MMArtin

Medlemmer
  • Content count

    10
  • Joined

  • Last visited

About MMArtin

  • Rank
    Nyt medlem

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.mmashop.dk

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Sønderborg

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Konkurrence
  1. Hej med jer alle. Jeg har følgende mål : 1 April, skal jeg være i topform - som fodboldspiller. Dog må min krop også samtidig gerne se rigtig veltrænet ud. Hvordan ville i samsætte en optimale træning for at kunne opnå dette? Jeg har adgang til mere eller mindre al type udstyr, desuden løbebånd, romaskine, cykel og "trappen" Jeg forestiller mig selv dette: Mandag: Her spiller jeg fodbold. Tirsdag: Træning overkrop Onsdag: Interval løb ( 30-20-10 ) Torsdag : Træning overkrop Fredag: Træning ben Lørdag: Fri Søndag: Løb - evt. lidt ben træning. Herud over forstiller jeg mig at man kunne lave en række øvelser som f.eks. Burpees, Planken, Sjippe, spraldemand og lign hverdag i 10 - 15 min? Grunden til jeg kun spiller fodbold 1 dag i ugen, er at det alt vi kan i min klub - indtil vinteren er ovre, eller havde jeg naturligvis fokuseret langt mere på det. Min stats: 170 cm 80kg Spillet fodbold i 10+ er nu 32år. Dyrket styrketræning de sidste 5 år. Hvad er godt og hvad kan ændres til det bedre?
  2. Var jeg i Københavns området ville jeg finde dette utroligt interessant, så du får lige et Bump fra mig.
  3. Kom med jeres input

    Hej med jer. Pt ser min uge således ud: Mandag: Fullbody ca kl 13.00 Tirsdag: Boksning ca kl 15.00 Fodbold kl 19.00 Onsdag: Fullbody ca kl 13.00 Torsdag: Boksning ca kl 15.00 fodbold kl 19.00 Fredag : Fullbody ca kl 12.00 kickboxing ca kl 13.30 Lørdag: Kickboxing + Træning med Traktor dæk ( Tung hammer og vælte det rundt). Søndag: Total fridag. - Typisk også min synde dage i forhold til min kostplan. Fullbody består af: Bryst: Bænkpres - Flad, Decline og Incline Ryg: Dødløft, Rows og Chin Up Ben: Squat - Front og alm + Lunges. Skuldre: Military pres, Skuldre opsving og Front Raise Mave: Planke, Alm Sit ups og Crunches Arme: Biceps Curls - Triceps pres ( Trænes kun når der er overskud til det). Skifter typisk øvelse fra gang til gang, dvs. Mandag f.eks. fokus på Alm bænkpres, onsdag Decline og Fredag Incline osv. Det bliver selvfølgelig afpasset med andre øvelser. Forstået således at skrå bænkpres ikke bliver lavet samme dag som military pres osv... 5 sæt af hver - med 6 - 12 reps. bliver varieret. Kom frisk med input.
  4. Hvad skal jeg fokusere på?

    Ja hvis der er nogen som konkret kan besvare og dokumentere alle Don155´s spørgsmål, vil jeg også gerne læse det.
  5. Mad og drikke før og efter træning

    Salt: At det er præcis et kvarter skal nok også mest bruges som rette snor?! Men det er da klart en god ide at få noget foder efter en hård træning. Og om optimalt findes eller ej, vil jeg da sige at man kan gøre sin bedste for at komme så tæt på som muligt. Som Big Ronnie Coleman har sagt flere gange, at når han har brug for hurtig energi - kan en chokolade bar af og til rede ham.
  6. Kampsport - Kickboxing

    Dejligt med flere kampsports udøvere. Hvilken klub træner du i? Jeg har selv dyrket Kickboxing i mange år.
  7. Mad og drikke før og efter træning

    Fame Boy det kan vi vel godt blive enige om ikke er optimalt hehe Selvom det smager godt. Men så igen næsten alt er bedre end intet...
  8. Hvad skal jeg fokusere på?

    Nøglen til vægttab er din cardio ikke din styrketræning - dog er alfa og omega at der er styr på kosten. Styrketræning er fint nok, men du forbrænder ganske enkelt ikke lige så meget som ved god intenst cardio.
  9. Mad og drikke før og efter træning

    Optimalt indtager du inden for et kvarter efter træning et mix af hurtige kulhydrater og protein. Men som Retchen skriver, så skal du tænke på din kost hele dagen, ikke kun lige efter træning.
  10. Åhh pokkers det er så langt væk. Er det et du selv har fremstillet?