Spartacus

Medlemmer
  • Content count

    30
  • Joined

  • Last visited

About Spartacus

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 03/12/1988

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Interesser
    Træning
    Mad & Vin
    Arbejde
    Venner
    Musik
    Piger
    Byture

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Styrke, udfordring, vægttab, konkurrence.
  1. Spartacus' Cutting Through

    Jeg kom til min 5-3-1 hvor jeg endte ud med: Squats: 135 kg Deadlift: 190kg Militairy Press: 75kg Bænk: 110kg. Jeg har haft en lille smule gains her i den sidste uges tid, istedet for cut. Må arbejde lidt hårde, men synes det er svært at følge en stram madplan, når man bor sammen med en pige der godt kan li lidt snoller.
  2. Spartacus' Cutting Through

    Nede og Træne program 1 og 2 idag.. det gik rigtig godt! Min vægt var nede på 85,1 i morges og har stået stille i et par dage efterhånden nu. Man kan se markante forandringer på ansigt, arme og en lille smule på maven. Jeg tror min fedtprocent er nede på omkring de 17% i øjeblikket.
  3. Spartacus' Cutting Through

    Efter min tur til københavn, må min krop ha fået et chok og sat forbrændingen op.... Jeg har I hvert fald tabt mig sindssygt siden. Da jeg startede på det nye program d. 1. Februar vejede jeg omkring de 94kg, jeg er nede på 86kg nu allerede. Det har været en god uge indtil videre med følgende træning: Søndag(træningsplan 1 og 2) Mandag(Træningsplan 3 og 4) cyklede 6 km Tirsdag (træningsplan 1 og 2) cyklede 18 km løbe 5km Onsdag (Træningsplan 3 og 4) cyklede 12 km. Jeg holder lige restituering torsdag og fredag, hvor jeg skal hygge sammen med kæresten... Jeg får gæster på besøg på lørdag, og der skal jeg snyde fra paleoen, hvor jeg skal lave: Bruschetta med hytteost, advokado, cherry tomat, løg og parma skinke. En Oksecuvette med rødvinssauce, salat og tilhørende ovnbagte kartofler. Pandekage/is roulader med karamel / chokolade sauce... Mmmh glæder mig allerede :)
  4. Spartacus' Cutting Through

    Jeg har været på kursus siden i Mandags. Jeg føler det har været en lille smule svært, at skulle overholde sin paleo madplan mde hotel morgenmad, fast kursist frokost og "ude"-mad hver aften. Jeg har trænet i FDK da det er tilknyttet Radisson... Synes ikke den FDK her på Frederiksberg er specielt imponerende, men jeg har da fået kørt mit 4 split program igennem på 2 dage nu. Glæder mig til at komme hjem til FW på Jens Baggesens Vej :( Blev nød til at bruge et CurlBell stativ til at køre dips dernede, lidt mærkeligt taget i betragtning af at de har et ekstra-bw-bælte liggende (De har et pull up stativ) Men ja, alt i alt endte det ud med en okay træning alligevel. Skal træne på FW Nørrebro her Fredag og Lørdag, så håber jeg det center er bedre.
  5. Paleo

    Jeg er bregyndt at mikse meget mere rundt i det :) Men prøver at holde mig omkring de 2500 kalorier om dagen. Jeg mikser min shake med vand, fordi jeg holder mig fuldstændig fra laktose produkter. Jeg er begyndt at bruge frugt efter træning til at få noget hurtigt naturligt sukker og kulhydrater, men prøver at holde frugt på et minimum. Jeg har købt vitamin piller med kalk i og tilføjet magnesium + at jeg tager omega3 piller, de dage hvor jeg ikke får fisk.
  6. Spartacus' Cutting Through

    Jeg havde en snydedag med kæresten igår, hvor jeg spiste pandekager, burger og cola... Synes godt nok colaen gjorde mig oppustet, ubehageligt. Jeg sprang træningen over igår. Træningen idag var program 3 og 4, fordi jeg sprang træningen over igår. Jeg synes ikke helt at 3 sæt i mine primære øvelser (bænk, squat, dødløft og militær) er nok, så jeg har ændret det fra 3 sæt til 4, hvor jeg så kører 65%, 70%, 75%, 80%, 85%, 90& alt udfra hvilken trænings uge jerg er kommet ind i. Derudover overevejer jeg at ændre træningsprogrammet fra 4 split til 2 split og kører det 2 gange om ugen. Synes træningen godt kan blive for kort i nogen af programmerne, da jeg stortset kun er nede i centeret i 20-25 minutter.... Synes ikke jeg får nok burn!
  7. Spartacus' Cutting Through

    Wod: Mili press: 40kgx8 45kgx6 50kgx5 50kgx5 50kgx5 dips: 4x15 + 8 pullups: 8, 6 chinups: 10, 8, 6
  8. Paleo

    Jeg spiser ca. 500gram kylling 1 peberfrugt 2 appelsiner 400gram salat (iceberg etc) 400 gram grøntsager (frostpose fra føtex) 80-100 gram nødder (for at få en lille smule carbs) 2 protein shakes. Men det er en low carb kur prøver lige at plotte dem ind i maskinen :)
  9. Spartacus' Cutting Through

    første dag med Paleo. Jeg kan godt mærke at jeg mangler min havregryn, det er som om at maven er lidt tommere end normalt. Men nu må vi se hvordan det går, når jeg får den ekstra tunge frokost... Det kan godt være det ender ud med at jeg stjæler 50-100gram fra frokostkyllingen til morgenmaden. EDIT: Rød Peber er ret dyrt, så jeg har ændret det til at spise en halv og ægge hvider er også for dyre, så jeg spiser 3 æg i stedet for, også må jeg nøjes med et enkelt til aftensmad. Udover det, så vil jeg forsøge at dele min aftensmad lidt mere ud, sådan at jeg kan få nogen flere mellemmåltider, der gør at min mavesæk hele tiden har en lille smule (Så bliver den mindre, ergo man føler mindre sult) Jeg havde ganske ret i at, selve aftensmaden var lidt for meget.. jeg justere ned og tager nogen flere mellemmåltider. Derudover, tror jeg at jeg kommer til at blande lidt rundt i fisk, kød osv. Tog lige en løbetur på 5,5km på 30minutter og en cykeltur på 10km på 30 minutter :)
  10. Paleo

    Spørgsmålet er enkelt. Jeg starter på en hård og streng paleo kur fra og med i morgen. Kommer jeg til at mangle nogen spcielle mineraler, vitaminer, kalk osv. ved kun at spise paleo? Og Skal jeg tage kosttilskud, for ikke at blive syg?
  11. Spartacus' Cutting Through

    Up and At Them! Forrygende træning idag. Lændet havde fået det meget bedre. træningen tog kun 1 time Jeg valgte at tage bælte på igennem hele træningen idag, for at støtte mit lænd mest muligt. Squats: 20x60kg 5x5 95kg Bench Press: 20x60kg 90 kg 5x5 Dødløft: 20x60kg, 10x100kg, 3x140kg, 1x140kg Standing Militairy Press 50kg 5x5 BOR: 80kg 2x5 BB Rows: 2x10 Dips: 3x15 @ BW Pullups: 2x5 @ BW ChinUps: 2x8 @ BW
  12. Spartacus' Cutting Through

    WOD Forrygende træning idag. Lændet havde fået det meget bedre. træningen tog i alt 1½ time Jeg valgte at tage bælte på igennem hele træningen idag, for at støtte mit lænd mest muligt. Full Squats: 5x5 95kg Bench Press: 90 kg 5x5 Dødløft: 12x60kg, 8x80kg, 6x100kg, 3x4 120kg og til sidst et 1x180kg (Lockout) Standing Militairy Press 50kg 5x5 BOR: 80kg 5x5 Dips: 3x15 @ BW Pullups: 6x6 @ BW
  13. Ja det var sku ikk helt optimalt.
  14. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Bump! Det kan være så utroligt svært at undvære de carbs :)
  15. Onkel T's muskeleventyr i abeskuret

    Bump! Det kan være så utroligt svært at undvære de carbs :)