Big Mike

Medlemmer
  • Content count

    421
  • Joined

  • Last visited

About Big Mike

  • Rank
    Forbudt
  • Birthday 03/26/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    1053 KBH K - Kgns. Nytorv baby

Previous Fields

  • Træningsformål:
    Træning er med mål for koncurrence forhåbentligt i 2006
  1. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Haha det er ikke low incline min dreng.. Det incline som jeg skrev Haha jeg har ikke behov for større delts, så jeg holder mig til standard Jeg er i CF.. Og så søndag i LVK.. kom glad der
  2. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Jeg ved det ikke.. Han priotere vidst lige pt andre ting højere, eller ihvertfald planlægger træningen efter sin hverdag istedet for sin hverdag efter sin træning.. og så kommer det aldrig til at spille Haha, ja jeg er nemlig the founder of forceeeddd! På fredag hedder det 3x10x46 i incline, regner med at snappe dem alle selv, come and watch mr.bench!
  3. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Pec-mania! dag 1 uge 9 i CF.. Idag igen uden partner, bliver nærmest normalt for mig at træne alene nu.. Incline Bænkpres 10 x 97½ 10 x 97½ 10 x 97½ - ½ forceed på sidste, minimalt Low incline Db pres 10 x 42 10 x 42 10 x 42 - godt punch, bedre end sidst med 40.. hot shit Cabel flyers 10 x 35 10 x 35 10 x 35 - streger Seated Cabel row 10 x 45 10 x 45 10 x 45 10 x 45 - THIIIICCCKKKK upper back! DB raises 10 x 24 10 x 24 10 x 24 - tror vidst det en PR?.. Holdte stilen forbløffende godt.. kanon kugler baby! DB fransk pres 12 x 20 12 x 20 12 x 20 - sad super i triceps! hot Go omgang.. BW= 103,3 efter træning! :4mewantfood:
  4. Nice and clean power building

    Hvis du finder ud af hvem det er, skaffer jeg en gun!
  5. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Lige et hurtigt snap shot fra idag.. Fedt% er ikke den bedste, men det ok
  6. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Søndags pump dag 4 uge 8 Close-grip bp 5 x 95 5 x 100 5 x 100 5 x 100 5 x 100 5 x 100 - godt punch, sad godt! Low incline db flyers 10 x 30 10 x 30 10 x 30 db skulder pres 10 x 27½ 10 x 27½ 10 x 27½ Cabel chins 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 6 x 80 Upright row 12 x 45 12 x 45 12 x 45 Incline db curl 15 x 15 15 x 15 15 x 15 - helt brænd af i tricep Swissball crunch 15 x bw 15 x bw Bw = 103
  7. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning fredag d. 8/2 i CF var alene da min makker havde slået klosserne under en cykeltur.. av Incline Db pres 10 x 44 10 x 44 10 x 44 - gik sku ret godt! High plate pres 10 x 37½(hver side) 10 x 37½ 10 x 37½ Incline db flyers 10 x 28 10 x 28 10 x 28 Seated one arm cabel row 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ Upright row 10 x 45 10 x 45 10 x 45 incline db curl 12 x 14 12 x 14 12 x 14 Swissball crunch 10 x bw+7½ 10 x bw+7½
  8. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Poppin pec attack baby! dag 1 uge 7 Efter job tog jeg i CF og teamede op med jens.. JonG skulle straffe hams! Incline bp 10 x 95 10 x 95 10 x 95 - bider hårdt! Low incline DB 10 x 40 10 x 40 10 x 40 - sidte bed meget i trisserne! aka.. de skal straffes mere! Cabel flyers alm 10 x 32½ 10 x 32½ 10 x 32½ - sad godt! Seated one arm cabel row 10 x 67½ 10 x 67½ 10 x 67½ - thiiicccckkkk upper back! DB shrugs 15 x 50 15 x 50 DB raises 10 x 22 10 x 22 10 x 22 - føltes ok lette faktisk.. DB fransk pres 15 x 18 15 x 18 15 x 18 Det var det.. Godt pump og stuuurrrr masse på pecs os skulder idag.. looovely
  9. Nice and clean power building

    Godt at høre Ryk lortet! DO IT DO IT
  10. Nice and clean power building

    Åh det masse træning Fælles koger om 1 uge i LVK = Søndag @ kl 16! So fare: Mig, kim og måske jens(hvis jeg høre fra ham) SPREAD THE WORD
  11. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Updates.... Har trænet i ugen like usual, har bar ik lig fået opdateret endnu.. Men dagesn træning kommer på Chill-out workout CF søndag d. 3/2 CG-Bænkpres 5 x 90 5 x 90 5 x 90 5 x 90 - fint punch Low incline DB flyers 10 x 28 10 x 28 10 x 28 Cabel chins 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ 6 x 77½ Standing cabel upright row 10 x 42½ 10 x 42½ 10 x 42½ Benpres - rehab 20 x slæde 20 x slæde 20 x slæde Stivbenet dl - rehab 15 x 40 15 x 40 15 x 40 - begge rehab gid godt, så det var positivt! loooovely Incline DB curl 15 x 12 15 x 12 15 x 12 15 x 12 - beeed så nice Fin hurtig omgang.. Så kommer damen hjem fra ski, skønt.. Så burde test-niveauet stige lidt, haha BW=103
  12. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Søndags pump i LVK d. 27/1 Lige hjemme og få lidt prots hos de gamle samt hente lidt krudt til Quantanamo - du blir så beeffff nu! Incline Bænkpres 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 Board-pres 1-klods - 5 x 90 1-klods - 5 x 90 2-klods - 5 x 95 3-klods - 5 x 100 - fint fint, var ok for albuen, så det godt nok Low incline db flyers 10 x 27½ 10 x 27½ 10 x 27½ Cabel chins 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 6 x 75 Standing cabel row - upright 10 x 40 10 x 40 10 x 40 Skulderpres 10 x 25 10 x 25 10 x 25 Cabel curl one arm supersæt med hammer DB 15 x 17½ - 15 x 12½ 15 x 17½ - 15 x 12½ 15 x 17½ - 15 x 12½ - såååådan Stivbnenet DL - rehab 10 x 40 10 x 40 - føltes ok... iog idag var det os ok Fin hurtigt omgang.. Hjem og mødes med fladi
  13. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    Træning Fre d.25/1 i Cf - dag 3 uge 6 Var egentligt ikke særlig oplagt, da jeg har haft lidt søvn-probs de sidste par dage/semi sygdom aka træt og øm hele tiden.. Men det viste sig at gå fint.. Incline DB 10 x 40 10 x 40 10 x 40 High Plate pres 10 x 70(35 hver side) 10 x 70(35 hver side) 10 x 70(35 hver side) Incline DB flyers 10 x 24 10 x 24 10 x 24 Træk til bryst 10 x 87½ 10 x 87½ 10 x 87½ Seated cabel one arm row 10 x 62½ 10 x 62½ 10 x 62½ One arm cabel curl supersæt m hammer DB 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 12 x 17½ - 12 x 12 - bed godt Swissball Crunch 12 x bw 12 x bw Fin omgang(tror ik der var mere, hehe)
  14. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    hehe dog ikke, det var bar træningen fra igår.. Så meget fuel har jeg heller ikke Yeah det var fint vi lig fik ordnet det.. Haha har jeg ikke.. har jo tiny waist u know, vi snakker 32" i jeans i taljen Dvs du nok selv lig skal hive lidt i dem, før de sidder ordentligt på dig Træning BACK N GÅÅÅÅNS i cf før work - dag 2 uge 6 Cabel chins 10 x 87½ 10 x 87½ 10 x 87½ Wide grip cabel chins 10 x 67½ 10 x 67½ 10 x 67½ Rehab ben - BENPRES 10 x slæde 10 x slæde+5kg - såååå store QUADS!!! DB raises 10 x 18 10 x 18 10 x 18 Hammer db curl 15 x 18 15 x 18 15 x 18 Cabel curl 17 x 17½ 17 x 17½ 17 x 17½ Swissball Crunch 10 x bw+5 10 x bw+5 10 x bw+5 Swissball lænd 30 x bw 30 x bw - fin omgang, lige et shower og så på arb..
  15. Big mikes vej imod thick back n extreme pecs!

    DEEEEEEEPPPPPPPPP chest attack dag 1 uge 6 i CF Incline BP 10 x 90 10 x 90 10 x 90 - Gik fint nok, men var hård.. Kan virkelig mærke jeg/vi mangler styrke momentet fra bænk-pressen.. så den må på næste program Low incline DB 10 x 36 10 x 36 10 x 36 Cabel flyers alm 10 x 30 10 x 30 10 x 30 Reverse lat-pull 10 x 80 10 x 80 10 x 80 DB Shrugs 15 x 48 15 x 48 15 x 48 - bed godt! DB fransk pres 15 x 16 15 x 16 15 x 16 - BURN baby - fin hurtigt omgang... DB skulder pres er rykket til søndagen, og det kunne mærkes, da cabel flyers normalt ramte os meget i skulder, men igår beeed den meget meer i chest, så det var super.. Idag står den på back n guns og så arbejde bagefter