Albertsen33

Medlemmer
  • Content count

    125
  • Joined

  • Last visited

About Albertsen33

  • Rank
    Medlem

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Nordsjælland
  • Interesser
    Træning, Superliga, militæret

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, vægttab
  1. Specielle shorts?

    Det du linker til (Under Armour) er bokseshort.. Ville nok vælge at tage noget ud over ;) Selv går jeg kun i Under Armour bokseshorts fx dem her http://www.bodyman.dk/shop/under-armour-performance-23361p.html Jeg har et enkelt par af dem du linker til, deres "Core" model, jeg bryder mig ikke om den, de ekstra syninger der er, men det er vel forskellige fra person til person :-)
  2. Indretning af trænings lokale hjemme

    En sidde plads? Til hvad? Slappe af?
  3. Kommende far

    Fik lige glemt en gang sprint ind igår aftes da jeg kom hjem fra arbejde. Det var slet ikke meningen jeg skulle ha været på arbejde igår, men måtte dække en sygemelding. Det er faktisk ret irriterende da jeg skulle ha trænet ben og skuldre, især min squat er med for få kilo, !! SUK Men lidt skulderpress blev det da til på arbejde med noget tungt, samt nogle air squats..!
  4. Kommende far

    10 min crosstraning, random hill En gang mobilitets opvarmning.. Flad BB Bænkpres 10x0 kg 10x0 kg 5x70 kg 4x80 kg 3x85 kg 2x115 kg 1x125 kg ?x105 kg - 10 rep ?x105 kg - 6 rep Incline Bænkpres DB 6x50 kg 6x50 kg 6x55 kg 6x55 kg Kabeltræk 8x30 kg 8x35 kg 8x40 kg 8x45 kg Machine Flyes (ved ikke hvad den hedder ) 4x10 @ 110 Fransk Press4x6 @ 50 kg Triceps Træk, Overhead16x @ 50 kg12x @ 55 kg8x @ 60 kg8x @ 65 kg6x @ 70 kg Triceps pushdown, cable4x10 @ 70 kg I aften står den på 90 min Krav Maga, sover godt i nat! ;P
  5. Kommende far

    Opvarmning: 250m roning (concept2) 20 armbøjninger 250m roning, 20 mavebøjninger, osv 15 min ialt. Pull up 5x 10 kg 4x 12.5 kg 3x 15 kg 2x 17.5 kg 1x 20 kg 1x 20 kg 2xmax - 10 rep - 10 rep Dødløft 5x 80 kg 4x 100 kg 3x 110 kg 2x 140 kg 1x 155 kg ?x130 kg - 7 rep One Arm Row 4x6 @ 50 kg Lat pulldown, behind the neck 4x6 @ 50, 60, 70, 80 kg Row, seated 4x6 @ 110 kg Hammer Curls 10 @ 30 kg 3x16 @ 20 kg Cable Curl, Overhead 4x6 @ 35 kg 30 min crosstrainer, random hill
  6. Bikini Fitness Atlet

    Handler det ikke bare om hvor god man er til at "snyde"
  7. Kommende far

    10 min crosstraning, random hill En gang mobilitets opvarmning.. Flad BB Bænkpres 10x0 kg 10x0 kg 5x70 kg 4x80 kg 3x85 kg 2x115 kg 1x125 kg ?x105 kg - 10 rep Incline Bænkpres DB 6x45 kg 6x50 kg 6x55 kg 6x60 kg BOOM BITCHES :4flex: Kørte ikke de 2-3 sidste 100 % selv, men det var fedt, og det var hårdt! Kabeltræk 8x25 kg 8x30 kg 8x40 kg 8x45 kg Machine Flyes (ved ikke hvad den hedder ) 4x10 @ 110 Triceps Træk, Overhead16x @ 50 kg12x @ 55 kg8x @ 60 kg8x @ 65 kg6x @ 70 kg Triceps pushdown, cable4x10 @ 70 kgEn røv fuld push upsSluttede med ca 10 min på crosstraineren mens den gravide kæreste blev færdig med hende "tumle" træning ;)
  8. Kommende far

    Opvarmning, 250m roning (concept2) 20 armbøjninger 250m roning, 20 mavebøjninger, osv 15 min ialt. Jeg kom ca 2500m, min pr er vist 3500 for ca 2 år siden.. Mobilitets opvarmning, med inspiration fra DeFranco's Limber11, med focus på ryggen og ballerne Pull up 5x 10 kg 4x 12.5 kg 3x 15 kg 2x 17.5 kg 1x 20 kg 1x 20 kg 2xmax - 10 rep - 10 rep Dødløft 5x 75 kg 4x 95 kg 3x 110 kg 2x 140 kg 1x 155 kg ?x130 kg - 6 rep ?x130 kg - 6 rep One Arm Row 4x8 @ 45 kg Lat pulldown 4x6 @ 70, 80, 90, 100 kg Row, seated 4x6 @ 100 kg Hammer Curls 10 @ 30 kg 3x20 @ 18 kg Cable Curl, Overhead 4x6 @ 35 kg
  9. kettlebell og styrketrænings program

    Jeg kunne kun lave 1 - 1 1/2 pull ups i starten, jeg har altid holdt mig til Lat Pull Down Men jeg gik sku bare i krig, og nu er jeg da noget bedre, jeg vejede 114 da jeg startede og ligger et sted omkring de 108 nu..
  10. Kommende far

    Vi maks testede igår. Bænk 140 kg Dødløft 185 kg Front squat 115 Blev posetiv over mine DL og BP resultater, men er godt nok skuffet over min squat.. Jeg føler min teknik i Squat er blevet bedre efter jeg har trænet front squat de sidste 2-3 måneder, så vil prøve at gå tilbage til back squat og få nogle flere kg på, evt low bar squat.
  11. Kommende far

    Kom alt for sent op i centeret, hvilket betød der var alt for mange mennesker, imo. Dog var der en gut som spurgte om jeg krudtede, jeg blev vildt glad da han spurgte, da det vel betyder jeg er vokset, og at jeg så gør et eller andet rigtigt :4flex: Men jeg syntes også at det er trist at "folk" tror at jeg/andre krudter fordi de vejer 100+, never mind. 10 min på Crosstraineren, random hill Mobilitet opvarmning, foamroller Front Squat 6x60 kg 4x70 kg 3x80 kg 2x90 kg 1x100 kg 1x100 kg Ben Pres 4x8 @ 184 kg Calf (Seated Leg Press) 20x184 kg 20x184 kg 20x184 kg 20x184 kg Skulderpres DB 8x26 kg 8x30 kg 8x30 kg 8x30 kg Lateral Raise 8x7 kg 8x7 kg 8x7 kg 8x7 kg Shrugs 6x10, alle kg (ved ikke hvor meget det er, hmm) Rear Delt 6x8 kg 6x10 kg 6x12 kg
  12. Kommende far

    10 min crosstraning En gang mobilitets opvarmning.. Flad BB Bænkpres 10x0 kg 10x0 kg 5x70 kg 4x80 kg 3x85 kg 2x110 kg 1x120 kg 1x120 kg ?x105 kg - 10 rep 1/2x105 kg - 6 rep Incline Bænkpres DB 6x45 kg 6x50 kg 2x6 @ 55kg Kabeltræk 8x25 kg 8x30 kg 8x35 kg 8x40 kg Machine Flyes (ved ikke hvad den hedder ) 4x8 @ 110 Triceps Træk, Overhead 16x @ 5012x @ 558x @ 608x @ 656x @ 70 Triceps pushdown, cable Dropset, 10 rep, 70, 60, 50, 40, 30, 40 kg RotatormanchetDiv træk, 6 kg
  13. Kommende far

    Syntes godt nok at det har været blandet følelser idag. Jeg har virkelig sovet afhelveds til, efter gårsdagens Krav Maga, har jeg slet slet ikke kunne slappe af. Da jeg gik i seng kunne jeg ikke falde i søvn, og har haft alt for meget uro i kroppen. Men det var herligt at starte dagen ved sin fysioterapeut, fik arbejdet lidt mere med ryggen, og føler for alvor det går frem af! 10 min Crosstraning Mobilitets opvarmning, med inspiration fra DeFranco's Limber11, med focus på ryggen og ballerne Pull up, Wide 5x2.5 kg 4x5 kg 3x7.5 kg 2x10 kg 1x12.5 kg 1x15 kg 2xmax - 8 rep - 6 rep, jeg blev godt nok tosset da der var nedgang på -2 og -4 rep i de to sidste sæt!! Dødløft 5 @ 100 5 @ 105 5 @ 110 2x5 @ 115 1 @ 125 1 @ 130 1 @ 140 1 @ 140 2 @ 150, jeg følte jeg havde mere at give af, så det var F A N T A S T I S K ! Jeg har aldrig kunne køre normal DL, det gjorde ondt i lænden, så det har være stiv/rumænsk DL, men efter jeg er begyndt på LIMBER11 og jeg har fået ny Fys, så er der intet at komme efter, det var simpelthen herligt! One Arm Row 5x8 @ 45 kg Lat pulldown 4x6 @ 70, 80, 90, 100 kg Rear Delt 4x8 @ 6, 8, 10, 8 kg Hammer Curls 10 @ 30 kg 5x10 @ 26 kg Cable Curl, Overhead 4x6 @ 35 kg
  14. Kommende far

    Efter arbejde igår blev det til 8 bakke sprints. Idag efter en tolv timers vagt står den på Krav Maga, har en idé om jeg kommer til at sove fantastisk i nat (har fri i morgen :D )
  15. Kostplan til vægttab

    Hvad spiser du i løbet af dagen?