jjdenmark

Medlemmer
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Everything posted by jjdenmark

  1. Personlig træner Odense?

    @salt Jeg tror mange læser denne tråd via Google, hvor den kommer frem, når der søges efter "Personlig træner Odense". Så det er vel okay, at komme med en relevant henvisning selvom tråden er 3 år gammel. Nu kender jeg ikke selv nogen fra Odense, men Fortius Fitness har da et center i Fredericia, det kunne da også være en mulighed for nogen.
  2. Vægttab med piskesmæld/rygsmerter

    Piskesmæld er jo noget man ikke skal spøge med. Har du advokat på sagen, så vil du kunne få erstatning for udgifter til genoptræning. En af Danmarks ubetinget bedste piskesmælds Advokater finder du hos Hviid Erstatningsadvokater Jeg e ikke sikker på at der kan gies erstatning til personlig træner under genoptræning, men det kan du høre advokaten om. Et af de steder jeg personligt kan anbefale, er hos Kasper og Joan i Fortiuspersonaltraining. Nu ved jeg ikke hvr du er fra, men de har 2 centre på Sjælland og åbner et i Jylland her i Januar. Måske det var en idé med professionel hjælp?
  3. Styrketræning og Vægttab

    Det er jo muligt at træne røven, så den bliver strammet op og syner mindre - er det sådan noget du efterspørger ? Så er squat din ven.
  4. Vægttabs problemer?

    Jeg kører også hådt på og oplever kun max 500 gram tab pr uge. Mit fokus ligger primært på styrketræning og løb. For mig er det fint med et stabilt lile vægttab pr uge, da jeg også opnår langt mere stabil vægt vir styrketræningen - hellere det sikre tab, frem for yoyo vægt, hvor der er store tab i perioder og lange perioder uden noget. Det er bedre for motivationen. Grunden til at jeg har fokus å styrketræningen, er fordi jeh fik hjælp af en personlig træner. Hun forklarede fordelene ved øget muskelmasse, når det langsigtede mål er vægttab, frem for kun cardio. Og jeg kan såmænd kun se fordele ved metoden på lang sigt. Jeg har altid haft problemer med vægten og vil jeg det til livs, så den ikke stryger i vejret efter en weekend på sofaen og hugge, er det jo nødvendigt at have meget muskelmasse. Det jeg egentlig vil frem til er, at 7 kilo på 2 måneder er flot og efter min overbevisning et vægttab, der bestemt er forbuftigt. Dem der oplever 15 kilo på 2 måneder har ofte meget svært ved at holde det niveau -og rigtig mange ender hurtigt i en situation hvor der ikke er fremgang i vægttabet - så er det bedre at smide 21 kilo på 6 måneder end måske 18, fordi man går død, når fremgangen falder.
  5. Manglende udholdenhed ved løb

    Jeg har personligt øget distance til 5 km i løbet af 1 måneds træning, så moget helt galt er der da, når du har brugt 5 års træning og ikke rykket dig. Det jeg har fået mest ud af, er at tage ture i skoven, hvor jeg bliver presset til nærmest besvimelses niveau før jeg stopper og går. Derudover sputer jeg altid et stykke til sidst på ruten. Hvis du bare løber samme rute i samme tempo 2 gange om ugen, ja så vil jeg tro der ikke sker en pind udvikling.
  6. Hjælp kan ik tabe mig!

    Hvis du ligger mærke til det, taber du fedt på same måde som du tager det på. Mænd vil ofte først få fedt på maven = også der det forsvinder sidst. Jeg kan se det kører fuldstændigt på samme måde, når jeg gainer og cutter. Du kan teoretisk ændre på det ved at få fjernet fedceller, ellers er der som de andre skriver, kun hårdt arbejde.
  7. træning...træning...ja og lidt træning