Cruiser

Medlemmer
  • Content count

    4
  • Joined

  • Last visited

About Cruiser

  • Rank
    Nyt medlem

Profile Information

  • Interesser
    Fitness, yoga, løb

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Helbred, kondition
  1. Slidgigt i knæ skadet minisk

    Jeg har et nært familiemedlem der har en lignende problematik. Jeg tror du skal være meget forsigtig og ikke kaste dig ud i noget vild træning lige pludselig. Derimod skal du langsomt genoptræne det, og starte med at opbygge alle de balancerende muskler. Du har en svaghed i knæet, som du må arbejde med på længere sigt. Tror ikke, der er nogen her der kan sige med sikkerhed hvad der er sket; vil anbefale dig at gå til en fysioterapeut, eller osteopat, eller læge, og få det kigget på igen.
  2. Smerter i håndled

    Ærgelig situation og historie. Fysioterapeuter kan selvfølgelig ikke altid lige løse problemet. I det hele taget kan den slags problemer her med smerter i håndled jo godt plage en i noget tid inden man finder løsningen. Jeg vil anbefale dig at gå til en osteopat - kan anbefale Team Osteo hvis du er i Jylland. De har en anden tilgang end fysioterapeuter og har nogle behandlingsformer at byde ind med, der måske kan give et helt nyt perspektiv på problemet.
  3. mave fedt.

    Du kan alligevel gøre ting der forbedrer fedtfordelingen, selvfølgelig stadig relativt til din genetiske disposition, men med væsentlig effekt. F.eks. alt der forbedrer insulinfølsomheden i muskelvævet.
  4. Fatter det ikke

    Det handler mindst lige så meget om timing og makroer. Prøv langsomt at øge dit aktivitetsniveau ift. træning - du kan evt. prøve Pilates. Har du prøvet at springe kulhydraterne over i morgenmaden? Prøv en morgenmad der primært er baseret på sunde mættede fedtsyrer med en god 3:6 ratio, hvis animalsk fra græsfodrede dyr. F.eks. biodynamiske æg. Og hvis vegetabilsk, f.eks. 2 avocadoer, eller bulletproof kaffe :) Så skal der nok komme gang i vægttabet.