Natascha Søgaard

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

About Natascha Søgaard

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 09/04/1992

Profile Information

  • Køn
    Kvinde
  • Sted
    Aalborg
  1. Tilskud til fedtsugning - fysisk smerte

    Jeg har nu været til samtale med min læge, og han synes bestemt at det er noget der skal gøres noget ved... Han ringede til Aalborg sygehus og de vil gerne se mig til en konsultation og derefter bedømme og de vil gøre det for mig :) krydser fingre!
  2. Tilskud til fedtsugning - fysisk smerte

    Hej :) Jeg har tabt ca. 12 kg udelukket fordi at jeg hele mit liv har døjet med store brandsår lignende sår på inderlåret hvis jeg ikke har bukser på som sidder helt oppe i skridtet næsten.. Jeg vejer nu 58 kg og har stadig meget fedt på inderlåret så får stadig de store sår på inderlåret... Dette gør at jeg altid skal have bukser på, kan aldrig gå i kjole eller nederdel uden at ha leggins eller lign på.. Så mit spørgsmål er: kan man få tilskud/gratis fedtsugning af dette fedt på inderlåret når det giver mig fysisk smerte? Skal nok lige nævnes at jeg kun har tabt ca 1 cm på inderlåret selvom jeg har tabt 12 kg...
  3. pulsur...

    Jeg skal have købt et pulsur, men er lidt i tvivl omkring hvilket.. Kan i anbefale nogen?? Har kigget lidt på et Garmin Forerunner 70..
  4. Min kostplan, ok?

    Mit mål er at tabe de sidste 3-4 kg men samtidig opbygge muskler.. :) Har lidt et personligt mål om at blive rimelig veltrænet..
  5. Min kostplan, ok?

    Glemte lige at nævne at jeg drikker 40 g proteinpulver med 3-4 g kreatin efter træning..
  6. Min kostplan, ok?

    Hejsa, vil gerne hører om nogen derinde kan hjælpe mig med om min kostplan er ok... Morgenmad: Natural skyr 0,2 ca 100-150 g med forskelligt brugt ELLER Græsk yoghurt med frugt. ELLER Havregryn med mælk. Middagsmad: Hytteost med avocado og tomater. Aftensmad: Kylling eller andet kød med masse grøntsager og skyr. Bruger frugt som mellemmåltider.. Det kan selvfølgelig være lidt forskelligt, men går meget op i foodprep fordi jeg arbejder en del.. Træner hård fitness 5-6 gange om ugen, og cykler derud over til arbejde..