Nicolaj

Medlemmer
  • Content count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Nicolaj

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 10/19/1995

Contact Methods

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Sønderjylland
  • Interesser
    Triathlon, ishockey og skole
  1. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Slæde træk er, hvor du har en slæde med tunge vægte, som du så skal trække i full power. Box junp er, hvor du fx. bruger en høj step, hvor du så hopper op på step'en med samlede ben, eller med en fod ad gangen.
  2. Polar FT 80 pulsur

    Hej, jeg har et pulsur som er et polar FT 80 Jeg ville høre om nogle af jer, som har et, ved hvordan man laver multi sport? Som program? Og om man kan få det træningsprogtam fra dagbogen over til uret, og når man har trænet det man skal fra dagbogen, om den så selv kan sætte det ind til programmer, så den viser rød, istedet for at lave en ny lille bokse ved siden af?
  3. mit nummer er forresten 51640110 hvis udstyret skulle have interesse

  4. Pulsur

    Jo tak skal du have! :4thumbup:
  5. Pulsur

    Hej med jer! Jeg har købt et pulsur som er et Polar ft80. Er det godt til Løbe og cykel træning? Konditions træning? Vh Nicolaj
  6. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Skal vi ikke bare lade drenge selv vælge? Nu har han da to mugligheder og tage af :4thumbup:
  7. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Hvide muskelfibre har et højt indhold af ATP. Øget antal natrium-kaliumpumper i cellemembranen. Røde muskelfibre Mange kapillærer pr. mm2 væv Og bla bla.. Det var lige det jeg havde i tænkerne.
  8. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Ja tak, ikke nok med det, har jeg lige stoppet min karriere som ishockey spiller? Der er noget mere power på end i fodbold? Først som 1 målmand for VIK i 2-3 år Og derefter Attack spiller i 6 år. Jeg ved udemærket godt hvordan man træner sine ben til fuld power? Og træner selv små børn i floorball klubben Sønderborg med en anden teknisk træner. Sidste sæson gik jeg videre ind mod Landsholdet u17. Så jeg ved udmærket godt, hvordan man træner sine ben til fuld power og jeg er selv træner i floorball klubben Søndernorg med en teknisk træner. Jeg har ren faktisk styr på det;)
  9. Sæt og gentagelser i forhold til?

    I fær med, at jeg har Rasmus Henning som hoved træner blandt de 80km cykling, 40-50km løb og 6km svøming i ugen, så ved jeg udmærket godt, hvordan en muskel skal trænes godt op. Højt antal kg så man kun kan tage sættet 4-5 gange, træner det ens led, mere end det træner muskler! Når manden/drengen ikke ved det store om det, og nok heller ikke har van til fitness træning, skal han nok ikke starte med dødsløft. Nej ! Han skal finde sin start og få den bygget godt op fra start og derefter lege lidt med dødsløft, hvor muskel kan lide det ;)
  10. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Arrh? Tager du ind til fitness centeret og tager 5 x 12, hvor 3 omgang skal syre, og du derefter går hen til den næste maskine eller squat, vil det yde en del ekstra :4thumbup:
  11. Sæt og gentagelser i forhold til?

    Hej. Det kommer alt an på hvor mange kg du bruger. Hvis du tager så mange kg som du kan, vil det højst træne dine led i knæene end die muskler i benene. Et godt sæt ville f.eks. være 5 gentagelser med 12. Som pause efter det, kan du tage meget meget få f.eks. 15 kg til en lår maskine. Så vil syre meget og virker rigtig godt ;) Hilsen Nicolaj
  12. Træningsprogram til triathlon

    Hej Jesperjauert.dk Jeg vil gerne tage en kvart og halv IM inden sommer til næste år. Cyklen er en Argon e18 Jeg spinner 2 gange i ugen og er med på løbeholdet. Jeg er ikke med i en triklub. Det ligger for langt væk. Mange hilsner :))
  13. Træningsprogram til triathlon

    Okay tak :) Det vil jeg prøve !
  14. Træningsprogram til triathlon

    Målet at jeg vil starte med en kvart. og så bygge op efter. Mit niveau er ok. Jeg løber 9km på 50 minutter, og løber 25.35 km i ugen. Det har jeg Ca gjort i snart 2 år :)