Paideia

Medlemmer
  • Content count

    1,307
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by Paideia

  1. Hver dag er hver dag!

    Hvad er det for et program du kører nu?
  2. http://ajcn.nutrition.org/content/early/2016/01/26/ajcn.115.119339 hvad siger I?
  3. Hver dag er hver dag!

    stadig habil bænk!
  4. :::::VÆDDEMÅL:::::

    op is hawt
  5. 12. JUNI 2011 Hey venner! Målet er, inden for et år, eller hurtigst muligt, at kunne følgende: 1. Løfte hhv. 140/170/200kg på bænk, squat og dødløft (1RM) 2. Løbe 5km på sub-20 min, og efterfølgende lave 100 push-ups, 100 crunches og 20 pull-ups, hvert under 2 minutter 3. Udvikle en alsidig, funktionel form Alle 3 må gerne udføres inden for den samme uge. Da jeg er i mega ringe form, og ikke har lavet noget i stort set 1½ år, vil jeg starte med styrketræningen. Fokus vil være at tage på og øge styrke indtil mål nr. 1 er nået. Derefter kommer nr. 2 relativt hurtigt (inden for 1-2 mdr, håber jeg). Jeg forestiller mig, jeg vil gå efter 2. og 3. samtidigt vha. crossfit og HIIT samt almindelig løbetræning. Alle forslag og kommentarer er meget velkommen! Stats: HT - 178 Alder - 24 Vægt - 84.4kg Fedtmasse - N/A Bænk - 105.0kg Squat - 130.0kg Dødløft - 150.0kg Pull-ups - 5 (UPDATE) 30. APRIL 2012 Hvis ikke jeg havde været så ustruktureret, kunne jeg godt have opnået tallene forneden to mdr. før. Live and learn. Vægt: 94.4kg Fedtmasse: 19.9kg Bænk - 145.7kg Squat - 180.0kg Dødløft - N/A Pull-ups - 11
  6. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    PHAT Upper Body Power Day Skulderen er off! Tænkte at køre DB pres i stedet... den kan godt klare vægten, men det er lidt ubehageligt. OFF! DB Bench Press 10 @ 2x26kg 8 @ 2x36kg 5 @ 2x46kg 5 @ 2x50kg 5 @ 2x52kg 4 @ 2x56kg Deadlift 5x110kg 5x165kg 4x170kg 3x180kg Dips 8 @ BW +30kg 9 @ BW +30kg Pull-Ups 10 @ BW 8 @ BW - wide-grip 7 @ BW - wide-grip Military Press 6x75kg 3x80kg DB Rows 6 @ 2x56kg 7 @ 2x56kg EZ-Bar Curls 10x40kg 8x40kg 8x40kg Skull-Crushers 8x40kg 8x40kg 8x40kg Kommentar: Virkelig lidt saft i tanken i dag. OFF! Vægten er gået ned en del, og det virker som om det er god blanding af muscles og fatties. Var vist nede på 96,5kg i morges, så det er ca. 6,6kg siden primo november. Tænker at køre på til 1. april med IF, og så ser vi hvordan det ser ud. Forhåbentlig ligger jeg på 87-88kg og så kan jeg foretage de sidste justeringer for at slippe af med de allersidste deller.
  7. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    TARGET FEAT MADS GUNZ "Skulderen er øm på den sjove måde... der er noget galt, men aner ikke hvad det er." Jep... der er noget galt. PHAT Lower Body Power Day Opvarmning Diverse dynamiske udstræk Squat 10x60kg 3x110kg 1x140kg 4x152,5kg 4x155,0kg 5x157,5kg RDL 6x100kg 6x100kg 6x100kg Hack Squats 7x90kg 7x90kg Lying Leg-Curls 10x40kg 10x40kg Leg Extensions 10x120kg 6x160kg Seated Calf-Raises 8x60kg 8x60kg 8x60kg Standing Calf-Raises 12x120kg 12x120kg Kommentar: Ikke så meget jizz idag. Lidt øm i lænden.
  8. PHAT TRAINING

    GODT MED LOGGEN
  9. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    PHAT Chest and Shoulders Hypertrophy Bench-Press 3x100kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg 3x100kg EZ-Bar Curls 8x40kg 8x40kg 12x30kg Skull-Crushers 8x40kg 8x40kg 8x40kg Incline DB Press 7 @ 2x40kg 8 @ 2x40kg 6 @ 2x40kg DB Concentration Curls 12 @ 2x16kg 10 @ 2x16kg 8 @ 2x14kg Dips 12 @ BW+20kg 14 @ BW+20kg Hammer-Strength Chest Press 9x84kg 8x84kg 7x84kg DB Spider Curls 15 @ 2x12kg 10 @ 2x14kg Cable Push-Downs 8x30kg 8x30kg Cable Flys 10 @ 2x18kg 8 @ 2x18kg Kommentar: har fået en eller anden form for skulderskade. Ikke sikker hvorfor, tænker det måske er fra da jeg lavede DB Flys og gik for lang ned. Det er ret nederen at have pt.
  10. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    PHAT Lower Body Hypertrophy Fik også trænet i går, men gad ikke logge Squats 10x70kg 3x110kg 3x110kg 3x110kg 3x110kg 3x110kg 3x110kg svært at være eksplosiv ud af hullet, meget nemmere hvis jeg også hurtigt går ned. RDL 8x100kg 8x100kg 5x100kg det var fat bar Hack Squats 8x80kg 8x80kg GHR 8 @ BW 8 @ BW DB Lunges 8 @ 2x26kg 7 @ 2x28kg 8 @ 2x28kg Lying Leg Curls 8x45kg 6x45kg Seated Calf Raises 8x60kg 8x60kg 8x60kg 8x60kg Standing Calf-Raises 8x140kg 15x120kg 13x120kg Leg-Extensions 12x80kg 12x120kg Kommentar: husk at spise nok!
  11. Jeg bruger ikke en skid! Måske derfor min squat sidder fast på samme sted de sidste to år. Dét og så det faktum at jeg er mega distræt. Og doven.
  12. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    PHAT Upper Body Power Day morgentræning i Target feat. Mads Gunz! kørte 10g BCAA og lidt Jack3d... ON! Bench Press 8x60kg 6x90kg 3x120kg 3x140kg 3x140kg 5x140kg Deadlift 8x70kg 5x110kg 5x160kg 5x165kg 4x170kg Dips 8 @ BW +40kg 8 @ BW +40kg Pull-Ups 6 @ BW +8kg 6 @ BW +8kg Seated DB Press 7 @ 2x32kg 7 @ 2x32kg 4 @ 2x32kg DB Rows 6 @ 2x56kg 6 @ 2x56kg 6 @ 2x56kg EZ-Bar Curls 10x40kg 8x50kg 6x50kg Skull-Crushers 8x40kg 8x40kg 12x40kg Kommentar: MOL virker sgu rimelig død her på det sidste
  13. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    TARGET FEAT MADS GUNZ Skulderen er øm på den sjove måde... der er noget galt, men aner ikke hvad det er. Efter at have bænket 162,5kg (ikke flotte, men under de rigtige omstændigheder er 160kg der i hvert fald) synes jeg nu, at styrken er dér, hvor den skal være. Godt nok er squatten og dødløft ynkelige, men det er jo snart nytår, og der skal cuttes. Jeg skal stå skarpere til sommer end nogensinde før, derfor giver jeg mig selv god tid. Tror godt jeg kan tåle at tabe 10-12kg, mindst. Til det formål har jeg både en billig fedttang og en impedensmåler, så satser på at du parallelle målinger hver uge eller oftere kan give anledning til et fornuftigt overblik. Jeg synes det er lamt med høj intensitet og færre end 15 working sets pr. omgang, så derfor går jeg tilbage til PHAT og 5 ugentlige træninger. Har en ambition om at træne tidligt og køre fra 12-20 (ca.) så der skal en del logistik til. Ved siden af skal der køres noget let cardio et par gange om ugen - når benene er klar går jeg over til HIIT (måske til februar eller marts). Ser hvordan kroppen har det. PHAT Lower Body Power Day Opvarmning Diverse dynamiske udstræk Squat 10x20kg 10x60kg 5x110kg 3x130kg 5x150kg 3x162,5kg - Gunz lod mig tro, at det var 152,5kg... den nar! 4x155kg - OFF RDL 7x100kg 6x100kg 6x100kg Hack Squats 7x80kg 10x100kg GHR 7 @ BW 7 @ BW 7 @ BW DB Lunges 7 @ 2x26kg 6 @ 2x26kg 6 @ 2x26kg Seated Calf-Raises 8x60kg 8x60kg 8x60kg 8x60kg 8x60kg Kommentar: dejligt! lidt hårdt for hjertet med de korte pauser. Men det er dejligt at føle, at man er presset. Høj intensitet "kun" er bare lidt boring.
  14. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Juletræningsmands i TARGONZZZ... feat YOURS TRULY Er der egentlig juletræning i sigte nogen steder? Incline DB Press 8 @ 2x44kg 8 @ 2x46kg 6 @ 2x48kg 5 @ 2x50kg DB Rows 7 @ 2x56kg 7 @ 2x56kg 7 @ 2x56kg Hammer-strength chest press 12 @ 2x40kg 10 @ 2x55kg 8 @ 2x65kg Pull-Ups 8 @ BW 6 @ BW 5 @ BW Cable Flys 10 @ 2x18kg 4 @ 2x22kg 8 @ 2x18kg DB Curls 9 @ 2x20kg 6 @ 2x22kg 4 @ 2x22kg Dips 7 @ BW +40kg 6 @ BW +40kg 4 @ BW +40kg Kommentar: BOOM. På 45 minutter... har ikke kørt høj volumen i siden oktober. Helt færdig!
  15. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Muligvis! Ville dødløft i dag, men det kommer ikke på tale. Nu overvejer jeg 4-5 mdr. med et program jeg kørte i 2012 - 7 singles a 2RM (på ca. 20 min) og 14 deuces a 4RM (på ca. 20 min), og køre forskellige WODs ved siden af for at opbygge en led kondition. Men squatten skal gerne op på 200kg inden marts. Men jeg har også lyst til at bb'e med noget PHAT. Det program kunne jeg godt lide. Kombinationen af høj instensitet og crossfit virkede dengang ret godt for mig. Med den rigtige kost håber jeg på at få vægten ned på 86-87kg (satser på jeg stadig har ca. 10kg fedt på kroppen jeg kan tåle at smide). Derefter kan jeg prøve at bygge lidt op igen.
  16. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Træning i Target feat MadsGUNz og PayONz Lidt opvarmning dynamiske udstræk gab Squat 10x20kg 10x70kg 6x110kg 3x140kg 1x160kg 1x180kg --- den var liiiiiiiiiige på vippen. Så... min max har ikke rykket sig en tøddel 3x160kg 3x160kg 3x160kg 2x160kg RDL 10x80kg 8x90kg 8x90kg 7x100kg Hack Squat 6x100kg 6x100kg 6x100kg GHR 6 @ BW 6 @ BW 4 @ BW Seated Calf-Raises 8x60kg 8x60kg 8x60kg Kommentar: ristet!
  17. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Så er der gymporn! To vids... med de 155 sad vejrtrækningen i skabet, på nr 2 var det virkelig lort.
  18. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Træning i TargONz Deadlift 8x70kg 5x110kg 3x140kg 3x160kg 1x180kg 3x195kg 1x195kg GHR 8 @ BW 6 @ BW 5 @ BW Seated Calf-Raises 8x60kg 8x60kg 9x60kg Kommentar: 180kg fløj op. 195kg var virkelig meget sværer. Underligt!
  19. Det er blevet en ny regel på MOL at private aftaler helst skal vare mindst 19 timer.
  20. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    YEAH! Træning i TARGONZ i dag feat MC Opvarmning Armstrækkere og diverse dynamiske udstræk Bænkpres 10x60kg 5x100kg 3x120kg 2x130kg 1x140kg 4x142,5kg - MC spottede men sagde jeg fik alle fire. 1x147,5kg - prøvede at få to men no jizz. DB Rows 8 @ 2x50kg 5 @ 2x65kg - lol det var for tungt 6 @ 2x56kg Military Press 8x70kg 6x80kg 5x80kg Pull-Ups 8 @ BW+8kg 6 @ BW+16kg 5 @ BW+16kg DB Flys 8 @ 2x18kg 8 @ 2x18kg 8 @ 2x18kg EZ-Bar Preacher Curls 2x45kg - for tungt 8x40kg 8x40kg Kommentar: Fik stort set ikke spist i dag, så er ikke overrasket over hvor hårdt det var. Og dog... 147,5kg er min 1RM PR - lavede kun 145 i 2012. Dødløft imorgen og så er det 1RM i weekenden. Så er der lidt deload og efter nytår kører jeg Charles Stayley's EDT program og introducerer noget crossjizz agtig accessory work. BOOM!
  21. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    Træning i Target feat. MC! Opvarmning Diverse dynamiske udstræk Squat 10x70kg 5x110kg 2x130kg 1x140kg 1x150kg 1x160kg 3x170kg - MC måtte hjælpe på sidste rep. 3x170kg - smed bæltet, og her klarede jeg dem selv. Wee! Men der er godt nok meget, der skal arbejdes med :) Deadlift 10x70kg 5x110kg 8x140kg 4x145kg 2x150kg GHR 5 @ BW 5 @ BW 5 @ BW Seated Calf-Raises 8x55kg 8x55kg 12x55kg Kommentar: Glæder mig til dagen hvor squatten kører som med bænken
  22. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    BOOM! Opvarmning Diverse cwap Bænkpres 10x70kg 3x100kg 1x120kg 3x127,5kg 4x130kg 5x137,5kg - FUCK YEAH! Pendlay Rows 10x80kg 10x85kg 8x100kg 6x105kg Military Press 12x60kg 12x65kg 8x70kg 5x85kg Pull-Ups 10 @ BW 8 @ BW 8 @ BW 7 @ BW - wide-grip DB Flys 8 @ 2x18kg 8 @ 2x18kg 8 @ 2x18kg DB Curls 8 @ 2x20kg 7 @ 2x22kg 8 @ 2x22kg Kommentar: mange ting kører ikke som de skal pt. men i det mindste gør bænken det :D
  23. Dedication => Shredded => SHREDICATION

    En uge siden sidst. Forskellige undskyldninger herfor :D Squat 10x20kg 10x70kg 5x110kg 1x140kg 1x150kg 3x160kg - tja... ikke så hurtigt i toppen synes jeg 2x167,5kg - efter planen, føltes ok Dødløft 10x70kg 5x110kg 1x140kg 1x160kg 4x182,5kg - føltes gode 2x190kg - føltes gode herefter 3 sæt GHR og seated calf raises. Har tabt en del masse. Det blev påtalt af JasperBro Kommentar: yay!
  24. Drømmen om mikroskopiske nosser

    200kg i squat inden 1. marts. Rootin for ya!
  25. Drømmen om mikroskopiske nosser

    360 gram? Hvor store ben har du idag?