LurifaX--

Medlemmer
  • Content count

    202
  • Joined

  • Last visited

  1. Hey MOL Jeg er lige blevet færdig med mit program, som cirka har varet 6-7 uger. Jeg er nu lidt i tvivl om jeg skal køre en uges meget let træning eller en uges hel pause? Hvad er det mest optimale i forhold til max muskelvækst? Hvad gør i ? og hvad er jeres erfaringer? Jeg stiller netop dette spørgsmål fordi jeg er gået hen og blevet i tvivl om det egentligt er mest optimalt blot at træne en uge let træning fremfor totalt pause fra træningen... Men kom med nogle erfaringer og bud :4thumbup:
  2. KUN vedligeholdelse af muskelmasse?!?

    Lyder interessant.. Kan du ikke poste et billed nu når du har nået dine mål.. :4thumbup:
  3. Kulhydrater når man er slank

    Haha.. FUCK det lyder nasty...! Hvis de fleste spiste det oveni deres ligevægtsindtag ville man nok tage min 2 kg på om ugen!!!
  4. Muligt at overreache på dette program?

    Ja det er nok rigtigt nok, synes bare jeg bliver helt panisk efter at finde ud af hvad der eventuelt KUNNE være los 3 gange i ugen.. Haha.. You wish Nej det har jeg nemlig også selv tænkt over som en mulighed, og det har jeg nemlig ikke gjort.. Så det er meget mystisk.. Men nu må vi se.. Skal også køre squat i morgen, så der vil jeg tage min beslutning.. Men ellers tak for hjælpen med nogle gode bud.. :4thumbup:
  5. Muligt at overreache på dette program?

    Come on.. Der må da være nogle kloge hoveder der kan komme med sit besyv.. Står på rimelig bar bund..
  6. Muligt at overreache på dette program?

    Ja jeg er også meget nysgerrig selv.. Fordi jeg synes altid man har fået banket ind i hovedet at man først kunne begynde at overreache efter lang tids træning med failure træning og forced reps. Og så en endu mere underlig ting.. Det er kun i squat jeg oplever dette. I de andre øvelser synes jeg faktisk det går fint. Men blev sku ret bekymret da jeg failede ved 82,5% af min 5 RM... Jeg er godt selv klar over at det er en relativ stor workload, men skulle bare mene at have hørt at det var noget kroppen ville vænne sig til realtivt hurtigt.. Altså 2-3 uger.. Men kom meget gerne med nogle flere bud..
  7. Ja. Skummetmælk er ganske udemærket..
  8. Hey MOL Jeg er begyndte at undre mig meget sidst jeg var nede og træne.. Jeg var lige ved at faile da jeg squattede. Og er kun lige kommet ind i 3. uge at mit homemade 6 ugers program. Men smider lige programmet.. Så kan i selv vurdere det.. Skiftevis hver anden gang squat 5x5 og dødløft 5x5 bp 5x5 bent over barbell rows 5x5 inc. db pres 3x8 siddende skulderpres 3x8 chins ladder (der ligges et ladder til hver uge. dvs. uge 1 = 1 ladder, uge 2, 2 ladders osv) fransk 3x8 preacher curls 3x8 siddende calf raises 3x15 cabelcrunches 3x15 Progressionen starter ved 75% af 5/8/15 RM, stiger med 2,5% hveranden gang, og slutter ved 95%... Hvad siger i? kan godt selv se det er mange sæt, og har tidligere kun kørt 2 omgange HST og lidt lalle fullbody, har trænet lidt over et år. Dog mere seriøst de sidste 8 mdr. Jeg prøver at holde mig i kcaloverskud, så det burde ikke være det der var problemet.. Men hva siger i ? Er det virkelig muligt at overreache på overstående. Og SÅ tidligt inde i programmet?
  9. Træning efter druktur

    Seriøst? Lyder sku ret vildt hvis det ikke var ironoisk ment ?
  10. Erfaring med failure træning

    Det kaldes pyramidetræning, og de fleste ved efterhånden at det flere gange er bevist langt fra at være den mest effektive måde at træne på. Vil råde dig til at læse nogle artikler på getbig.dk og bodyzone.dk... Der står mange gode facts samt mange gode programmer.
  11. Han vil heller ikke køre med 10 reps men 10 sæt triples.. Hvis du har læst TJ's alt. hypotrofi ville du vide det.. I øvrigt ville jeg ikke begynde at lave om på programmet og i stedet holde fast ved principperne i stedet for at lave reprange om osv.. Der er mange der har haft sucess med programmet så prøv at kør det som det er til at starte med.. Så kan man altid lave sine egne små modifikationer bagefter..
  12. Hjemmebaksen program

    Okay.. Så tror jeg sku at jeg tager at veksler mellem SQ og DL og smider 3x8 db inc. press ind og køre den alle dage med 5x5 bænk også... Jeg tror ikke jeg vil smide chinups ind fordi den er for svær at køre med progression i...
  13. Hjemmebaksen program

    Hmm.. Okay.. Fik jeg jo ikke rigtigt det vilde ud af. Den ene siger det ene og den anden noget andet... Bar rimelig skod da jeg ska starte på programmet idag.. Dog er jeg nok også selv mest tilbøjelig til at skifte mellel DL og SQ på dagene, da jeg godt er klar over at det er rimelig volumiøst.. Synes selv det med at veksle mellem SQ og DL er en rigtig go ide da det også giver mig muglighed for at så smide en 3x8 db inc. press ind da jeg er virkelig glad for den øvelse... Kan jeg ikke godt gøre det? ELLER bare skifte mellem bb flad bænk 5x5 og db inc. press 5x5 for at det ikke bliver for volumist? Faktisk det jeg hælder mest til lige nu.. Go ide ? Men kom med nogle flere bud... :4thumbup:
  14. Hjemmebaksen program

    Hey Bro's Squat 5x5 Bænkpress 5x5 Dødløft 5x5 Bent over rows 5x5 Skulderpres 3x8 Preacher curls 3x8 Fransk pres 3x8 Cabelcrunch 3x15 Sitting calf raises 3x15 Hva siger i til ovenstående program? Selv er jeg i tvivl om det er for stor en workload og om jeg simpelthen vil gå død i det? Har tænkt mig at starte progressionen ved 75% af min 5/8/15 RM og så derefter øge hveranden gang med 2,5%... Jeg har lige overstået to runder HST, og har ca trænet 1 år, og træner kun for masse. Men hvad siger i ? Jeg er selv lidt i tvivl...
  15. 5x5 program

    Stadig ingen der har svaret på om vingerne får nok tæsk?? Nogen der kan hjælpe?