Andro4Life

Medlemmer
  • Content count

    80
  • Joined

  • Last visited

  1. Loaded cup 2006 .

    Ja og så kan man så spørge sig selv, hvordan formanden (kvinden) for et bodybuilding forbund, kan ta' imod sådan en "gave" (bestikke.. *host host..*) med god smag i munden!
  2. International Dopingpolitik

    Jeg har svært ved at se "det fede" ved at DBFF tester ved Danmarks mesterskaberne i Bodybuilding. Personligt tar' jeg ikke til et bodybuilding stævne for at se Mr. Everyday, jeg tar' til DM for at se de største af de største, og de bedste af de bedste. Og jo selvfølgelig kan man være god uden at være stor, men man kan bare ikke være med i +90. Hvad DBFF har gjort, er i den grad at sælge ud af egne rækker, og at Mona kan tage imod en pris for "indsats mod doping", er ignorant, snævert synet, og en hån mod BB miljøet!
  3. Sødestoffer

    Jeg er interesseret i at vide om de 2 sødestoffer som både 'pepsi max' og 'coca cola light', vil have den samme inflydelse på insulin udskillelsen som f.eks. sukkerarterne i alm. sodavand har. Jeg finder det naturligvis interessant om disse 2 sodavand vil kunne forstyre blodsukkerniveauet, da det klart vil gøre det sværere at overholde en diæt.
  4. Mr Fitness

    Shower var cool nok. Bare ærgeligt at Mr. Fitness handler så lidt om træning, IMO er størstedelen af konkurrencen om udstråling, smidighed, hurtighed og selvfølgelig charme... ikke meget træning over dem... Rent kropsmæssigt er det ikke imponerende. Det kræver ikke mange års træning for at kunne deltage.
  5. Fedtmængde

    Kost i forbindelse med diæt er meget forskellig. Min egen kost ved diæt består pt. af ca. 60g protein + 20g komplekse kulhydrater pr. måltid. Jeg er af den opfattelse at fedt ikke er nødvendigt at "tælle", de ting som vi spiser for at få de rigtige kulhydrater og de rigtige proteiner har et så lavt fedtindhold, at opmærksomheden -efter min mening- bør være fokuseret på kulhydraterne istedet.
  6. JEG ER FRUSTRERET!!!

    Sådan er det når man stopper sin kur uden at bruge clomid :evillaughter:
  7. Svimmel!

    Du kan starte med at spise nogle jerntabletter for at øge produktionen af HG, derefter bør du få målt dit blodtryk som muligvis er for lavt!
  8. Hvordan med Kreatin

    Smid hjemme udstyret ud og begynd i et rigtigt center! Ta' 20g kreatin/dag i fem dage og 10g/dag efterfølgende.... altid med kulhydrater!
  9. ALA

    Sublim-sport har det...
  10. Lider du af Muscle dysmorphia

    Jeg tror jeg er syg... fik 13 ud af 14... he he!
  11. Weight gain Vs. Sukker

    Der er forskel på kulhydrater. De kulhydrater du finder i weight gainere er sandsynligvis poly sakkarider, disse skal nedbrydes til di sakkarider og efterfølgende mono sakkarider for da at blive optaget i kroppen. Den slags sukker du finder i supermarked er mono sakkarider, disse optages derfor med det samme. Hvis du indtager 70g mono sakkarid tre gang om dagen vil din krop sandsynligvis omdanne dem til fedt, og du er sulten en time efter.
  12. Bio Sport

    Hvor køber i det? Matas?
  13. Fysiologi bøger...

    Hvis ikke jeg får mig slået ihjel inden *LOL*
  14. Fysiologi bøger...

    Jep, det er planen om et par år... :)
  15. Eksperter, hjælp her!

    Personligt tror jeg ikke på lav protein diæter, min opfattelse er at du skal have en jævn fordeling mellem protein(40%), kulhydrat(50%) og dertil en smule fedt (ca. 10%). Der er flere ting som du kan gøre for at øge din fedt forbrændig, dels når du vågner er din krop drænet for alt andet energi end dine fedt depoter. Derfor vil din krop være tvunget til at bruge disse hvis du dyrker motion på tom mave. Efterfølgende kan du øge din forbrænding ved hjælp af ECA, min egen erfaring er at xenadrin virker bedst (hvis ikke man ønsker at bruge de egentlige stoffer). Dette kan køber hos sublim sport : http://www.sublim-sport.dk/shop/