jullemayn

Medlemmer
  • Content count

    190
  • Joined

  • Last visited

  1. Jullemayn's Log

    tirsdag 26-02-13 Bryst, skulder, triceps Bænkpres: 3 x 8 x 60kg Military pres 3 x 8 x 37,5kg db incl pres 3 x 8 x 20kg pec dec 3 x 8 x 35kg tricep push down 3 x 8 x 55kg lateral raise 3 x 8 x 8kg rear delt maskine 3 x 8 x 27,5kg facepulls. band pullaparts og rotator lidt push pres op til 2 x 60kg kondicykel 5 min
  2. Jullemayn's Log

    Mandag 25-02-13 Ben, Ryg, Biceps Squat 8 x 80kg 8 x 90kg 8 x 100kg RDL 3 x 8 x 70kg seated leg curl 3 x 8 x 80kg seated row 3 x 8 x 60kg pulldown 3 x 8 x 60kg ez preacher curl 3 x 8 x 27,5kg lidt mave supersættet med læg 10min på kondicyklen herefter hjem og spise frikadeller
  3. Jullemayn's Log

    tirsdag 19-02-13 Bryst, skulder, triceps Bænkpres: 3 x 8 x 60kg db incl pres 3 x 8 x 20kg push pres 3 x 8 x 42,5kg lateral raise 3 x 8 x 8kg rear delt maskine 3 x 8 x 27,5kg tricep push down 3 x 8 x 50kg facepulls og rotator c2: 4 x 250m 30 sek pause
  4. Jullemayn's Log

    trænede også i fredags glemte at logge endnu en gang flot flot mandag 18-02-13 Ben, Ryg, Biceps Dødløft 3 x 8 x 110kg Squat 8 x 80kg 8 x 90kg 8 x 100kg seated leg curl 3 x 8 x 80kg seated row 3 x 8 x 60kg pulldown 3 x 8 x 60kg lidt mave
  5. Jullemayn's Log

    fik ikke logget i går så den kommer nu onsdag 13-02-13 Bryst, skulder, triceps Bænkpres: 7 x 62,5kg 2 x 8 x 60kg db incl pres 3 x 8 x 20kg military 2 x 8 x 37,5kg 8 x 35kg lateral raise 3 x 8 x 7kg rear delt maskine 8 x 30kg 2 x 8 x 25kg tricep push down 3 x 8 x 50kg c2: 1000m 3:50ish havde følt mig lettere syg siden tirsdag og med et tog der var forsinket en time var der ikke meget krudt under den træning og pauserne blev meget korte torsdag 14-02-13 Ben, Ryg, Biceps kondicykel 10 min Kb snatch 3 x 8 x 20kg Squat 3 x 8 x 70kg rdl 3 x 8 x 70kg fokus på dybde og teknik langsomme reps seated row 3 x 8 x 60kg pulldown 3 x 8 x 60kg kondicykel 15min har besluttet mig for at indføre noget mere konditionstræning da det har ligget stille i 4 måneder ergo min kondi er ikke eksisterende
  6. Jullemayn's Log

    mandag 11-02-13 Ben, Ryg, Biceps c2 roning 500m / 1:50ish dødløft 3 x 8 x 100kg Squat 3 x 8 x 90kg Frivend 3 x 8 x 50kg BOR 3 x 8 x 60kg ez preacher curl 3 x 8 x 25kg
  7. Jullemayn's Log

    Fredag 08-02-13 Bryst, skulder, triceps Bænkpres: 3 x 8 x 60kg vi har fået nogle store jernkæder i centeret så de skulle også afprøves så et par dobler og tripler med en ukendt vægt db incl pres 3 x 8 x 20kg military 8 x 40kg 8 x 37,5kg 8 x 35kg lateral raise 3 x 8 x 7kg rear delt maskine 3 x 8 x 30kg tricep push down 3 x 8 x 50kg bench dips 3 x 8
  8. Jullemayn's Log

    trænede tirsdag fik ikke logget det hed nogenlunde 5x5 i squat, bænk og bor plus lidt mave efter i dag begyndte jeg på mit gamle 2 split Torsdag 07-02-13 Ben, Ryg, Biceps Squat 3 x 8 x 80kg RDL 3 x 8 x 70kg Frivend 3 x 8 x 50kg KB swing 3 x 10 x 32kg BOR 3 x 8 x 60kg Lat pulldown 3 x 8 x 65kg facepulls 3 x 15 x 20kg ss rotator 3 x 15 x 5kg ez preacher curl 3 x 8 x 25kg herefter mave supersættet med læg
  9. Jullemayn's Log

    Torsdag 31-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet squat 10 x 20kg 8 x 70kg 5 x 5 x 100kg tænkte at holde det let men synes det var tung tung tung bænkpres 10 x 20kg 5 x 50kg 5 x 5 x 60kg bor 6 x 50kg 5 x 5 x 60kg 5 runder a 10 swings 32kg 15 atomic situps helt færdig Første træning efter overstået skitur, hvor den blev fyret af i så stor stil. så efter 14 dages pause på den igen og føj det gjorde godt idag mere ondt :p ellers er jeg begyndt på 6 semester hvor der står praktik på programmet, men er kommet et lækkert sted hen og har noget at tage fat i så det er fint fint
  10. Jullemayn's Log

    onsdag 16-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet squat 10 x 20kg 8 x 70kg 5 x 100kg 3 x 120kg 2 x 130kg meh 1 x 140kg 1 x 150kg bænkpres 10 x 20kg 5 x 5 x 50kg fokus på teknik og 3 sek pause på bryst bor 5 x 8 x 50kg
  11. Jullemayn's Log

    Mandag 14-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet Dødløft 10 x 70kg 5 x 100kg 5 x 110kg 5 x 120kg 5 x 130kg 5 x 140kg bah føltes alt alt for tungt military 5 x 5 x 45kg seated row 2 x 5 x 80kg 3 x 5 x 75kg skulle have være pulldown men der var optaget så plan b blev det til
  12. Jullemayn's Log

    Fredag 11-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet squat 10 x 20kg 8 x 70kg 5 x 100kg 5 x 110kg 5 x 120kg 2 x 3 x 130kg 1 x 140kg bænkpres 10 x 20kg 8 x 50kg 6 x 60kg 3 x 5 x 62,5kg 5 x 60kg T-bar row 5 x 6 x 80kg Frivend + stød 2 x 3 x 60kg Hanging leg raise 3 x 10
  13. Jullemayn's Log

    Onsdag 09-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet Dødløft 10 x 70kg 5 x 100kg 5 x 120kg 5 x 140kg 3 x 150kg 1 x 170kg 5 x 120kg 5 x 70kg( træk greb) push pres 5 x 5 x 55kg pullups 3 x 5 x BW-30kg har været ramt af noget sygdom den sidste uges tid men fint at komme i gang igen
  14. Jullemayn's Log

    var afsted den 29. men fik ikke logget onsdag 02-01-13 Fullbody Opvarmning Udstræk Mobilitet squat 10 x 20kg 8 x 70kg 5 x 100kg 3 x 120kg 3 x 130kg meh 3 x 3 x 120kg bænkpres 10 x 20kg 8 x 50kg 5 x 5 x 60kg bor 5 x 6 x 60kg helt strict fokus på at ramme ryggen
  15. Jullemayn's Log

    Har heller ikke holdt igen med juleanden ;)