websam

Medlemmer
  • Content count

    64
  • Joined

  • Last visited

  1. mathilde kakao som weight gainer?

    Det er efter min mening meget bedre at tage en liter skummet mælk, et par bananer og en håndfuld nødder. På den måde får man en blanding af fornuftige fødevare istedet for alt det kakao og weight-gainer, som oxo indeholder en del sukker. Selv laver jeg en shake med ½ liter mælk, 50 g havregryn, 20 g prot. pulver, 10 g god olie og en banan mums, se det sparker røv og det er helt uden alt det sukkerstads. /Websam
  2. Front Squat vs Squat !?!

    Jeg er nu ikke så sikker på at den går synderligt meget mere i forlåret end back squat, men det kan du jo prøve dig frem med. /Websam
  3. SaintPauli

    TILLYKKE, bestilte lige gutterne til at spille sejrsnummeret :4band: /Websam
  4. progression cyklus

    Jo du kan sagtens køre med cyklus i alle øvelser ikke noget problem i det /Websam
  5. HST og weightgain på restitutionsdage

    Fordelen med hst er jo at du kan tilpasse det efter dit behov både hvad angår øvelser og reps. Du behøver f.eks. ikke at køre 15-10-5-5 i reps, jeg benyttede f.eks. 10-8-6-4 over de 8 uger og gainede alligevel ca. 3,5 kg i den periode. /Websam
  6. progression cyklus

    Hvis du starter på 72,5 % så vil du slutte på 90 % og det har jeg set flere programmer gøre på denne måde du kan oxo starte lavere men så tror jeg det bliver for kedeligt de første par uger. Du stiger så med 2,5 % for hver uge. /Websam
  7. 2split?

    Humor min ven, humor. Du skriver at du kun har været igang seriøst de seneste 4-5 mdr. så kan det godt være at programmet ovenfor er lidt for volumiøst(eller hvordan det nu staves ) Jeg kunne forestille mig noget i denne retning også kunne gå an : Man/Tors Squat 4x6-8 Dødløft 3-5x5 Calf Rais 3x8-10 Bent Over Rows 4x6-8 Pull Ups 3xmax(hvis flere end 10 tilføj vægt) Curls 3x8-10 Tirs/Fre Flad Bænk 4x6-8 Skrå Bænk 3x8-10 Stående Skulder Pres 4x6-8 Dips 3xmax(hvis flere end 10 tilføj vægt) Laterals 3x8-10 Extensions 3x8-10 Flad/skrå mave 3x10 Bare lidt ideer til en anden mulighed /Websam
  8. 2split?

    For langsom /Websam
  9. 2split?

    Som plukket ud af victors log bog på fitforum, og med de resultater han har haft med det kunne det jo tyde på at det virker Victor's Log Bog /Websam
  10. Bill Pearl's 20 mdr. program

    Glemte lige en enkelt ting jeg ser dog stadig ikke nogen grund til ikke at ændre på øvelserne ind i mellem, for variationens skyld, så længe man holder sig til øvelser i den tunge ende. Dog ikke hver mdr. men måske hver anden. /Websam
  11. Bill Pearl's 20 mdr. program

    jeg har læst de fleste af artiklerne på getbig.dk og finder heller ikke nogen sammenligning med det og så det beskrevet på hans side. Har du link til andre steder hvor jeg kan læse om hans programmer fra den gang ? /Websam
  12. Bill Pearl's 20 mdr. program

    Jeg er helt med på det du skriver og at det så oxo i samme ombæring virker helt hen i vejret at der laves så mange reps i et enkelt sæt f.eks. mave, læg, good mornings osv. men da rart at der er nogen der gider deltage i dette indlæg /Websam
  13. Bill Pearl's 20 mdr. program

    Ok, jeg må jo betragte den larmende tavshed som manglende viden på området eller ingen interesse i mandens programmer /websam
  14. Bill Pearl's 20 mdr. program

    Er der slet ikke nogen der vil kommentere dette program ? /Websam
  15. Bill Pearl's 20 mdr. program

    Det virker jo blandt andet helt hen i vejeret at når man rammer måneder hvor det bliver til split træning ja så køre der både mave og læg alle dage !?! Se mere på dette link : http://www.billpearl.com/programs/programs.asp?d=12 /Websam