiser jeg ikke aftensmad før træning, men plejer at gøre det når jeg kommer hjem. MEN er det ikke dumt? Jeg synes bare ikke jeghar mulighed for at gøre anderledes..... Ødelægger det mit forsøg på vægttab? Håber I kan hjælpe
  14. Links søges

    :lol: taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
  15. Links søges

    Hejsa Jeg er begyndt på min nye sunde livsstil i stedet for at tælle point med vægtvogterne og det hjælper sgu Nå men nu mangler jeg lidt inspiration til mad, så derfor håber jeg der er nogen af jer der ligger inde med nogle gode links til kalorie- /fedtfattige opskrifter, Pleaaaaase det håber jeg der er! Mange hilsner fra Lise