JeanetteThybo

Medlemmer
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

About JeanetteThybo

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 08/23/1994

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Kolding
  • Interesser
    Træner 2-3 gange om ugen. Ellers er jeg, som mange andre, sammen med familie og venner ;)

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Sundhed, styrke
  1. Dejligt med en god gang svømning med en dejlig veninde. Ikke som sådan træning, arh lidt måske ;)

    1. Show previous comments  1 more
    2. Christian B

      Christian B

      Var der nøgen pudekamp da i kom hjem? :-)

    3. Grethesvallesen

      Grethesvallesen

      Jeg bruger pt svømning til at komme ovenpå efter bøvl med en skulderskade, og det fungerer!

    4. Grethesvallesen

      Grethesvallesen

      Jeg bruger pt svømning til at komme ovenpå efter bøvl med en skulderskade, og det fungerer!

  2. Træningsprogram for at styrke muskelmasse

    Lige en tilføjelse: Har været rundt og kigge herinde, og MANGE andre steder, men det er kun øvelser, der vises. Dette kan jeg ikke bruge til så meget, for disse bruger jeg jo i forvejen, men det er et konkret træningsprogram jeg går efter, for at opnå en større muskelmasse.
  3. Hej Jeg er en pige på 18 år, der går i gymnasiet, og nu skal til at lave et træningsprojekt i idræt. Jeg har valgt at skrive om muskeludholdenhed, og skal derfor også lavet mit eget træiningsprogram og selvfølgelig udføre det! ;) MEN, jeg har ingen idé om, hvordan dette kunne se ud? Jeg går i fitness 2-3 gange om ugen, hvor jeg primært træner mave, lår+leg og ryg. Men hvordan kan jeg vide, hvordan min muskelmasse øges? Ved at kunne tage flere kilo og sæt, eller? Jeg er lidt på bar bund, også fordi jeg som sagt ikke lige ved, hvordan et træningsprogram kan stykkes sammen... Håber, at I kan komme med egne erfaringer og idéer! På forhånd tak ;)
  4. militær træningsprogram. kritik ønskes

    Selvom jeg er en pige, kan jeg godt komme med gode råd om træningsprogrammer ;) Hvis man selv vil ind i Forsvaret om et par år må man jo være forberedt ;D Jeg anbefaler selv Forvarets træningsprogram for nybegyndere og optræning for folk i Forsvaret. Programmet er baseret på 3 måneders styrketræning, efterfølgende af vekslende løb og gang i træningspas. Mere information kan du få på følgende link: http://forsvaretsuddannelser.dk/Traeningsprogram/Pages/default.aspx Håber det er brugbart! ;)
  5. Nyt vægttab-/kostprogram

    Ja, nu er jeg godt nok ikke en dreng, men skriver da lige alligevel ;) Jeg har haft virkelig god succés med Forsvarets træningsprogram, som indeholder styrketræning og løbetræning(se linket). Jeg er ikke overvægtig på nogen som helst måde, da jeg er 181 høj og har en vægt på omkring 64-65 kg. ;) Jeg er dog begyndt at træne alligevel, da jeg gerne vil have min kondition i bedring, og ja, så håber jeg da på, at der ligger en karriere inden for Forsvaret om nogle år. Træningsprogrammet er baseret på 3 måndeders træning, med ca. to "hviledage" imellem hvert træningspas og vekslende mellem løb og gang, og så er det for nybegyndere og folk der skal genoptrænes i Forsvaret. For mere information kan du jo se linket! :) Du skriver godt nok, at du allerede har et træningsprogram, men dette kan jo suppleres og der er grundig vejledning til hvordan det hele skal gøres, så du ikke gør skade på dig selv ;) Ang. kosten kan jeg anbefale Lene Hansons Syre/base kure. Disse mener jeg kan findes på nettet. Hvis ikke, har hun lavet en masse kogebøger med lækre og SUNDE retter til enhver tid - også om morgenen, hvor Havrefras kan blive lidt kedlig i længden, selvom jeg også spiser dem engang i mellem :D Men jeg håber, at jeg var til hjælp! Hvis ikke for dig, så for nogle andre læsere ;) Mvh. Jeanette http://forsvaretsuddannelser.dk/Traeningsprogram/Pages/default.aspx