ill

Medlemmer
  • Content count

    312
  • Joined

  • Last visited

About ill

  • Rank
    Medlem
  • Birthday 01/01/1867

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Ikke oplyst
  • Sted
    f

Previous Fields

  • Træningsformål:
    f
  1. Nogle gode råd?

    Du kan passende starte med ikke at identificerer dig selv med Flormelis.
  2. Hjælp til fornuftig ernæring

    Du har en BMI på 16.5. Selvom BMI ikke er retvisende, som sådan så viser det at der er noget galt. Jeg tror du troller.
  3. Hjælp til fornuftig ernæring

    Hvad er målet? Hvis du gerne vil holde op med at vokse og ligne et skelet er du på den rigtige kurs, ellers vil jeg anbefale du gør et eller andet drastisk snart. Du er vel godt klart over at det er nu din krop skal vokse? Undrer du dig virkelig over hvorfor du er træt? Du tæller hvor mange kcal der er i din 54 gr tomat? Kan du ikke selv høre hvor langt ude det er? Du viser talent for at måle alt, behøver du virkelig hjælp fra andre til at fortælle dig hvordan du skal tilføje 500-1500 kcal dagligt? Gør det nu bare i stedet for at prokrastinere....
  4. Der er også mange der vejer 11 kilo.
  5. Vægttab gået i stå :O

    Prøv at tage en pause i en uge og spise lige så meget som du gør nu. Spis gerne mere når du starter igen. Ca. 3000 kalorier...
  6. Mindre forbrænding ved ensformig træning?

    Kroppen bliver som regel bedre og bedre til at bruge mindre energi hvis den vænner sig til en vis stress, så jo du forbrænder sikkert mindre nu. Om det er grund nok til at benytte en anden træningsform, ved jeg ikke; men det kommer vel an på hvad dit mål er?
  7. Curcumin

    Mice treated with the optimal dose [20 microgram/kg/day] showed muscle recovery after 4 days that untreated mice only obtained after 20 days. So curcumin speeded up the muscle recovery by a factor five. "Curcumin is the first example of a pharmacological agent with a potent effect on stimulating muscle regeneration after trauma", the researchers conclude. "Enhanced repair of muscle would be beneficial not only in muscle trauma but also in reconstructive surgery and sports-related injuries."
  8. Curcumin

    Kender folk produktet, og virker det? http://www.ergo-log.com/curcuminrecovery.html http://www.ergo-log.com/curcuminanabolic.html http://www.ergo-log.com/curcumin.html http://en.wikipedia.org/wiki/Curcumin
  9. for lavt testesteron niveau

    Øh det tyder jo lige netop på at du har taget noget før og produktionen af T er lav pga. det.
  10. Forskel på protein?

    Tror det du mener er bio-availability Bio-availability: this represents the percentage or scale rating of just how much our bodies can make use of certain protein sources. You need to know that our bodies and digestive systems absorb some protein's better than others and also certain sources will provide a higher amino acid profile. These are the protein source's we should be including in our diets. Here is a quick chart to give you an idea of the bio-availability index rating of some protein sources: Protein Source Bio-Availability Index Whey Protein Isolate Blends 100-159 Whey Concentrate 104 Whole Egg 100 Cow's Milk 91 Egg White 88 Fish 83 Beef 80 Chicken 79 Casein 77 Rice 74 Soy 59 Wheat 54 Beans 49 Peanuts 43
  11. Du har umiddelbart meget fokus på mave og hoftebøjere og du har næsten ingenting til den nederste del af ryggen så det skal der være mere af. Du er åbenbart bange for at blive for stor men er det ikke nemmere at prøve at blive stor og så stoppe træningen når størrelsen passer end det du forsøger på? Skær kalorierne fra hvis du vil være mere ripped.
  12. Spørgsmål om hypertrofi

    Jeg ville nok anbefale at du træner noget du ikke har trænet før. Dvs. høj volume 3-4 x 10-20 i en periode siden du ikke har trænet det før. Progression kunne også betyde meget. Desuden skal du nok spise mere.
  13. Prøv med 4-5 ugers træning og en halv til en hel uges pause. Første uge kan du have 2 øvelser per kropsdele. I tredje ugen kan du have tre, og i fjerde eller femte uge kan du have 4 øvelser. Tror du går død i det ellers, men det kommer an på intensiteten af din træning.
  14. Jeg kan huske en artikel for lang tid siden at Poliquin anbefalede store doser vitamin C, og at det skulle virke anabolsk. Kan huske at jeg synes det var underligt dengang. Det er så naturligt han forsøger at sælge det nu. Du kan prøve at søge efter den artikel på T-Nation.
  15. Din krop kan kun vokse når du indtager mere end du forbrænder. Det er meget enkelt. Det eneste du gør nu er bevarer konditionen, din krop har vænnet sig til dit vanvid.