jerrico

Medlemmer
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

  1. Soldiers log

    Rent styrkemæssigt har jeg ikke rigtig sat mig nogle mål pt, det kommer dog i fremtiden af helt naturlige årsager ;) men målet er nogenlunde som følgende; 1. Lunges - 40 rep/ 50 kg ( 2 min ) 2. Dips - 8 rep / 10 kg ( 1 min ) 3. pull ups - 8 rep/ 10 kg ( 1 min ) 4. Dødløft - 8 rep/ 100 kg ( 1 min ) 5. Planken - 120s/ 20kg lavede testen for ca 3 mdr siden under udsendelsen 1 = 4p 2 = 5p 3 = 4p 4 = 4p 5 = 4p men grundet arbejdet, har det været svært at få tid til at få det øvet og samtidig har jeg smidt næsten 10 kg på de 6 mdr. jeg lige har været afsted. Dagens træning var som følgende: Løb 6,4 km (uden tid) Push up 15 Sit up 25 Ryg 25 Ab wheel 5-5-5-5-5 Efter at have været i en højde af 1700~2000 meters højde de sidste 6 mdr, havde jeg det lidt svært med at styre min vejrtrækning, kroppen har ikke rigtig fundet ud af at den ikke skal arbejde så meget for at få den nødvendige mængde ilt, hvilket resulterede i at jeg rev alt for meget luft ind i forhold til mit løb, jeg er dog klar over det, men det tager jeg helt roligt :)
  2. Soldiers log

    Dagens træning som er begyndelsen på en mere struktureret træning var som følgende: Løb 3 km (uden tid) Push up 2-3-3-2-3 Sit up 3-4-3-3-5 Squat 13-16-9-9-13 Table up 20 ( liggende under et bord og trække mig op ) Chair dips 20 ( 2 stole og benene på jorden ) Ikke det vilde pas men nu er starten gået i gang :)
  3. Soldiers log

    Oprettet denne log for at holde styr på min træning og motivere mig selv. Højde, vægt, alder 1,74 - 68 - 33 Tidligere PR's og gennemførte løb/events. Cooper test: 3.050 meter 3 km løb: 12.09 min halvmaraton: 1.48,12 @ vejle Ådal Gennemført Nijmegen 4 dags march (160 km) med oppakning @ 2010 - - Aktive mål i fremtiden Cooper test: 3100+ meter 3 km løb: under 12 min hver gang 5 km løb: Sætte pr og så forbedre mig 10 km løb: -||- halvmaraton: under 1.45 @ vejle Ådal 2011 maraton: Gennemføre og så forbedre mig March, march og mere march Deltage i mindre triathlon, duathlon, mountainbike events hvis tiden tillader det