Serkan438

Medlemmer
  • Content count

    2
  • Joined

  • Last visited

About Serkan438

  • Rank
    Nyt medlem
  • Birthday 07/22/1996

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Fyn

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Kondition samt vægttab
  1. Hejsa, Jeg er en ung mand på 21 år som for nylig har afsluttet HBU i Slagelse i juni. Jeg gik fra at være lidt overvægtig til en mere "almindelig" vægt. Jeg vejede 92 først dag (1 februar) og da vi afsluttede 1 maj sagde vægten 80. Jeg gjorde ikke noget specielt for selve vægttabet, men går stærkt ud fra at det var mere varieret samt sundere kost derinde samtidig med at jeg indtog mindre mad end hvad jeg plejede. Jeg gik fra at kunne løbe 1630 på min første coopers til 2550 i den sidste coopers 1 uge før vi afsluttede. Nu er jeg så vendt hjem og vil gerne vedligeholde formen samt at holde vægten + gerne tabe mere endnu. Er desværre gået fra de 80kg til 83-84 stykker efter 3½ måned, og jeg synes at der skal til at ske noget, kan mærke at der kommer lidt på mave regionen samt siderne igen i forhold til da jeg lige var vendt hjem. Det er nok en kombination af at jeg har mistet dagligdagens aktiviteter samt kosten derinde. Jeg forventer at komme ind som fængselsbetjentelev, og derfra vil jeg gerne fokusere meget på kost og træning under uddannelsen. Jeg er en del kræsen, men jeg kan erstatte de fleste produkter med noget tilsvarende. Kommer til at bo på et af skolens kollegieværelse da jeg er fra Fyn, og herfra vil jeg gerne "preppe" eller bruge tid på en ordentlig varieret kost. Jeg har altid været dårlig til det med at spise rigtigt, har haft en meget meget usund livsstil samt kost, og det vil jeg gerne lave om på. Vægttabet under Forsvaret har virkelig motiveret mig, og jeg er "sulten" efter mere. Jeg er heller ikke særlig god til at sy sådan en kostplan sammen, derfor har jeg brug for hjælp. Jeg ved ikke hvor meget man så skal spise på en dag. Men går ud fra 3-4 måltider; Morgenmad, frokost, (eftermiddag?) og aften. Jeg ville være evigt taknemmelig, hvis nogle havde et godt udgangspunkt eller en formel for sådan en kostplan. Smid afsted med idéer, eller hvad I kan komme i tanke om. Jeg har måske en lille idé/starter om det. Jeg prøver i forvejen at cutte det usunde væk, altså hvilken mad jeg spiser her i hjemmet, mad udefra samt usunde drikkevarer. Om morgenen hver dag i Forsvaret bestod min morgenmad af: Banan/pære yoghurt hvor der kom noget Kellog's frosty flakes som topping. En halv skive fluté brød med mørk pålægschokolade samt et stykke frugt, som enten var en banan eller et æble, og masser af vand. Frokost: Vi havde ikke rigtig muligheden for dette, men jeg tænker lidt hen ad en sandwich med groft brød, noget kylling med iceberg salat og agurker. Om mig: 21 år 180 cm høj Nuværende vægt: 83
  2. Hejsa, Jeg er en ung mand på 21 år som for nylig har afsluttet HBU i Slagelse i juni. Jeg gik fra at være lidt overvægtig til en mere "almindelig" vægt. Jeg vejede 92 først dag (1 februar) og da vi afsluttede 1 maj sagde vægten 80. Jeg gjorde ikke noget specielt for selve vægttabet, men går stærkt ud fra at det var mere varieret samt sundere kost derinde samtidig med at jeg indtog mindre mad end hvad jeg plejede. Jeg gik fra at kunne løbe 1630 på min første coopers til 2550 i den sidste coopers 1 uge før vi afsluttede. Nu er jeg så vendt hjem og vil gerne vedligeholde formen samt at holde vægten + gerne tabe mere endnu. Er desværre gået fra de 80kg til 83-84 stykker efter 3½ måned, og jeg synes at der skal til at ske noget, kan mærke at der kommer lidt på mave regionen samt siderne igen i forhold til da jeg lige var vendt hjem. Det er nok en kombination af at jeg har mistet dagligdagens aktiviteter samt kosten derinde. Jeg vil gerne søge ind hos Politiet, men lige p.t har jeg søgt ind til Kriminalforsorgen som fængselsbetjent og skal til optagelsesprøve i slut oktober, så jeg har et godt udgangspunkt. Her vil jeg gerne træne op til de fysiske test, de er ikke i nærheden af Politiets, men indeholder bl.a en opvarmning og shuttle run/bip test. http://www.kriminalforsorgen.dk/Files/System/kf_hr/PDF/fys_test_mand.pdf - "En tommelfingerregel for, om man er tilstrækkelig god form til prøven, er, om man kan løbe med 10 km/t ud ad lige vej i 35 minutter." Jeg løber 5km på ca. 25-27 minutter, så jeg synes i hvert fald at jeg ligger på en okay grundform til at starte med. Jeg træner i fitness, men træner ikke styrke træning, jeg fokuserer mest på core og almen styrke øvelse. Jeg har 1½ måned til at træne noget HIIT samt løb til optagelsesprøve, dog er mit primære fokus HIIT. Nogle der evt. har en liste/program som ville kunne hjælpe mig med dette, så ville jeg blive super glad. Jeg forventer at komme ind, og derfra bruge meget mere tid på træning. Om mig: 21 år 180 cm høj Nuværende vægt: 83 Arbejder deltid (80-90 timer om måneden)