corsom

Medlemmer
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

  1. Kostplan til god strandkrop

    Eter at have læst lidt rundt på nettet, har jeg besluttet mig for at køre low carb diet i den næste måneds tid, så burde den være der. Jeg har nemlig allerede noget nær 6pack, men mangler lige at komme de sidste fedtprocent ned, og så har jeg en tendens til at have ekstra meget fedt på hofterne, hvilket er ret irriterende :p
  2. Kostplan til god strandkrop

    Okay :) Jaa jeg kender godt til bulking og cutting sådan overordnet, men jeg er mere interesseret i en kostplan/livsstil som jeg kan bibeholde det meste af året, er ikke meget for at skulle køre mellem bulk og cut, vil gerne bare holde en flot atletisk krop året rundt, hvis du forstår :) Skal ikke ligne en bodybuilder, men holde en fin sixpack, måske ala det her: http://www.google.dk...45&tx=61&ty=120
  3. Kostplan til god strandkrop

    For det første skal det lige siges jeg er en mand. Skal jeg droppe grynene helt eller kun kom morgenen? :o Ja har også selv været i tvivl om det var i overkanten med proteinpulveret :) Jeg har ingen forstand på den cardio du refererer til, kan du uddybe? :)
  4. Kostplan til god strandkrop

    Hej Jeg kan se på mange af jeres billeder herinde, at i har nogle gode overkroppe, derfor regner jeg også med, at i kan rådgive mig fornuftigt i jagten, på en fornuftig sixpack/beachbody til sommeren her. Jeg er 185 cm og vejer pt. 80.5 kg og er 23 år. Styrketræner 2-3 om ugen og løber 2-3 gange om ugen. Min kostplan ser ud som følger, dog har jeg det med at skifte rundt på måltiderne: måltid 1 Havregryn med skummetmælk og whey proteinpulver måltid 2 Kylling/kalkun/rejer med blandede grøntsager og en smule minimum thousand island dressing med 0% fedt. måltid 3 Banan Mandler måltid 4 Havregryn med skummetmælk og whey proteinpulver måltid 5 Kylling/kalkun/rejer med blandede grøntsager og en smule minimum thousand island dressing med 0% fedt. Ser det fornuftigt ud og jeg skal bare vente på de gode resultater, eller er der optimeringer at hente? :)
  5. Hjemmetræningsprogram med håndvægte

    Jamen vil du da mene, at kropsvægtsøvelser, er mere effektive når det kommer til hjemmetræning, end at involvere håndvægte også? Kan du evt. give mig et bud på et effektivt fullbody hjemmetræningsprogram der kun benytter kropsvægt, fordi så er jeg meget interesseret? :)
  6. Hjemmetræningsprogram med håndvægte

    Hej Droopy Ja det har du ret i, jeg tror også jeg vil bestille 5 kgs forøgelse til hver af mine håndvægte, så jeg har lidt at lege med ;)
  7. Jeg har de sidste 8 måneder sammensat forskellige træningsprogrammer som jeg har udført enten i fitnesscenter eller hjemme. Jeg har nu besluttet mig for kun at træne hjemme og har derfor sammensat et træningsprogram, som jeg meget gerne ville have en vurdering af, fra nogle af jer kloge hoveder ;) Mit mål med træningen er generelt en muskuløs overkrop med en tydelig sixpack. Seated Dumbbell Press - Dumbbell Military Press: 3x6 rep, 2x15 kg Twisting Abdominal Crunch: 3x20 rep Dumbbell Squat: 3x6 rep 2x15 kg Overhead Dumbbell Extensions: 3x6 rep 1x15 kg V Ups: 3x20 rep Twisting Dumbbell Row: 3x6 rep 1x15 kg Dumbbell Chest Press: 3x6 rep Elbow Plank: 3x30 sek Dette program kører jeg hveranden dag, og de andre dage løber jeg 7,5 km. Jeg har så en hviledag ca. 1 gang om ugen når jeg føler for det ;) Jeg er 185, mand og vejer ca. 78 kg. Det ville være fedt, hvis jeg kunne få noget feedback og evt. tips til forbedringer? :)
  8. Jeg har de sidste 8 måneder sammensat forskellige træningsprogrammer som jeg har udført enten i fitnesscenter eller hjemme. Jeg har nu besluttet mig for kun at træne hjemme og har derfor sammensat et træningsprogram, som jeg meget gerne ville have en vurdering af, fra nogle af jer kloge hoveder ;) Mit mål med træningen er generelt en muskuløs overkrop med en tydelig sixpack. Seated Dumbbell Press - Dumbbell Military Press: 3x6 rep, 2x15 kg Twisting Abdominal Crunch: 3x20 rep Dumbbell Squat: 3x6 rep 2x15 kg Overhead Dumbbell Extensions: 3x6 rep 1x15 kg V Ups: 3x20 rep Twisting Dumbbell Row: 3x6 rep 1x15 kg Dumbbell Chest Press: 3x6 rep Elbow Plank: 3x30 sek Dette program kører jeg hveranden dag, og de andre dage løber jeg 7,5 km. Jeg har så en hviledag ca. 1 gang om ugen når jeg føler for det ;) Jeg er 185, mand og vejer ca. 78 kg. Det ville være fedt, hvis jeg kunne få noget feedback og evt. tips til forbedringer? :)
  9. Lavere fedtprocent, hjælp?!

    Besværligheden ved at tilberede dem :p Altså jeg har i lang tid brugt kogte grøntsager jeg lavede på panden med kylling, rejer eller tun, men ved ikke hvor nødvendige de er, når jeg får "lidt" fra guacamolen og så ellers vitaminpiller? Kan sagtens være jeg tager fejl :) Men hjælper de decideret til muskelopbyggelse eller vægttab, eller er det udelukkende sundhed vi snakker? :)
  10. Lavere fedtprocent

    Jeg er en 22 årig mand, er 185 cm høj og vejer ca. 78 kg. Jeg træner hver dag, med 0-1 hviledage per uge. 1. dag laver jeg et hjemme fullbodytræningspram jeg selv har sammensat. 2. dag løber jeg ca. 7,5 km i godt tempo og sådan skifter jeg så hveranden dag. Mit træningsprogram består af: Seated Dumbbell Press - Dumbbell Military Press - 3x10 reps Body Weight Abductors - 3x15 reps hvert ben Resistance Band Behind The Neck Pull Aparts - 3x15 reps Supermans - 3x15 reps Overhead Dumbbell Extensions - 3x10 reps V Ups - 3x15 reps Dumbbell Shrug - 3x10 reps Reverse Dumbbell Forearm Curl - 3x10 reps Push Ups - 3x15 reps Body Weight Squats - 3x15 reps Twisting Abdominal Crunch - 3x20 reps Standing Dumbbell Curls - 3x10 reps Håndvægtene er på 10 kg. Jeg udfører øvelserne to og to så jeg laver dem skiftevis, så det ikke bliver den samme øvelse 3 gange i træk. Mit daglige madindtag ser gerne ud som følgende: Måltid 1: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver, fiberboller med kyllingefillet og guacamole, og en banan. Måltid 2: En banan. Måltid 3: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Måltid 4: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver. Måltid 5: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Jeg spiser desuden en fiskeolie- og en vitaminpille hver dag. Jeg har i ca. 6 måneder eksperimenteret med forskellig kost og træning. Jeg er dog nu nået frem til at følge mit eget træningsprogram herhjemme og med denne kost, selvom jeg stadig ikke er tilfreds! Jeg har lige nu en tydelig fourpack, men vil gerne have min fedtprocent lavere uden at tabe muskelmasse! Er der nogen der kan give nogle råd/tip til hvordan jeg kan få en bedre krop?
  11. Lavere fedtprocent?

    Jeg er en 22 årig mand, er 185 cm høj og vejer ca. 78 kg. Jeg træner hver dag, med 0-1 hviledage per uge. 1. dag laver jeg et hjemme fullbodytræningspram jeg selv har sammensat. 2. dag løber jeg ca. 7,5 km i godt tempo og sådan skifter jeg så hveranden dag. Mit træningsprogram består af: Seated Dumbbell Press - Dumbbell Military Press - 3x10 reps Body Weight Abductors - 3x15 reps hvert ben Resistance Band Behind The Neck Pull Aparts - 3x15 reps Supermans - 3x15 reps Overhead Dumbbell Extensions - 3x10 reps V Ups - 3x15 reps Dumbbell Shrug - 3x10 reps Reverse Dumbbell Forearm Curl - 3x10 reps Push Ups - 3x15 reps Body Weight Squats - 3x15 reps Twisting Abdominal Crunch - 3x20 reps Standing Dumbbell Curls - 3x10 reps Håndvægtene er på 10 kg. Jeg udfører øvelserne to og to så jeg laver dem skiftevis, så det ikke bliver den samme øvelse 3 gange i træk. Mit daglige madindtag ser gerne ud som følgende: Måltid 1: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver, fiberboller med kyllingefillet og guacamole, og en banan. Måltid 2: En banan. Måltid 3: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Måltid 4: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver. Måltid 5: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Jeg spiser desuden en fiskeolie- og en vitaminpille hver dag. Jeg har i ca. 6 måneder eksperimenteret med forskellig kost og træning. Jeg er dog nu nået frem til at følge mit eget træningsprogram herhjemme og med denne kost, selvom jeg stadig ikke er tilfreds! Jeg har lige nu en tydelig fourpack, men vil gerne have min fedtprocent lavere uden at tabe muskelmasse! Er der nogen der kan give nogle råd/tip til hvordan jeg kan få en bedre krop?
  12. Lavere fedtprocent, hjælp?!

    Jeg spiser desuden en vitaminpille med urter og fiskeolie piller hver dag! :)
  13. Lavere fedtprocent, hjælp?!

    Jeg har været tilmeldt fitnesscenter, men ønsker nu kun at hjemmetræne. Skal jeg evt. købe noget mere vægt til mine håndvægte eller er der andre/bedre metoder at hjemmetræne? Det er forskelligt hvor store mængder mad jeg spiser, jeg må indrømme jeg ikke gider at måle min mad op, da jeg desuden har en meget fleksibel hverdag og derfor ikke spiser samme antal måltider og mængder hver dag. Mht. den sunde fedt, får jeg så ikke den gennem guacamole, avocado? :) Jeg er tilgengæld meget disciplineret mht hvad jeg skal indtage, da jeg ikke har noget imod det bliver ensformigt, derfor er gode råd omkring tilføjelser til min madplan stærkt velkomne! :)
  14. Jeg er en 22 årig mand, er 185 cm høj og vejer ca. 78 kg. Jeg træner hver dag, med 0-1 hviledage per uge. 1. dag laver jeg et hjemme fullbodytræningspram jeg selv har sammensat. 2. dag løber jeg ca. 7,5 km i godt tempo og sådan skifter jeg så hveranden dag. Mit træningsprogram består af: Seated Dumbbell Press - Dumbbell Military Press - 3x10 reps Body Weight Abductors - 3x15 reps hvert ben Resistance Band Behind The Neck Pull Aparts - 3x15 reps Supermans - 3x15 reps Overhead Dumbbell Extensions - 3x10 reps V Ups - 3x15 reps Dumbbell Shrug - 3x10 reps Reverse Dumbbell Forearm Curl - 3x10 reps Push Ups - 3x15 reps Body Weight Squats - 3x15 reps Twisting Abdominal Crunch - 3x20 reps Standing Dumbbell Curls - 3x10 reps Håndvægtene er på 10 kg. Jeg udfører øvelserne to og to så jeg laver dem skiftevis, så det ikke bliver den samme øvelse 3 gange i træk. Mit daglige madindtag ser gerne ud som følgende: Måltid 1: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver, fiberboller med kyllingefillet og guacamole, og en banan. Måltid 2: En banan. Måltid 3: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Måltid 4: Havregryn med skummetmælk og proteinpulver. Måltid 5: Mørke multikerne boller med kyllingefillet (ikke stegt i olie eller noget) og guacamole fra dåse. Jeg har i ca. 6 måneder eksperimenteret med forskellig kost og træning. Jeg er dog nu nået frem til at følge mit eget træningsprogram herhjemme og med denne kost, selvom jeg stadig ikke er tilfreds! Jeg har lige nu en tydelig fourpack, men vil gerne have min fedtprocent lavere uden at tabe muskelmasse! Er der nogen der kan give nogle råd/tip til hvordan jeg kan få en bedre krop?
  15. Føler jeg er gået i stå

    Med henblik på hvor mange der har set mit spørgsmål og ingen svar, så må jeg antage at jeg gør alt rigtigt og er elite sportsudøver på ingen tid? :P