Camilla

Medlemmer
  • Content count

    102
  • Joined

  • Last visited

About Camilla

  • Rank
    Medlem

Contact Methods

  1. "Forelsket i fitness"

    Ingen skade sket!!!! Har lige bestået kemi og matematik eksamen med 10,5 i snit... Nå, lidt skade er der vist sket.. Tør teoretiker er jeg blevet trodt uddannelse inden for justitia.. her he.. Camille
  2. "Forelsket i fitness"

    Kære Ulrik.. er det ikke noget med at man skal have 15 min. of fame i livet ? Nu må man vel så sige at dine er brugt...? jeg blev selv filmet for en del år siden gående på strøget i KBH. Talte selvfølgelig i min mobil...Hvilket bevirker at dette korte klip er blevet vist igen og igen og igen på DR hvergang der er noget om skadevirkninger af at bruge mobil. Jeg ville være rig nu, hvis jeg havde krævet royalties.... camille
  3. Hvordan kan jeg stadig være sulten?

    Det der med at være sulten kender jeg kun alt for godt Jeg er det konstant. Især efter aftensmåltidet. jeg kan mærke lge med det samme når forbrændingen af det indtagne tager til. der går vel en time eller maks to, så er jeg skrup sulten igen. Især efter sukker!!! jeg er nået frem til at det simpelthen er fordi at jeg hovedsagligt har levet af kulhydrater de sidste lange stykke tid. brød er dejligt og hvis jeg kunne,ville jeg leve af det!!! men, det bevirker desværre også at blodsukkeret svinger enormt meget. Og jeg er jo ved at være træt af at når klokken bliver en ni ti stykker omaften, så er jeg parat til at gøre hvad som hels for at få noget sukker... Og, det går bare ikke. nu ved jeg jo ikke hvad dit daglige kalorieindtag er på? Mit er skam nøje udregnet og selvom jeg faktisk får flere kalorier end jeg burde, så er jeg stadig sulten... og sult kan drive mig til vandvid til tider.. Men, nu vil jeg så prøve at leve stort set uden de tomme kulhydrater i en periode. Så min kostplan består nu af frugt tilmorgenmad og grønsager med kød til aften...Ingen ris eller pasta...Eller lyst brød.. håber at det virker... Camilla
  4. opskrifter på grøntsagssupper?

    Suppe.... Ja, dejligt i en kommende kold tid. Her er en gammel sag, men smager fint hvis du tilsætter noget ekstra krydderi...tabasco, chili.. 6 løg 2 ds. flåede tomater. 1 hvidkål 2 boullionterninger 1 hoved selleri Du kan så altid komme gulerødder eller andet i... Alt snittes og kommes i stor gryde. vandet skal dække alt indholdet og så er det bare at lade det simre i en halv times tid. Jeg plejer at portions pakke i fryseposer. Så har man altid liige noget. Det er også fint at si væden fra og smide det på panden med noget kød eller blot at komme en dåse tun i. tja, det er op til dig... Maven kommer nok til at rumle noget i starten, men kål kål og atter kål... Camilla
  5. Skadet Akillesscene.

    Hej Sally.. Jeg har tidligere spillet en del fodbold og har haft delvist revet min achillessene over. men der har været periode med en del betændendelse og andre hvor det bare har gjort ondt. Hvis du tager til din fysioterapeut, kan give den noget infrarød stråling. Det er en lidt mærkelig fornemmelse. Ikke at det gør ondt, men det kan mærkes..det virker altså, for ellers så er det rigtigt at der kan gå meget lang tid inden den er skadefri. Generel udstrækning af senen er også godt. Stræk kun til smertegrænsen. Gør det gerne flere gange om dagen. Håber at det virker.. Camilla
  6. Den sikre vej til Vægttab

    hvis man vælger at bare indtage mindre og forbrænde mere, ja så giver resultatet jo sig selv.. Men, jeg syntes stadig at det kan være sin sag. Jeg mener at efter en beregning så er mit ligeværdsindtag på 2600 kcal. Så tænker jeg jo at det må være grænsen hvis jeg skal tabe mig (hvilket jeg nu ikke skal!! Tværtimod). Der er dog en som havde beregnet at jeg dog som minimum skulle have 1800 kcal om dagen, men det kan jo ej heller være nok medmindre jeg ligger på sofaen hele dagen og íkke rører en finger.. Men, faktisk så kan jeg jo ikke helt vide om denne beregning er korrekt. Måske skulle mit indtag ligge noget højere ? Jeg får jo alligevel dyrket en del cardio gennem ugens løb. Som Saint Pauli siger så kan man faktisk spise en hel del mere når man træner meget Cardio. Jeg må jo så indrømme at jeg har svært ved at få indtaget alle de kcal i løbet af en dag. Ja, medmindre jeg skulle leve af lyst brød.. Tal, tabeller, regneark..det er sin videnskab efterhånden.. Camilla
  7. Anders Holm's Fitness Fever...

    Nej, det ved jeg jo...
  8. Anders Holm's Fitness Fever...

    Min fedtprocent er også meget lav og nu ved jeg jo at du kreerede en chokoladekage den anden dag...Måske der lige var et dejligt stort stykke som du kunne sende til mig her på Øen ? (Mine tænder løb helt i vand da jeg læste din log) :freaked: :freaked: Camilla
  9. Træningsafhængighed?

    Jeg kan jo kun svare for mit eget vedkommende og jeg tilslutter mig mange af de tidligere indlæg. Jeg er afhængig af at træne. Jeg holder sjældent pauser, hvilket ej heller ikke er sundt. men, jeg er glad for at det er træning og det endorfin kick som det giver mig at jeg er afhængig af. tænk hvis ens ensomhed eller rastløshed havde medført at man enten var nød til at drikke alkohol, tage stoffer eller andet...? Se evt. min log... :4thumbup: Camilla
  10. Med hensyn til at du har kastet maden op, så er der gået en rum tid fra dit indtag til at du har kastet det op igen. Væsken er gået tabt, det kan du også tydeligt se på din vægt. hvad angår din krop, så er den meget hurtig til at optage næringsstoffer. Den tager alt hvad den kan så hurtigt den kan. Men selvfølgelig har du ikke den der følelse af at maven er fuld af noget.. og det med at man kaster op kan jo også bevirke at man føler sig meget tørstig. man mister en den kalium ved dette. Drik eventuelt meget æbeljuice, det har jeg hørt skulle hjælpe. Men, din krop optager næringsstofferne, selvom du kaster den faste føde op igen. især efter tre til fire timer.. Camilla
  11. Fedt%

    Ja, jeg er klar over det. Men, det kan jo kun lade sig gøre i en periode. Jeg har en del løb her henover sommeren. Jeg har i den seneste tid trænet optimalt og hårdt for at opnå gode placeringer. jeg har allerede deltaget i de første løb hvor jeg resultatmæssigt har gjort det meget godt. Når sommeren går på held, så glæder jeg mig til at give min krop ro og hvile. jeg skal også tage nogle kilo på igen, det er helt sikkert. Men, i kraft af jeg i flere år har trænet meget, så er det selvfølgelig ikke uden konsekvenser. Jeg vil jo nødigt ende med et af disse såkaldte "cykelrytter" hjerter. det KAN blive en konsekvens, det ved jeg. derfor bliver kroppen og hjertet "tjekket" med mellemrum og det har jeg det godt med.... Camilla
  12. Fedt%

    Jo, det står der på denne udskrift. 5,3 %. Mit BMI ligger også under 15. Den er god nok.. :4thumbup: Jeg vejer 43 kg..163 høj.. Camilla
  13. Arnes log - 5 udgave

    Er du sindssyg Arne!! Den mængde is ville have taget livet af mig..For sure.. Men for faen hvor må det have været lækkert bare at kunne smæske sig, bare denne ene gang, i is...? hybris nemesis..men godt gået med de 25 kg! Knus fra Camilla