CBANDERSEN

Medlemmer
  • Content count

    7
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by CBANDERSEN

  1. Hvordan ser dette program ud !

    Jeg har ikke mulighed for at komme til de store øvelser... Så jeg fandt og lavede halvt et program med cirkeltræning nogen dage og reps nogen dage!! Det ser således ud MANDAG ONSDAG FREDAG - køres som cirkel øvelser Armstrækninger Mavebøjninger Englehop Burpees Rykstrækninger Knæ læft ​Reaktions øvelser Sprællemand TIRSDAG TORSDAG LØRDAG Kører som sæt og reps Træk til bryst Romaskinen (sæt og reps) Triceps push down Biceps curls Flyers jeg har ikke andet rigtigt at arbejde med en kabeltårnet, romaskinen og en træk til bryst maskine!!! Kom glad med hjælp, inspiration og kreativitet jeg er 27 år, vejer 95 kg og er 172 høj... :P Og er derudover træner jeg dagligt forskellige former for parade, spark og slag træning
  2. Hvordan ser dette program ud !

    ​progressionen er sådan set klar = Stigning af cirkler, pauser og antal sekunder man laver en øvelse.. Og stigning at vægt og sæt i de andre øvelser... og hr. salt kan du fortælle mig hvad trænings volume er ? På forhånd tak
  3. Hvordan ser dette program ud !

    jeg vil f.eks sempel starte med forskellige former for progression som flere sæt og cirkler og vægt øgning... med pauser i mellem hver sæt/cirkle. Cirkel træningsdagene er max hårde som de er lige nu, så jeg fuldstændig mister pusten.. De andre dage er bidende hårde, ikke helt på samme måde... jeg vil overveje lidt løb eller cykling eller derudaf, ellers spiller jeg fodbold ca. 2 gange om ugen i 1-1.5 time.. og træner forskellige øvelser af spark, slag parader, greb osv. Håber i kan komme med et par sidste kast på programmet...
  4. Knæskade. Sport?

    Gav han et navn eller en betegnelse på skaden ? Masser af unge mennesker der dyrker meget sport i de unge dage, kan få knæ problemer !!! Så jeg kunne godt tænke mig at vide hvad skadens navn/betegnelse er !!!!
  5. Hjemme træning

    jeg svarede på den anden post du lavede og kom til at svare lige hurtig nok!!! Læste lidt videre om det bagefter!!!! Og det kan åbenbart ikke skare dig at starte med at styrketræne!!! My bad
  6. Træning program?

    kiggede lige på et lille oplæg om emnet... http://www.motion-online.dk/styrketraening/styrke-artikler/boern_og_styrketraening/ ​ Og der må jeg så takke for informationen!!! det er åbenbart ikke farligt eller skadeligt at starte med at træne i en tidlig alder
  7. Træning program?

    Som 13 årig er det ikke den sundeste idé at styrketræne/bodybuilde helt vildt!!! Tag 20 armbøjninger og 20 mavebøjninger hver morgen og aften.. og fortsæt med fodbold og løb.... Og kig på det med hård træning som 15-16 årig!!! Mvh. Christian