Lonely Rider

Medlemmer
  • Content count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Lonely Rider last won the day on January 26

Lonely Rider had the most liked content!

About Lonely Rider

  • Rank
    Nyt medlem
  1. Livsstilsændring Vægttab

    Så fik jeg lige overstået kontrol hos lægen. Havede tabt mig 6kilo på 3uger. Så har samlet tabt 12kilo på 5uger. Så det går i den rigtige retning. Så vejer nu 154kilo. Træning: Morgen: Styrketræning + 20min boksebold. Eftermiddag. 1times gåtur efterfuldt af 30min Zumba Fitness Aften: Armbøjninger efterfuldt af en cykeltur på 20min. Smider så Svømning på når tiden er til det. Mit mål er 92kilo, så der er lang vej endnu, men kæmper hårdt viderer
  2. Viking Equalizer Dip Bars

    Nogle der har erfaring med ovenstående ?
  3. Livsstilsændring Vægttab

    Så fik jeg svar fra lægen, og stofskifte TSH var for højt så ligger i risiko for hjerte kar sygdom, men skal til kontrol hver 3uge for dette. Mit nye kostprogram fungerer perfekt, og træning giver mig et kick så knogler bare på Skal vejes igen den 20/2. Go Weekend til jer alle
  4. Livsstilsændring Vægttab

    Endnu engang tusind tak for dine svar. Jeg kan godt se du har fuldstændig ret, så vil lige tjekke div gym ud for at finde et sted der kunne passe til mig, så jeg kan få noget pro vejledning om træning til svært overvægtige
  5. Livsstilsændring Vægttab

    I/du må virkelig bære over med min uvidenhed da mit udgangspunkt var et inaktivt liv med alt hvad der hedder usundt mad. Så jeg har taget mit udstyr frem og lavet en Google og fundet en masse øvelser uden at vide noget om det er godt eller skidt. Men laver dem her hver morgen: Curlstang biceps 8*3 med 10kg Military press 8*3 med 10kg Løfter vægstang fra mave til hage 8*3 med 10kg Curls med håndvægte 16*3 5kg Stående flyers 8/3 5kg Siddende flyers 8/3 5kg Tager 1håndvægt bag mit hoved og løfter den op med begge arme 16/3 5kg 1time powerwalk Du må virkelig gerne komme med forbedringer, da jeg ikke aner om det er godt eller skidt mit udgangspunkt er bare at blive aktiv. Går så til Svømning 2gange om ugen. Planen er så at beholde ovenstående når jeg kommer i bedre form og tilmelde mig noget gym og køre cykel, romaskine og step hveraften. Ang kreatin og Medicinsk Hjælp. Det lyder virkelig fornuftigt og kan godt så hvad du mener, så vil helt klart vente, så der stadig er noget hjælp at hente når det hele er kørt fast. Utroligt hvor meget ens psyke køre på en når det handler om vægttab og træning.
  6. Livsstilsændring Vægttab

    Var i dag til kontrol/samtale som du forudsage skal der langt flere kcal på, så fik en opskriftmappe med hjem med fast kostprogram indeholdende spidskål, selleri, rosengål, broccoli og en masse andre, men må indrømme jeg er glad for der følger opskrifter med fra kostvejlederen for åbner op for vildt mange variationer så jeg ikke kører surt i det samme. Sidste Mandag 15/1 sagde vægten 166,5 Idag 22/1 sagde vægten 160,2 Så går da i den rigtige retning. Træning bestyr af: 30min styrketræning hverdag. 1time powerwalk hverdag. Starter op på svømning 2gange ugentligt. Lige pt er det vildt hårdt , men håber at finde overskud til opstart i gym til noget cykling, romaskine og stepmaskine. Fik også en samtale om brug af Saxenda injektion som minder lidt om en slag insulin sprøjte med 10skud i, som skulle kunne øge mit vægtab med 10%, men som du selv siger er det bedst at vente hvis vægttabet går i stå. Ville det have nogen effekt at begynde op på noget kreatin ?
  7. Livsstilsændring Vægttab

    Takker for din opbakning. Du har helt ret. Dette var min egen ide som jeg har kørt på i en uge nu, men bare underligt efter jeg startede føler jeg at jeg allerede har fået mere energi! Kan det virkelig passe at fastfood gør en så træt og sløv? Jeg skal ned til en samtale på mandag hos min læges sygeplejerske og snakke kostplan. Min læge syntes jeg skulle overveje at få 2 indsprøjtninger med fedtforbrænder kostede ca 2000kr noget i kender noget til og kan anbefale? Efter lidt søgning på nettet findes der en masse fedt og kulhydrat blogger, men syntes personligt at det rigtige er at træne og spise få kalorier eller vil i anbefale at tage imød lidt mediciensk hjælp?
  8. Livsstilsændring Vægttab

    Mand : 36år Højde: 192cm Vægt: 166,5kg Som alle kan se er ovenstående en tikkende bombe, så har taget en stor beslutning om at omlægge min livsstil. Jeg har levet på alt det rimer på fastfood, og kan mærke at min krop siger fra og at jeg går rundt og er træt heledagen. Har indgået en aftale med min læge om jeg kommer ned til ham hver måned for at blive vejet, og selvfølgelig en samtale om kost og hvordan vi forbedre mit vægttab. Jeg starter dagen med 2 glas vand og div vitaminer, fiskeolie efterfuldt af styrkeketræning med vægtstang og håndvægte i 30min. Morgenmad: Består af havregryn. 1t powerwalk Frokost: Ingen (har aldrig kunne spise frokost) Aftensmad: Div dampede grønsager. Vil gerne ligge på 1500 kalorier om dagen gerne under. Mål: at komme så langt ned i vægt at jeg kan begynde at løbe, og starte på noget styrketræning i gym, men det vigtigste af alt at kunne tage med min datter i Lalandia uden at være flov over mig selv.