sloek

Medlemmer
  • Content count

    168
  • Joined

  • Last visited

About sloek

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Sted
    Fladfisk City
  • Interesser
    Fitness

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Konkurrence idræt
  1. C vitamin

    Jeg tager ikke nogen udover mine daglige 2 tabletter af Omnimin De indeholder 500mg c-vitamin ved 2 stk.
  2. Jordnødder

    Nah, det er nu ikke hjemmebryggede jordnødder.. Men jeg må jo gå ud fra den fortegnelse du linkede til.. thanx..
  3. Jordnødder

    Jeg har set på den tabel, men problemet er at de hverken er tørret eller ristet.. Bare helt og aldeles som skabt fra naturen, uden bearbejdning..
  4. Jordnødder

    Jeg har set på nogen jordnødder(peanuts) uden salt osv.. altså helt og aldeles ubearbejdede. Men energifordelingen står ikke derpå, og jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det nogen steder.. Håber i kan hjælpe..
  5. Panekager??

    Proteinpandekager 200g æggehvide 70g Müsli (lav fedt) 30g Protein Lidt bagepulver Lidt kanel Lidt vanillesukker Lidt sødemiddel (0kcal) hele molevitten blandes i en blender og på en fedtfri pande til én stor kage.. Ovenstående indeholder: 50g Protein 45g Kulhydrat 9g Fedt Ca. 465 kcal
  6. 12 timers spinningmarathon i Kolding

    Jeg ville unægtelig gerne, men jeg har lige en konkurrence der skal overståes på selvsamme dag.. Men giv den max gas for os heroppe i det mørke nord...
  7. program til at holde styr på sine proteiner?

    Det er rigtig nok at der er nogen fejl i indholdet af nogen af madvarerne, men problemet er jo ikke større end du selv kan gå ind og rette det.. Bare ind i Fødevaretabellen og så kan du selv korrigere det.. Så er den prut slået..
  8. program til at holde styr på sine proteiner?

    Det er vist kun en trial version, meeeeen mon ikke der kan hentes en crack ét eller andet sted...
  9. program til at holde styr på sine proteiner?

    Et andet godt program, som dog er på engelsk er dette: Fitness Assistant Der kan du både holde styr på træning og kost..
  10. Morgenmad

    Jeg plejer også at lave en proteinpandekage som et par af de andre herinde.. Men dog med et par "modificeringer".. Min opskrift på dem er som følger: 200g æggehvide 70g Müsli (lav fedt) 30g Protein Lidt bagepulver Lidt kanel Lidt vanillesukker Lidt sødemiddel (0kcal) hele molevitten blandes i en blender og på en fedtfri pande til én stor kage.. Ovenstående indeholder: 50g Protein 45g Kulhydrat 9g Fedt Ca. 465 kcal Og så er der serveret... :4mewantfood:
  11. 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX

    Man skulle måske også lige vise resten af det nordjyske hold, med det ekstremt korte holdnavn: www.herkommerrødspætternefraFitnessFrederikshavnforatkøreBODYBIKE24timeriranders.com Kvinderne fra venstre: Monica-Sisse-Charlotte Mændende fra venstre: Kent-Buje-Jesper og Christian (moi)
  12. 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX

    Apropos sovende, så siger dette billede også lidt om tilstanden blandt folket.. En træt Jesper fra det nordjyske hold..
  13. 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX

    Hvad med næste weekend..???
  14. 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX

    Ja for dælen, sig endelig til når der begynder at ligge noget mere fast.... :4thumbup: Jeg er helt klar med på en tur på podiet igen og give den gas..
  15. 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX

    Tænker du på den nye Arena Nord..?? Tjaeh det var faktisk en mulighed, men så er det nok Buje vi skal have fat i der.. Men jeg kan da prøve at høre ham ad.