Relaxingstyle7

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Bent over row

    Nu hvor jeg går til bodypump så træner vi også ryggen, en øvelse der hedder Bent over row, som jeg godt kan lide. Mit spørgsmål er, er der nogle der har erfaring indenfor Bodypump og ryg-øvelsen? :) og hvor mange kg er bedst at tage hvis det er på basis niveau. Vil nemlig gerne styrke ryggen sammentidigt med alt andet.
  2. Indendørs cykling.

    Jeg har idag cyklet 1 time på min hjemmecykel indendørs, og på Endomondo viser den 0.29 km, og det svarer til 290 meter og det ved jeg ikke passer. Mit spørgsmål er, hvor mange kilometer tror i jeg har cyklet i de 1 time? Håber i kan hjælpe mig, jeg kan ikke helt forstå det nemlig og desværre har jeg en ældre motionscykel, som ikke rigtig viser tabel og udregning. Så det er svært at vide helt præcis hvor mange kilometer jeg har cyklet.
  3. Fedtprocent

    Jeg lever generalt meget sundt. Jeg vil gerne komme ned i fedtprocent. Hvordan gør jeg det? Hvad skal jeg holde mig helt væk fra og hvad må jeg ikke spise og drikke? Der har været nogle tider hvor jeg har haft nogle store vægttab, men jeg tager det hele på igen:( Jeg kan godt lide at styrketræne, løbe, boksetræne, Bodypump træning og Powerwalk. Men jeg er gået lidt i stå i 1 uge, og har næsten intet trænet, hvor meget bør jeg træne for at få fedtprocenten ned? Kan der gå meget langtid før man går ned i fedtprocent og få fremhævet sixpack?
  4. Motivation

    Jeg begyndte til holdtræning i Bodypump for ca.1 måned siden og har siden trænet 5-6 gange. Men nu er det 1 uge siden jeg ikke har været i fitnesscentret, hvad bør man gøre for at få motivationen op igen. Og er 1 uges pause fra træning, for meget/langtid? Mister man styrken og formen? Synes altid jeg lever sundt og har en god kostplan og følger bare mit eget. Og vil gerne komme ned i fedtprocent. Det mit spørgsmål er, hvordan får jeg motivationen frem igen og hvad skal jeg gøre for at balancere det hele på engang? Da jeg nu også starter på arbejde så ved jeg heller ikke hvor meget tid jeg får til træning. Og er der nogen der har det på samme måde som mig lige nu? Så må i meget gerne svare. Vh
  5. Motivation

    Jeg begyndte til holdtræning i Bodypump for ca.1 måned siden og har siden trænet 5-6 gange. Men nu er det 1 uge siden jeg ikke har været i fitnesscentret, hvad bør man gøre for at få motivationen op igen. Og er 1 uges pause fra træning, for meget/langtid? Mister man styrken og formen? Synes altid jeg lever sundt og har en god kostplan og følger bare mit eget. Og vil gerne komme ned i fedtprocent. Det mit spørgsmål er, hvordan får jeg motivationen frem igen og hvad skal jeg gøre for at balancere det hele på engang? Da jeg nu også starter på arbejde så ved jeg heller ikke hvor meget tid jeg får til træning. Og er der nogen der har det på samme måde som mig lige nu? Så må i meget gerne svare. Vh
  6. App'en Lifesum og Bodypump.

    Hej Tina :) Det var sgu rart at vide, tak for svaret. Så må jeg endelig fortsætte :)
  7. App'en Lifesum og Bodypump.

    Jeg er begyndt på en ny metode for at tabe mig og komme i form, jeg fandt denne app der hedder Lifesum, den skulle ifølge erfaringer være ret effektivt. Mit spørgsmål er: Har i erfaringer med Lifesum? Skal man stole på de kalorier der bliver talt mht. motion? Jeg træner i forvejen Cardio som er Crosstrainer og dernæst Bodypump 3 gange om ugen og er blevet helt bidt af det:). Lige nu træner jeg kun 3 gange/dage i fitness pr.uge. Er Bodypump en god måde at tabe fedt på? Mvh :)